Ik weet het niet zekerquote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet het niet zekerIs dat dat programma waarbij onbekenden voor elkaar gaan koken en achteraf cijfers geven? Is wel geinig soms
Ik vind het ook altijd wel grappig. Heb nu X-factor op staan, nog geen 1x gezien maar ik dacht, ach laat ik eens kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:12 schreef DaFrenk het volgende:
Ik kijk de Palingsoap nu al een aantal weken.. weet niet wat het is, maar vind het best geinig om te zien. Gaat werkelijk nergens over, maar toch..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoorde Jan Smit nog zingen en verstond 'ik zit te rukken aan de dijk' ofzo
Mehehequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:12 schreef DaFrenk het volgende:
![]()
Whehe, dat heb ik dan niet gehoord. Hij was wel een andere tekst op "Binnen" van Borsato aan het verzinnen toen hij zat te wachten "... ik moet nog even pinnen... "
Tjaquote:
aaaaaaarg lelijke kutkabouter aaaaargquote:
Wat?quote:
Oh.. ik dacht al, wat doe ik nu weer verkeerdquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht al, wat doe ik nu weer verkeerd
Jeetje wat veel! Voor een gaatje? Oh wacht, je hebt zeker geen aanvullende tandartsverzekering?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:00 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, de tandarts rekening![]()
¤ 64,-, dat valt me nog reuze mee eigenlijk![]()
Trouwens belachelijk dat de tandarts niet meer bij het standaardpakket zit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeetje wat veel! Voor een gaatje? Oh wacht, je hebt zeker geen aanvullende tandartsverzekering?
Uh.. heb Menzis JongerenVerzorgd, die vergoed het allemaal tot 75% zag ik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeetje wat veel! Voor een gaatje? Oh wacht, je hebt zeker geen aanvullende tandartsverzekering?
Neuh, als het gezeik eenmaal begint komt er vast nog wel wat meerquote:
Ja precies. Maar nu heb ik idd precies wat je daarna zegt, nu heb je eens een gaatje en doorkomende verstandskiezen. En dan komt er misschien ook nog wel meer.. Maar met m'n huidige vergoeding van 75 % op die behandelingen kan ik wel mee leven (controles worden dan wel 100% vergoed). Maar misschien over x jaar wel toe aan uitbreiding ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Als je niks hebt met je gebit, dan is een basisverzekering afdoende. Waarom zou je een tientje per maand neerleggen voor een controle van 1 of 2x per jaar die 20 euro kost
Maar het kan aardig in de papieren lopen als je wel wat hebt, dat zijn dure grappen
Dat is wel te doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja precies. Maar nu heb ik idd precies wat je daarna zegt, nu heb je eens een gaatje en doorkomende verstandskiezen. En dan komt er misschien ook nog wel meer.. Maar met m'n huidige vergoeding van 75 % op die behandelingen kan ik wel mee leven (controles worden dan wel 100% vergoed). Maar misschien over x jaar wel toe aan uitbreiding ja.
Ja ontzettendquote:
Ik had verdoving willen nemen, en de spuit lag al klaar.. maar kreeg vooraf de tip om het toch niet te doen. En blij dat ik het niet gedaan heb, viel me reuze mee. Misschien omdat het niet zo diep zat of wat dan ook, maar het was maar heel even "pijnlijk", maar vind soms het tandsteen verwijderen pijnlijker dan dat ik met dat boren heb gemerkt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is wel te doenIk had helemaal geen verzekering whatsoever voor de tandarts
[..]
Ja ontzettend
Eerste keer gaatjes vullen was een hel bij mij trouwensDoor de verdoving zakte m'n mond steeds dicht
Ik moest lachenquote:
*proest*quote:
Ja eigenlijk wel maar je krijgt er ook nog andere zorg bij, zoals fysiotherapie en die gebruiken we wel vaak. Hahaquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:03 schreef DaFrenk het volgende:
Hmja, ben je dan niet meer geld kwijt aan premie dan dat de behandeling kost? Als je nu echt een slecht gebit hebt en er elke keer wat aan hebt, dan kan ik me zo'n volledig pakket wel voorstellen.
Och ja, best welquote:
Ahzo, ja dan is het wel lonend ja. Ik gebruik *afkloppen* amper iets van waarvoor ik verzekerd ben. Tandarts en wat hooikoortsmedicijnen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar je krijgt er ook nog andere zorg bij, zoals fysiotherapie en die gebruiken we wel vaak. Haha
Kut voor de varkensquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:26 schreef DaFrenk het volgende:
Wat denken jullie van die varkensgriep?
Whehequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kut voor de varkensVoor de rest maak ik me er niet druk over
Mwa, er zijn ergere dingenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe
Zal wel meevallen hier in NL, maar ja.. het zou toch maar gebeuren..
Ik zag het ookquote:
Als het niet gifgroen of lichtgroen is wel hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:42 schreef Susi het volgende:
Ik heb met groen op een witte envelop geschreven. Kunnen ze 'm nu wel lezen bij de post ?
Whahaquote:
Ik kijk het wel jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Kijkt er iemand op dit moment Britains Got Talent? Die ene show waar die Susan Boyle van is?
Ik kijk het op dit moment live. Ze hebben er weer maffe lui op zitten zeg, pfoeij. De youtube clips komen rond een half uur er op te staan ( dan is de show afgelopen )quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik kijk het wel ja, maar meer gewoon alle audities en optredens op youtube, niet nu live.
Cheeky Monkeys waren zo leuk
Liever dan Amanda ? Ik vind dat namelijk zo'n lieve vrouw.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kijk het op dit moment live. Ze hebben er weer maffe lui op zitten zeg, pfoeij. De youtube clips komen rond een half uur er op te staan ( dan is de show afgelopen )
overigens hebben ze er nu voor 1 keertje 4 jury - members bij. Die 4e is Kelly Brook en OMG wat is zij lekker![]()
Niet liever, want Amanda straalt veel eerlijkheid en passie uit. Deze vrouw Kelly ziet er meer uit als een soort van sex bom.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Liever dan Amanda ? Ik vind dat namelijk zo'n lieve vrouw.
DWHN?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik vond DWHN wel weer mooiBeetje matige gasten imho, qua grappen, maar verder weer tof
Zie pmquote:Op zondag 26 april 2009 01:36 schreef Etcetera het volgende:
Susi, wat is er mis met Harry Potter boeken
Je maakt me ook nieuwsgierigquote:
Wat zijn de prijzen?quote:
Whehequote:Op zondag 26 april 2009 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit ik niet slecht in Kopenhagen straks
Truequote:Op zondag 26 april 2009 12:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe
Ideale temperaturen ja.. niet te koud, niet te warm
Nou jippie, ik word dr niet warm of koud vanquote:Op zondag 26 april 2009 12:37 schreef Susi het volgende:
Oh moet je de hele dag in pak !
Mannen in pak
Ik spreek jou nog wel bij +27, dan krijg jij het heus wel warm hoor !quote:Op zondag 26 april 2009 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou jippie, ik word dr niet warm of koud van
Ik heb een super warmtedoorlatend pakquote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik spreek jou nog wel bij +27, dan krijg jij het heus wel warm hoor !
Blits. Maar dan krijg je het koudquote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb een super warmtedoorlatend pak
Legoquote:Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef DaFrenk het volgende:
'Middag![]()
Even wezen shoppen.. Lego gekocht
Ja.. vroeger zó veel mee gespeeld. Intussen alle dozen bij familie op zolder omdat ik hier geen ruimte ervoor heb. Maar nu beginnen m'n neefjes op de leeftijd te komen dat ze ook met LEGO gaan spelen en nu begon het weer te kriebelenquote:
Ik herken datquote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja.. vroeger zó veel mee gespeeld. Intussen alle dozen bij familie op zolder omdat ik hier geen ruimte ervoor heb. Maar nu beginnen m'n neefjes op de leeftijd te komen dat ze ook met LEGO gaan spelen en nu begon het weer te kriebelen![]()
Twente staat nog altijd boven Ajax hoor.quote:
Ik wilde dat AZ gewoon won, zodat Twente zo goed als veilig wasquote:Op zondag 26 april 2009 16:50 schreef Susi het volgende:
Vang mij op
[..]
Twente staat nog altijd boven Ajax hoor.
En bij AZ was het alle hens aan dek nadat Didulica er uit ging, dus 't valt eigenlijk nog hartstikke mee.
Wel sneu was dat er dus ergens een gast geroepen heeft dat Didulica overleden is![]()
Ja prachtigquote:Op zondag 26 april 2009 16:52 schreef Yesse het volgende:
Trouwens WTF
Vitesse Arnhem 6 - 1 FC Utrecht
Haha WTF?!! 18 minuten? Ik ga kijkenquote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja prachtigEn de 18 minuten blessuretijd bij Ajax, toch vanavond ff kijken
Ja, zoietsquote:
Ah zodoende. Nuja, nu mogen Twente en Ajax het onderling uitvechten. Mooi is wel dat ze nog tegen elkaar spelen binnenkort.quote:Op zondag 26 april 2009 16:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde dat AZ gewoon won, zodat Twente zo goed als veilig was
Idd, Twente treft nog AZ en Ajaxquote:Op zondag 26 april 2009 17:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah zodoende. Nuja, nu mogen Twente en Ajax het onderling uitvechten. Mooi is wel dat ze nog tegen elkaar spelen binnenkort.
Aardappels met zalm en slaquote:
Hmz, zalm is niet zo mijn ding. Hou niet van veel vissoortenquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 17:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmz, zalm is niet zo mijn ding. Hou niet van veel vissoorten
Volgens mij niet, ik sla het meestal over omdat ik denk dat ik het niet lust.quote:
Ah zoquote:Op zondag 26 april 2009 17:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik sla het meestal over omdat ik denk dat ik het niet lust.Maar hou bijvoorbeeld wel van haring of een lekkerbekje
![]()
Ik heb trouwens een kogelbiefstukje met champignonsaus, aardappelschijfjes en pangroenten![]()
Ook al lekkerquote:
Ook niet verkeerdquote:
Uit een pakkiequote:
Hier ook lekker gegetenquote:Op zondag 26 april 2009 18:01 schreef Etcetera het volgende:
Hij was heerlijkSalami, spek, paprika en ui
Klinkt goedquote:Op zondag 26 april 2009 18:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Uit een pakkie. Kip hier is niet zo droog als in Nederland, er zit gelijk al een zoot sausigiets bij waardoor er vrijwel geen kruiden bij hoeven. Daarnaast dus broccoli met pasta
quote:Op zondag 26 april 2009 19:14 schreef Yesse het volgende:
LOL ik heb er geen seconde over getwijfeld..
Je hebt een bril nodig
Je bent intussen al pleite, maar have fun in Kopenhagen!quote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik ben dr maar eens vandoorVeel plezier iedereen de komende weken en verlies geen vingers met Koninginnedag, want dat ben je pas ècht een rund
quote:Op maandag 27 april 2009 19:03 schreef MaJo het volgende:
Ga allemaal klaarzitten voor het 8 uur journaal vanavond! Er is een reele kans dat bea vanavond af gaat treden. Het journaal duurt vanavond 20 minuten langer. Bovendien maakte juliana haar aftreden bekend op de verjaardag van bea. En wie is er vandaag jarig? Juist, willem alexander. Bea was 42 jaar toen juliana aftradt. Hoe oud is willem alexander vandaag geworden? 3x raden
Wij hebben vrij veel aan het koningshuis hoorquote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef DaFrenk het volgende:
Jammer dat ze die boel niet gelijk opdoeken dan, maar goed...
Jawel, het heeft zo z'n voor en z'n nadelen ja. Maar ik vind het maar niks.quote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Wij hebben vrij veel aan het koningshuis hoor
Zegt wikiquote:Bovendien is het doen van troonsafstand niet conform de traditie in het Verenigd Koninkrijk; Britse monarchen regeren tot hun dood, zoals de vader en grootvader van Elizabeth II ook deden.
Ik had plannen maar die werden door een bijna 2 uur durende stroomstoring eventjes stopgezetquote:
Dat zijn de onderbrekingen jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had plannen maar die werden door een bijna 2 uur durende stroomstoring eventjes stopgezet![]()
Dus hebben we hier het kantoor maar even uitgebaggerd
Ja al had ik het ook wel naar mijn zin toen in het eerste uurtje lekker een oude Donald Duck aan het lezen wasquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zijn de onderbrekingen ja![]()
Van die uitbaggerklusjes noemen wij altijd winterklusjes, maar het is iig goed tijdverdrijf en goed voor teambuilding
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja al had ik het ook wel naar mijn zin toen in het eerste uurtje lekker een oude Donald Duck aan het lezen was
Ja echt lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Sowieso, lezen
Wil veel gaan lezen deze zomer
Volgens mij lees je ook al zat eigenlijk voor je scriptie ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja echt lekkerAl doe ik het de laatste tijd wel een stuk minder omdat ik gewoon wat vaker moe ben enzo.
Ja, maar dat eerste valt best mee. Het is vooral 'scannend' lezenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Volgens mij lees je ook al zat eigenlijk voor je scriptie ?
Daar zal nl ook veel van mijn leeswerk aan worden uitbesteed
Verwentijd !quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:14 schreef Yesse het volgende:
Ik heb eigenlijk vandaag geen zin meer, ik heb een bonkend hoofd (gelukkig is hoofdpijn zeldzaam bij mij) en niks werkt.
Ah zo. Ik zie er ook heel erg tegenop. Ga de komende twee weken maar alles wat los en vast zit kopiëren, en dan in de zomervakantie (zie je 't voor jequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar dat eerste valt best mee. Het is vooral 'scannend' lezenMaar dat kan wel een reden zijn van dat ik er minder zin in heb..
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind reallife soaps altijd wel leuk
Beetje doelloos lullen over niets enzo.
Ik ga eens kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Ook al heb je geen streams, het is wel gezellig in de COS hoor
Dan sta je echt voor lul als je herkend wordt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef DaFrenk het volgende:
Zo, dat was weer Blik op de weg, veel opnames hier in de buurtMisschien komt er nog eens een bekende langs
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:09 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dan sta je echt voor lul als je herkend wordt.
Ja.quote:
Ow, dan moeten we die maar eens terugkijkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik reed 80 kilometer per uur op mijn scooter en toen stond er een agent langs de weg met het team van wegmisbruikers.![]()
Er was wel een troost. Ik kwam in de zelfde uitzending met de vijf ferrari's.
Ow, ik zie dat die vijf ferrari's rijden op de snelweg waarop ik elke dag van/naar werk rijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik reed 80 kilometer per uur op mijn scooter en toen stond er een agent langs de weg met het team van wegmisbruikers.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ow, ik zie dat die vijf ferrari's rijden op de snelweg waarop ik elke dag van/naar werk rijd
Dan zie je ook hoe ze vals spelen met de montage, shots die helemaal niet in chornologische volgorde zijn
En ik ben er ook vandoorquote:
Serieus ? Die aflevering is legendarisch jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja.![]()
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:14 schreef DaFrenk het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEND!
Bloody hell, ik dacht dat je een grap maakte..quote:
Lijkt mij logisch. De koninklijke familie zag het voor hun neus gebeuren, Balkenende zat in een vliegtuigquote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond de koningin echt heel menselijk overkomen trouwens, echt aangedaan en heel warm en persoonlijk. Stukken beter dan Balkenende nu
Die had een bijeenkomst van christendemocraten in Warschau.quote:
Gelukkig niet nee. En dat hij tegen dat monument reed in plaats van tegen de dranghekken daarachter.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik had eerst echt iets van 'dit moet een ongeluk zijn'. Iemand die onwel was geworden, en z'n voet op het gaspedaal had.
Thank god dat het geen Hummer was
Ben sowieso in weekenden wel vrij, af en toe 'standy' dienst voor winkel-problemen met kassa/pin, maar dat is wel verwaarloosbaar. Maar vandaag ook een extra dagje opgenomen, en lekker van het weer kunnen genieten & wat aan het huishouden kunnen doenquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef Yesse het volgende:
Hoe komt het dat ik altijd op tijd ben en de rest van de wereld altijd te laat?
It's annoying and embarrassing! Sta ik hier voor de pathe te wachten, je wiet er altijd uit als een loser zonder vrienden zo. Of neem ik het te serieus?quote:
Long time no see!quote:
Is dat echt zo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:52 schreef Yesse het volgende:
It's annoying and embarrassing! Sta ik hier voor de pathe te wachten, je wiet er altijd uit als een loser zonder vrienden zo.
Jaquote:Of neem ik het te serieus?
Ik kijk er helemaal niks vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:55 schreef DaFrenk het volgende:
Nouja, ik neem zo ranking the stars op, en kijk de palingsoap. Als dat is afgelopen spoel ik snel de band terug (ja, heb nog steeds VHS) en kijk RtS terug, daarna kijk ik gewoon de TV Kantine, en check DmN morgen wel
Whehequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
It's annoying and embarrassing! Sta ik hier voor de pathe te wachten, je wiet er altijd uit als een loser zonder vrienden zo. Of neem ik het te serieus?
Dat scheelt nog meerquote:
Zit nu nog ff Siebelink & Stenders (quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef DaFrenk het volgende:
Dat scheelt nog meer
Wat kijk/doe jij dan op de vrijdagavond?
Heb vandaag een hele middag op Schiphol gelopen, ben ik nu ook een loser?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef DaFrenk het volgende:
Wheheik denk dat ik binnenkort ook eens alleen voor de bioscoop sta
Geen van m'n vrienden wil Star Trek zien, en ik wil hem wel eens in de bios checken
Hm, ik kan niet meer lachen om Andréquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit nu nog ff Siebelink & Stenders () terug te luisteren van vanmiddag
![]()
Kijk alleen Dikvoormekaarshow denk ik, verder is er niet veel
Dat moet je aan Yesse vragen...quote:[..]
Heb vandaag een hele middag op Schiphol gelopen, ben ik nu ook een loser?![]()
Helaas niet meer zo goed als vroeger, maar nog steeds wel vermakelijkquote:
Dan weet ik het antwoord al denk ikquote:Dat moet je aan Yesse vragen...
Schiphol is geweldig. Ik ben fanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:59 schreef Piles het volgende:
Heb vandaag een hele middag op Schiphol gelopen, ben ik nu ook een loser?![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Schiphol is geweldig. Ik ben fan![]()
Al zou je mij er een dag neerzetten, en ik hoef niemand op te halen, heb ik evengoed een geweldige dag.
Whehe okequote:
Nouja, ik zou niet een dagje naar Schiphol gaan in deze tijd nee...vind het toch maar een eng idee die mogelijke pandemie. Het mag dan wel redelijk te behandelen zijn, maar maak me dan toch wel zorgen om de zwakkere in de familie enzo.quote:
Ik zou nu ook niet naar Mexico gaan nee, maar verder, die paar gevallenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, ik zou niet een dagje naar Schiphol gaan in deze tijd nee...vind het toch maar een eng idee die mogelijke pandemie. Het mag dan wel redelijk te behandelen zijn, maar maak me dan toch wel zorgen om de zwakkere in de familie enzo.
Ik moet over drie weken weerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou nu ook niet naar Mexico gaan nee, maar verder, die paar gevallen
En deze griep richt zich juist op (jong)volwassenen, dus niet op de zwakkeren
Ik zeg altijd maar zo: de reis naar Schiphol is een stuk gevaarlijker
Ja. Gek idee toch wel, maar het is weer leuk om weer in een omgeving te wonen waar je langer woont dan negen maanden.quote:
Ben je dan helemaal klaar in Finland, of kom je tijdelijk terug ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:28 schreef Susi het volgende:
Ja. Gek idee toch wel, maar het is weer leuk om weer in een omgeving te wonen waar je langer woont dan negen maanden.
quote:Verder was ik net verdwaald! Ik ging om negen uur een rondje lopen, en om half 11 was ik ergens, waren de bordjes weg en werd het donker ! Heb maar bij iemand aangebeld: een oud echtpaar heeft mij heel lief naar huis gebracht.
Helemaal. Maargoed, ik vermoed dat ik er wel eindig. Het is hier zo tof en mooi. Maar dat is voor later. Als we groot zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je dan helemaal klaar in Finland, of kom je tijdelijk terug ?
Nou ik raakte wel half in paniek. Had uiteraard geen mobiel mee om een taxi te bellen, alleen maar mp3 en mijn huissleutelsquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Susi het volgende:
Helemaal. Maargoed, ik vermoed dat ik er wel eindig. Het is hier zo tof en mooi. Maar dat is voor later. Als we groot zijn.
Is het erg als ik die film niet kenquote:Nou ik raakte wel half in paniek. Had uiteraard geen mobiel mee om een taxi te bellen, alleen maar mp3 en mijn huissleutels. Was al blij dat ik Fins sprak, die mensen daar spraken naar ik vermoedde geen Engels. Uiteraard heel verhaal over Koninginnedag, die man vond het maar naar.
Ik zat overigens wel achterin van: oh straks word ik verkracht ;'). 't Stel leek een beetje op die twee van de film van Dries Roelvink
Doen ! Scandinavië en Finland zijn zóó mooi !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Wordt tijd dat ik er ook eens ga kijken, ben er ook wel heel benieuwd naar![]()
Ik dacht ook richtingsgevoel te hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het erg als ik die film niet ken
Maar snap dat het niet echt fijn was, zou ik ook hebben (ja, echt held). Al zou ik niet verdwalen natuurlijk, want ik heb wel richtingsgevoel
![]()
Wie weet, ooitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef Susi het volgende:
Doen ! Scandinavië en Finland zijn zóó mooi !
Ja, das ook niet handigquote:Ik dacht ook richtingsgevoel te hebben, maar ik was dus op een geheel nieuw gebied. En ik had de route prima terug kunnen lopen, maar dan was ik anderhalf uur terug kwijt geweest in het donker.
Idemquote:Maargoed, ik ga een tukkie doen !
Iets niet leuks?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:32 schreef Susi het volgende:
Goedemorgen![]()
Helaas weet ik wel wat ik móét doen
Twee essays afmaken, drie opdrachten maken die altijd drie uur in beslag nemen en het tentamen van maandag lerenquote:
Blergh, da's idd niks nee..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Twee essays afmaken, drie opdrachten maken die altijd drie uur in beslag nemen en het tentamen van maandag leren
Klopt ja, daar heet het Metro (wat ook de naam is van die keten/groep). Daar kan je ook met je Makro pas naar binnen. Maar da's meer een horeca groothandel dan Makro is, Makro heeft een uitgebreide collectie cd's, boeken, films en andere elektronica. Dat is bij de Metro weer heel anders. Daar vind je vooral veel horecabenodigdheden en amper films of cd's.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef Susi het volgende:
Echt ? Oh dat wist ik niet.
Volgens mij zijn in Duitsland heel veel van die Makrovarianten
Ja, de keus die je hebt in eten/drinken is enorm. En ook de multimedia-afdeling is niet verkeerd voor zo'n groothandel. De prijzen zijn daarintegen wel weer aan de dure kant, maar soms hebben ze erg interessante aanbiedingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |