nog eerderquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
XFA kan echt met een half uurtje afgelopen zijn, als je de reclame en alle andere bullshit weglaat.
Ik wil graag het gezicht van Treurwilg Erik zien als zijn laatste act er uit vliegtquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil graag de jury-reactie zien bij een Jamal-exit. Alhoewel de jury volgens mij zelfs voor hem zou kiezen al zou ie met Lisa in de sing-off staan.
dr kan ook bijna geen lachje van af bij hem.. hij lijkt behoorlijk op Zeurneyquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil graag het gezicht van Treurwilg Erik zien als zijn laatste act er uit vliegt
Alvast voor Sinterklaas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef jack4ya het volgende:
Dora reclame om 11 uur?
Jurycommentaar mag idd wel weg, want kraamt toch alleen maar onzin uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
nog eerder
7x2 minuten zingen..nog een keer 2x2, iemand eruit = 20 minuten \o/
Ik moet zeggen dat bij dit liedje van Roan, zijn stem weer richting chipmunks ging.quote:
Echt he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
dr kan ook bijna geen lachje van af bij hem.. hij lijkt behoorlijk op Zeurney
Mee eens. Ik denk dat ze gewoon tactisch stemmen met Rev n Ros en misschien ook Irma. Maar laat ze dat dan ook gewoon toegeven...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:
eigenlijk is da niks dat die jury mag bepalen wie d'r uit gaat..
Dit is de laatste week.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:
Ik ben vóór; en dan alleen de beste (Lisa dus) laten zingenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
XFA kan echt met een half uurtje afgelopen zijn, als je de reclame en alle andere bullshit weglaat.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat bij dit liedje van Roan, zijn stem weer richting chipmunks ging.
Onze zingende chipmunk
ja ik zeg eht elke keer weer... wat een zuurpruim... als je dat smoelwerk ziet weet je gewoon al dattie commentaar gaat geven..quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he?
En hij is ook zo vreselijk gauw beledigd. Echt zo'n calimero.
Hmz. In sommige gevallen toch maar beter.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:
wat een eieren zijn hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Whatever weet niet eens hoe de medekandidaten heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |