Sorry, mag er niet op een opmerking gereageerd wordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ga die discussie alstjeblieft ergens anders voeren.
Vergeet vooral niet dat Stacey daarbij ook nog Rachel gaat behandelen als ware het een fossiel, een dinosauriër, stik-oud, bejaard, over-de-datum.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
O ja.. ga je dat krijgen... zal me niet verbazen als ze dat erbij gaan halen ja!
Ik zie gewoon een Hollands boerenjong, of ligt dat aan mij???quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef Cee het volgende:
Damn, ik zou Rachel missen als kiespijn maar ik hoop vurig dat ze er volgende week wel zit, natuurlijk omdat Luigiano gewoon tragisch is maar vooral omdat d'r vent zo cute is.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Naamah het volgende:
Kunnen ze er niet gewoon allebei uit? Hoppa!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat Stacey daarbij ook nog Rachel gaat behandelen als ware het een fossiel, een dinosauriër, stik-oud, bejaard, over-de-datum.
Ligt niet aan je tvquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Verklootte het geluid het nou of lag dat aan mijn tv?
Had hetzelfdequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Verklootte het geluid het nou of lag dat aan mijn tv?
Dit dus!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Als Rachel eruit gaat, dan kijk ik echt geen X-Factor meer
Gewoon X-Factorquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Steve het volgende:
Hoe kan zo'n goed iemand in de singoff komen?
Ja, je probeert een discussie op gang te brengen waar al een heel topic over is, doe dat lekker daar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sorry, mag er niet op een opmerking gereageerd worden
Eensch....quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Als Rachel eruit gaat, dan kijk ik echt geen X-Factor meer
geen slecht ideequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Naamah het volgende:
Kunnen ze er niet gewoon allebei uit? Hoppa!
Rachel heeft duidelijk fans met een KPN of Telfort abbonnement...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef livelink het volgende:
Potverdikke, zij beweegt en ze maakt er iets van. ALs je dat vergelijkt met Hester die wel doorgaat
Tja, het is natuurlijk wel zo dat ze het vaak heeft geprobeerd, bekend genoeg is geweest en het nooit is gelukt. Zal wel een reden voor zijn. Ze spreekt gewoon niet aan bij 'het publiek'.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:09 schreef Svensational het volgende:
Haar K-otic avontuur zorgt ervoor dat de andere juryleden voor Luigiano gaan
Zou je er echt een CD van kopen ooit?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Steve het volgende:
Hoe kan zo'n goed iemand in de singoff komen?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je probeert een discussie op gang te brengen waar al een heel topic over is, doe dat lekker daar.
Een lesbische vriendin van me is er echt van overtuigd dat Stacey bi is, gaydar enzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Karina het volgende:
Is Stacey bi? Ze kijkt net zo naar Rachel als dat ze naar de jongens kijkt>
Volgens mij koopt die pa gewoon een hele centrale om.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef livelink het volgende:
Potverdikke, zij beweegt en ze maakt er iets van. ALs je dat vergelijkt met Hester die wel doorgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |