Ja, ze stemmen consequent de beste weg, dus bye bye Rachel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:05 schreef Starlie het volgende:
Nou bye bye Rachel.... ik zie het al gebeuren...
^quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Als Rachel er nu uitvliegt, dan stop ik met kijken.
Oh ga die discussie alstjeblieft ergens anders voeren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je denkt dat de stemmen uberhaupt wat uitmaken??
Mgoed als niemand je likeable vindt...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:06 schreef Karina het volgende:
Ik ben geen fan van Rachel, maar ze was echt wel beter dan Whatever.
Zo niet dan euh... Is het echt doorgestoken kaartquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef L0t.. het volgende:
Nou, nu MOET Luigiano er toch wel uit he.
Dus niet. We denken hier iedere week dat het zeker is wie de jury eruit zal stemmen en ze stemmen iedere keer juist de ander weg. Vandaag Rachel eruit dus, let maar op.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef koningdavid het volgende:
Luigiano gaat eruit dus.
Preciesquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Sengha het volgende:
Oh, nu zal Rachel wel "al een hele carrière achter de rug hebben" en "al haar kansen gehad hebben". En Luigiano is nog maar 16 en heeft nog zooooooooo'n toekomst voor zich.. bah.
Of ze kiezen weer voor 'de jeugd'quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef MissJ het volgende:
nou het lijkt mij toch gvd wel dat de jury voor Rachel kiest?
O ja.. ga je dat krijgen... zal me niet verbazen als ze dat erbij gaan halen ja!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Sengha het volgende:
Oh, nu zal Rachel wel "al een hele carrière achter de rug hebben" en "al haar kansen gehad hebben". En Luigiano is nog maar 16 en heeft nog zooooooooo'n toekomst voor zich.. bah.
indeedquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef Cee het volgende:
Damn, ik zou Rachel missen als kiespijn maar ik hoop vurig dat ze er volgende week wel zit, natuurlijk omdat Luigiano gewoon tragisch is maar vooral omdat d'r vent zo cute is.
Ja, je zou het haast aan denken iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Sengha het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Sengha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |