Sorry, mag er niet op een opmerking gereageerd wordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ga die discussie alstjeblieft ergens anders voeren.
Vergeet vooral niet dat Stacey daarbij ook nog Rachel gaat behandelen als ware het een fossiel, een dinosauriėr, stik-oud, bejaard, over-de-datum.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
O ja.. ga je dat krijgen... zal me niet verbazen als ze dat erbij gaan halen ja!
Ik zie gewoon een Hollands boerenjong, of ligt dat aan mij???quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef Cee het volgende:
Damn, ik zou Rachel missen als kiespijn maar ik hoop vurig dat ze er volgende week wel zit, natuurlijk omdat Luigiano gewoon tragisch is maar vooral omdat d'r vent zo cute is.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Naamah het volgende:
Kunnen ze er niet gewoon allebei uit? Hoppa!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat Stacey daarbij ook nog Rachel gaat behandelen als ware het een fossiel, een dinosauriėr, stik-oud, bejaard, over-de-datum.
Ligt niet aan je tvquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Verklootte het geluid het nou of lag dat aan mijn tv?
Had hetzelfdequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Verklootte het geluid het nou of lag dat aan mijn tv?
Dit dus!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Als Rachel eruit gaat, dan kijk ik echt geen X-Factor meer
Gewoon X-Factorquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Steve het volgende:
Hoe kan zo'n goed iemand in de singoff komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |