Zou me niets verbazen. Als Rachel in de sing off komt stemt de jury haar weg. Ze hebben tot nu toe nog steeds de beste weggestemd. Heel apart.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Anonymousz het volgende:
zal lachen zijn als rachel eruit gaat
Wie is dat ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Vicky het volgende:
zo leuk om te zien dat een oud klasgenoot het zover geschopt heeft
Cool.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Vicky het volgende:
zo leuk om te zien dat een oud klasgenoot het zover geschopt heeft
Dat is negatief toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit echt van die Sky radio muziek.
Ook voor mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Denk ik ook ja. Hester moet er maar uit vanavond. Gewoon géén uitstraling en geen show. Staat voor zichzelf te zingen.
Vreemd genoeg zou ik meer lachen als de volgens de jury zo geweldige Jamal er uit gaat....quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Anonymousz het volgende:
zal lachen zijn als rachel eruit gaat
ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o gelukkig, er is toch nog iemand die het leuk vindt
ja vind ik ookquote:
Dan doet de jury dat wel zelfquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Vreemd genoeg zou ik meer lachen als de volgens de jury zo geweldige Jamal er uit gaat....
Hij heeft zo'n irritante stemquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef koningdavid het volgende:
Van Velzen zingt minder dan de kandidaten
Dat zei ik ook al ja. Als hij mee had gedaan, zou hij in de sing off komen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef koningdavid het volgende:
Van Velzen zingt minder dan de kandidaten
agreequote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Whatever of Luigi er uit pliez.
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Als Rachel in de sing off komt stemt de jury haar weg. Ze hebben tot nu toe nog steeds de beste weggestemd. Heel apart.
Van toch? Van Velzenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:55 schreef Cee het volgende:
Kwendy had geen flauw idee wie Martijn bedoelde met 'Roel', ze keek weer zo glazig. Dom wicht denkt waarschijnlijk dat Vanvelzen z'n voornaam is.
Ik wil graag de jury-reactie zien bij een Jamal-exit. Alhoewel de jury volgens mij zelfs voor hem zou kiezen al zou ie met Lisa in de sing-off staan.quote:
ik ben voorquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
XFA kan echt met een half uurtje afgelopen zijn, als je de reclame en alle andere bullshit weglaat.
Ja dat snap ik, maar ik verwoordde Kwendy's gedachtengang. Dus dat Vanvelzen een voornaam is. In plaats van Van Velzen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Van toch? Van Velzennet als Van Morrison
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
XFA kan echt met een half uurtje afgelopen zijn, als je de reclame en alle andere bullshit weglaat.
Luigiano c.s. meegerekendquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
nog eerderquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik wil graag het gezicht van Treurwilg Erik zien als zijn laatste act er uit vliegtquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil graag de jury-reactie zien bij een Jamal-exit. Alhoewel de jury volgens mij zelfs voor hem zou kiezen al zou ie met Lisa in de sing-off staan.
dr kan ook bijna geen lachje van af bij hem.. hij lijkt behoorlijk op Zeurneyquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil graag het gezicht van Treurwilg Erik zien als zijn laatste act er uit vliegt
Alvast voor Sinterklaas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef jack4ya het volgende:
Dora reclame om 11 uur?
Jurycommentaar mag idd wel weg, want kraamt toch alleen maar onzin uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
nog eerder
7x2 minuten zingen..nog een keer 2x2, iemand eruit = 20 minuten \o/
Ik moet zeggen dat bij dit liedje van Roan, zijn stem weer richting chipmunks ging.quote:
Echt he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
dr kan ook bijna geen lachje van af bij hem.. hij lijkt behoorlijk op Zeurney
Mee eens. Ik denk dat ze gewoon tactisch stemmen met Rev n Ros en misschien ook Irma. Maar laat ze dat dan ook gewoon toegeven...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:
eigenlijk is da niks dat die jury mag bepalen wie d'r uit gaat..
Dit is de laatste week.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:
Ik ben vóór; en dan alleen de beste (Lisa dus) laten zingenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat bij dit liedje van Roan, zijn stem weer richting chipmunks ging.
Onze zingende chipmunk
ja ik zeg eht elke keer weer... wat een zuurpruim... als je dat smoelwerk ziet weet je gewoon al dattie commentaar gaat geven..quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he?
En hij is ook zo vreselijk gauw beledigd. Echt zo'n calimero.
Hmz. In sommige gevallen toch maar beter.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:
wat een eieren zijn hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Whatever weet niet eens hoe de medekandidaten heten
Toch ben ik het vaak wel eens met hem. Beter dat idioot positieve commentaar (bv Gordon tov Jamal)quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja ik zeg eht elke keer weer... wat een zuurpruim... als je dat smoelwerk ziet weet je gewoon al dattie commentaar gaat geven..
He kutquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:04 schreef Svensational het volgende:
De twee van Stacey in de sing-off!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |