Lekker ontbijten in het ochtendzonnetje op een terrasje en mensen kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:04 schreef pinquit het volgende:
bluuuh max is naar de speelzaal, dus ik heb lekker ff tot kwart over 11 voor mezelf. k heb nieuwe sneakers nodig, dus ik wil eigenlijk even de stad in, maar ik heb alle schoenenwinkels hier al gehad en ik weet dat ze niet de schoenen hebben die ik wilzal ik gewoon toch gaan? maarja dan loop ik zo doelloos te zwalken en dat valt zo op omdat er verder nog bijna niemand is
bwuhhh. ik kan wel de v&d onveilig gaan maken.
Wat is het probleem? Er is bijna niemand, dus dan valt het ook bijna niemand op toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:04 schreef pinquit het volgende:
maarja dan loop ik zo doelloos te zwalken en dat valt zo op omdat er verder nog bijna niemand is
mja maar de mensen die in de winkels werken kennen me onderhandquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Er is bijna niemand, dus dan valt het ook bijna niemand op toch?
ja, dat is ook zo, alleen niet voor mijn nieuwe baan, maar voor mijn 'nieuwe buik'quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, lekker shoppen Guus, door al dat lopen kun je weer meer tussendoor eten.
Je mag mij helpenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:32 schreef Sugar het volgende:
Pffff, ik wil ook shoppen.
Maar ik heb al zoveel.
Oh ja, ik ookquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik ben een halve kilo afgevallenNa 7 weken sporten en hmv`en
Nog maar 14,5 te gaan
Ja hallo, da`s normaal bij een tweede hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook.
Ik weet niet, met Stella droeg ik mijn eerste zwangerschapsbroek met 23 weken. Ik kan het mentaal niet aan om nu met bijna 8 weken zo'n ding aan te trekken.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef Mibos2 het volgende:
7 boterhammen? Sjees daar doe ik drie dagen mee of ik zwanger was of niet hahahaha...
No worries, ik doe het echt mezelf aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:41 schreef Lishe het volgende:
O, grapjes van mij over veul eten vooral niet serieus nemen hoor. Ik at 10 oliebollen op een dag in mijn toptijd bij Luuk.
Gisteren bijna 2kg erafquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Helft Minder Vreten
Ik ben blij met die halve kilo hoor, begrijp me niet verkeerd..maar ik had toch wel wat meer resultaat verwacht na al die tijd bikkelen
Moet lukkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Mibos2 het volgende:
Bix heel veel sterkte voor jullie allemaal en dat er nog maar een hoop mooie herinneringen bij mogen komen...
Guus en Pinq lekker shoppen.
Even voor de treinreizigers onder ons. Ik moet naar Leiden (LUMC) met Kaith maar nu bedacht ik me dat ik op de terugweg en met de auto (mijn moeder rijdt) midden in de spits beland op de terugweg. 15.15 een afspraak die minimaal een uur duurt dus dan pas rond half vijf terug ga rijden als alles meezit. Heb even zitten ns-en maar ik heb in den Haag een overstaptijd van 8 minuten van perron 4 naar 8 met een peuter en een buggy. Is dat te halen of kan ik dan toch beter met de auto gaan. Kom trouwens van station Gouda.
Guus, ik had bij deze zwangerschap, de eerste dus!!, ook met 10 weken al zwangerschapsbroeken aan. De andere zaten voor geen meter meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook.
Ik weet niet, met Stella droeg ik mijn eerste zwangerschapsbroek met 23 weken. Ik kan het mentaal niet aan om nu met bijna 8 weken zo'n ding aan te trekken.
Heb je mijn berichtje niet gezien in het vorige topic?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Helft Minder Vreten
Ik ben blij met die halve kilo hoor, begrijp me niet verkeerd..maar ik had toch wel wat meer resultaat verwacht na al die tijd bikkelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6.5 tot nu toe.quote:
6,5 is toch niet overdreven?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
6.5 tot nu toe.
maar in het begin niets bijgekomen dus dit is echt in flnk tempo gegaan.
en ik merk dat ik een onderkin krijg
Dat kan ook heel normaal zijn hoor. Bij Stella kwam ik de eerste 20 weken volgens mij 2 kilo aan, en de tweede twintig weken dus nog 10quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
6.5 tot nu toe.
maar in het begin niets bijgekomen dus dit is echt in flnk tempo gegaan.
en ik merk dat ik een onderkin krijg
Haha, dat is inderdaad ergquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:00 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha miss_sly ik moet echt enorm lachen om die tekst die bij je babyticker staat![]()
![]()
bereid je maar voor
Oké okéquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik had pas een merkbare buik toen ik meer dan 20 weken zwanger was, maar al zwangerschapsbroeken vanaf week 12. Gewoon lekker aantrekken Guus, niemand die het ziet.
Op zich heb ik daar dus weinig last van. Ik snack heel weinig, eet vrij netjes, en toch zit ik al op +10. Veel vruchtwater zei dr Papa, dus dat geloof ik dan maarquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:01 schreef Guuzewuus het volgende:
Miss-sly, dank voor je lieve woorden.
En huup, echt lijnen mag dan wel niet, maar de snacks PROBEREN TE laten staan, mag wel hoor. Ik had bij Stella op het eind onbedwingbare trek in appeltaart en kwam ineens heel rap aan (in totaal +13,5 kilo). Toen ik daarmee stopte, zakte ik weer wat (uiteindelijk +12 kilo) en dat was geen probleem volgens de vk, omdat ik verder gewoon goed at.
Het is alleen zo lastig soms om jezelf te bedwingen.
Maar ik heb liever die paar extra kilo nu, dan de overdonderende misselijkheid bij Stella.
Ja, dat moet dan wel tochquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich heb ik daar dus weinig last van. Ik snack heel weinig, eet vrij netjes, en toch zit ik al op +10. Veel vruchtwater zei dr Papa, dus dat geloof ik dan maar
Vetjes en kilo's gaan meestal om en om, dus waarschijnlijk ben je straks ineens een aantal kilo's kwijtquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
evenstar ik sport niet bij de sportschool ga maar minimaal 3x in de week flink wandelen of fietsen, en doe elke avond 345347 buikspieroefeningen
Hihi ja psies, kun je in je achterhoofd houden hoe leuk het ooit wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, dat is inderdaad erg
Gelukkig beginnen we met een lief klein meisje, dan kunnen we later de puberteit ook vast beter handlen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
evenstar ik sport niet bij de sportschool ga maar minimaal 3x in de week flink wandelen of fietsen, en doe elke avond 345347 buikspieroefeningen
Mibos, dat haal je wel hoor, en anders neem je een trein eerder zodat je wat meer speling hebt? Je kunt beter in een trein zitten dan in de spits (ik tikte sprits, valt het op?) met een kind...quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Mibos2 het volgende:
Even voor de treinreizigers onder ons. Ik moet naar Leiden (LUMC) met Kaith maar nu bedacht ik me dat ik op de terugweg en met de auto (mijn moeder rijdt) midden in de spits beland op de terugweg. 15.15 een afspraak die minimaal een uur duurt dus dan pas rond half vijf terug ga rijden als alles meezit. Heb even zitten ns-en maar ik heb in den Haag een overstaptijd van 8 minuten van perron 4 naar 8 met een peuter en een buggy. Is dat te halen of kan ik dan toch beter met de auto gaan. Kom trouwens van station Gouda.
Heb je met 47 kilo pas een gezond bmi?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
komt dalijk ineen keer heus echt waar
![]()
Ik zit na een jaar en 2 maanden op 61 kg. van heul erg obesistas naar overgewicht en dan richting het normale toe, nog 14 kg en dan heb ik een gezond bmi![]()
ik was een woordje vergeten ik weeg wel meer nog als 61 kg ^^quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je met 47 kilo pas een gezond bmi?
haha, dat klinkt inderdaad beter.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik was een woordje vergeten ik weeg wel meer nog als 61 kg ^^
Ligt eraan of je op CS of op HS aankomt toch? HS is niet gelijkvloers. Maar heeft wel liftenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:48 schreef Ynske het volgende:
Moet lukkenIn DH hoef je nl geen trappen op en af, alles gelijkvloers. Als je zorgt dat je vooraan in de trein vanuit Leiden zit, hoef je ook niet zover het perron af in Den Haag.
succes
jaaaaa daar heb ik ze vandaan!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:15 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij zijn ze bij de Hema goedkoper, daar hebben wij een zwikkie gekocht.
Klopt maar HS heeft maar 6 sporen in totaalquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ligt eraan of je op CS of op HS aankomt toch? HS is niet gelijkvloers. Maar heeft wel liften
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:17 schreef Mibos2 het volgende:
Thanks ook Ynske dan gaan we straks gewoon met de trein ipv met de auto...
Trouwens een taartje allemaal vandaag of liever een waterijsje? Ben 2 hele jaren getrouwd vandaag!!!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zit na een jaar en 2 maanden op 61 kg er af. van heul erg obesistas naar overgewicht en dan richting het normale toe, nog 14 kg en dan heb ik een gezond bmi![]()
online kijken en kopen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:26 schreef pinquit het volgende:
Gefeli mibos~!
ik ben alweer terugniks an in de stad. bleuhrgh. ik - wil - nieuwe - sneakers! ! !
Tja. Da's jammerquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:25 schreef Sugar het volgende:
Maar wat ik nu niet draag, ga ik vast wel weer dragen. Dus je plan geldt niet voor mij, Luchtbel!![]()
Jaaaa, dat heb ik ook! Maar dat gooi ik weg, vergeet ik te verkopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:29 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Tja. Da's jammer
Ik heb aan sommige dingen gewoon een hekel na een tijdje. Dan doe ik ze ook echt niet meer aan.
Dat gaat niet meer over bij mij
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:32 schreef Mibos2 het volgende:
Gaan lekker samen naar schevingen ofzo en de kindjes blijven bij oma en bij opa en oma logeren en die gaan we morgen ophalen. Manlief heeft het geregeld net zoals onze bruiloft toendertijd. En vorig jaar had hij een weekendje Noordwijk gepland dus jullie hebben wel door wie de romanticus en wie de praktische is hier in huis.
De vraag is niet of ze ooit weer gaan passen. De vraag is of je ze nog leuk vindt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:32 schreef Sugar het volgende:
[..]
Jaaaa, dat heb ik ook! Maar dat gooi ik weg, vergeet ik te verkopen.![]()
Had het nu over dingen die nu niet passen, maar ooit weer wel.
holy.... zoveel?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:33 schreef pinquit het volgende:
ik wil deuze. zijn op converse.com maar $24. das 18 euro ofzo. maar dan moeten ze geshipperd worden en dan zijn ze ineens $105whehe
Ja! Het zijn gewoon mijn fijne, soms zelfs nieuwe kleren. Ik moet dis niet willen shoppen, heb echt genoeg! Zo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
De vraag is niet of ze ooit weer gaan passen. De vraag is of je ze nog leuk vindt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Luchtbel het volgende:
Opgelost dan.
Ik moet nog wel wat. Voor dat akelige familiefeestdinges volgende week.
Hoewel ik nu wel denk dat ik dan ziek ben.
Ook opgelost.
Kijk ook ff op ebay.de, dat wil nog weleens leuke resultaten geven. Je mag ze altijd naar mij laten sturen als dat verzendkostentechnisch goedkoper uitkomt. Stuur ik ze weer door vanuit NLquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:36 schreef pinquit het volgende:
haha nee ik ken niemand in de USA![]()
ik zal eens gaan ebaysnuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja jij hebt mini-voetjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:58 schreef pinquit het volgende:
leuk zijn zeze zijn mij alleen iets te groot.
Mja, ze zijn echt van 2 seizoenen geleden ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh of probeer anders ebay, kans dat je daar ook wordt afgezet qua verzendkosten maar misschien niet zoveel als deze
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:01 schreef pinquit het volgende:
[..]mini-voetjes en een mini-hoofd. als dat ertussen nou ook eens mini zou zijn, zou ik kloppen, maar neeeeee.
![]()
Dat zal lastig gaan henk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haaaai
*knoopt Koot's schoenen aan elkaar
oi! krekelquote:
Geen touwquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:07 schreef huuphuup het volgende:
er is vast wel iets aan jou wat te knopen valt
dat denken wij ook, behalve oma die gaat het wel even doen....quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:12 schreef Rewimo het volgende:
Bar, fijn dat je oma zich goed voeltZal nog best een zwaar traject worden, die bestralingen
herkenbaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:33 schreef Dakota het volgende:
oehhhhh ik ben een jurkje en broekje in de verf aan t zetten (paars) vond t model erg mooi (jurkje) maar de kleur afschuwelijk en t broekje zit er bij in omdat ik het dan op mn heupen krijg en er van alles bijflikker
En hij heeft nog steeds niks in de gaten? Wat een giller!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef moussy het volgende:
Leuk he Saffier, ik heb de bazin ook echt bedankt! Ik was al lang blij dat ze het niet vergeten wasZe belde even om gewoon te overleggen, ik heb gevraagd hoe laat hun het beste uitkwam en dat was rond 14:30, nou prima toch, de kids zitten toch nog op school tot 14:15 en gaan daarna door naar de opvang zoals een normale vrijdag
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Zo, inpakken en wegwezen en dan lekker in mijn eentje de Makro leegkopen
t jurkje is nog nat vandaar t misvormde geheel..quote:
had mn vriend gekocht.. kreng was 25 euro.. ik vond dat zalm en groen echtquote:
* Stout scheurt naar de AH.......quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:25 schreef Memmel het volgende:
Ik heb net bij de AH een pak citroenijsjes gekocht, genaamd Liuk van Ola (met italiaanse verpakking en tekst). Met een stokkie van drop! Ik wilde even melden dat ze echt heerlijk zijn!
Bij onze AH zit ook nog een Etos en daar gaan we morgen heen.... dus kan ze dan evt. nog kopen. Maar ben nog bezig met de 2e doos en ik heb onlangs een 6-pack billendoekjes van Huggies gekocht. Al vind ik die van de Zwitsal toch wel het fijnst en lekkerst ruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:25 schreef k_i_m het volgende:
Potver Diaan, dan ben je dus mooi wel het 6-pak billendoekjes voor nog geen 10 euro vergeten! k_i_m liep vanochtend ook al met pakken luiers over straat.
Dankje..nu kan ik rustig naar de AH fietsen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:39 schreef Memmel het volgende:
* Memmel schuift Stout een ijsje toe om ongelukken te voorkomen...!
Ik vind de Pampers Baby Fresh het lekkerstquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij onze AH zit ook nog een Etos en daar gaan we morgen heen.... dus kan ze dan evt. nog kopen. Maar ben nog bezig met de 2e doos en ik heb onlangs een 6-pack billendoekjes van Huggies gekocht. Al vind ik die van de Zwitsal toch wel het fijnst en lekkerst ruiken.
In de kast van Lennon liggen pakken luiers, maar allemaal maatje 3 en die zijn hem nog veel te groot.
Is het wel drop?? Ik zag Iris er van de week al in bijten en toen heb ik het afgepaktquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:25 schreef Memmel het volgende:
Ik heb net bij de AH een pak citroenijsjes gekocht, genaamd Liuk van Ola (met italiaanse verpakking en tekst). Met een stokkie van drop! Ik wilde even melden dat ze echt heerlijk zijn!
Kan je zeggen dat je naar America op vakantie gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Peace en ik hebben het erover gehad en we gaan waarschijnlijk naar De Peel (voormalig Loohorst oid). Leuke prijs en ziet er ook uit als een leuk park.
dicht bij mij. ik zal wel zwaaien diaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je naar America op vakantie gaat
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je naar America op vakantie gaat
ik heb me ingehoudenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]leuk he?
Vicky, dat valt inderdad mee.
Kim ik vind de pampersbillendoekjes zo stinkenmijn schoonzusje heeft ze ook altijd.
Ik ook, behalve de Fresh uitvoeringquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]leuk he?
Vicky, dat valt inderdad mee.
Kim ik vind de pampersbillendoekjes zo stinkenmijn schoonzusje heeft ze ook altijd.
ja maar ik moet Ariel hebben en Robijn wasverzachterquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Bij de Makro is toch altijd wasmiddel in de aanbieding?
zo'n ding hebben wij hier ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:56 schreef Rewimo het volgende:
Ben weer thuis, Makro is nog niet helemįįl leegEn ik kreeg 4 trays met - redelijk uitgebloeide - geraniums gratis (eigenlijk 2 maar ik zei heel enthousiast dat ik het leuk vond omdat we een grote tuin hebben en toen mocht ik er 4
). Ben me niet eens heel erg te buiten gegaan
![]()
En straks als Christan aan het trainen is gaan qltel en ik kijken voor een vaste bbq, zoiets als dit
[ afbeelding ]
Dat is waar, maar toch vind ik het wel prettig waar je de geur zelf kunt kiezen een geurtje neemt die je ook lekker vindtquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook, behalve de Fresh uitvoering. Ach, kak stinkt ook, daar doe je niks aan
.
In de weg staan zal ie hier niet zo gauw doen denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:07 schreef lady-wrb het volgende:
zo'n ding hebben wij hier ook.
staat ont-zet-tend in de weg (vind ik,niet )
Wel die uit onze tuin?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:16 schreef Raissa het volgende:
Ik durf nooit vruchten van eigen boom/uit eigen tuin te eten
oehh klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel die uit onze tuin?Lekker juist! Ik verheug me er alweer op: kersen, bessen, pruimen, appels, peren, walnoten en dit jaar als het goed is ook aardbeien, uien en knoflook
Verse walnoten, als in vers van de boom? Zooo heerlijk, als ze nog nattig zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel die uit onze tuin?Lekker juist! Ik verheug me er alweer op: kersen, bessen, pruimen, appels, peren, walnoten en dit jaar als het goed is ook aardbeien, uien en knoflook
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:16 schreef Raissa het volgende:
Ik durf nooit vruchten van eigen boom/uit eigen tuin te eten
Wij hebben de kersenboom en perenboom in onze tuin niet zelf neergezet en ik ben altijd bang dat blijkt dat het geen peren zijn maar giftige ronde dingen ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Frambozenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
why not? gewoon goed wassen
Wij hebben straks appels, frambozen, aardbeien, bramen en bessen. En nog wat maar ik ben vergeten wat dat was... dat zien we wel als het opkomt haha
Ik heb net heerlijk in de tuin gewerkt
het is bijna-bijna af nu woehoei!![]()
alleen nu wil ik eigenlijk mn tuinsetje verven in een fris kleurtje. Ik wil denk ik turkoise ofzo maar lief zal wel wit willen
kom maar een keertje langs, kan ik Mila knuffelen, mag jij de struiken leeg plukkenquote:
Appeltaartquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kom maar een keertje langs, kan ik Mila knuffelen, mag jij de struiken leeg plukkeneerlijke ruil!
ik ben dus echt bang dat ik heul veel zoete dingen ga maken deze zomer met al dat fruit haha en in het najaar met al die appels enzo
geen idee eigenlijk wanneer die dingen allemaal bloeienquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Appeltaart![]()
Dat is inderdaad een eerlijke ruil, zeg maar wanneer
de appelboom en de perenboom bij mij in de tuin bloeien nu (de peer is zelfs al aan het uitvallen)quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk wanneer die dingen allemaal bloeienik mag alleen op commando onkruid eruit trekken
anders trek ik ook rustig al het andere groen eruit haha
Ik laat het wel horen als het vol hangt
gewoon diep ademhalen en toch gaan mousquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:27 schreef moussy het volgende:
Ik moet eerst mn caravan nog leeghalen, want mn beddentroep alles zit er in en mn humeur zegt beter van niet nu ergens heen gaan
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewoon diep ademhalen en toch gaan mous
je gaat die baas toch niet je uitje laten verpesten?
xfactor kijken en schelden op de juryquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:02 schreef _Bar_ het volgende:
moussy dat is mooi balen zeg, maar ik zou gewoon gaan...
iemand een idee wat ik eens kan gaan doen vanavond? ben alleen maar geen idee wat te kunnen en willen doen
dat zou ik zoiezo al kijken, heb het over de tijd voor x factorquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:06 schreef Dakota het volgende:
[..]
xfactor kijken en schelden op de jury
patatjes halen onderwegquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:21 schreef Reinhilde het volgende:
Huup, ik wou dat het een optie was. Maar mijn huis is op het moment meer opslagplaats voor spullen dan een huis
. Er staan nog 6 verhuisdozen midden in de woonkamer die uigezocht moeten worden. Niet echt gezellig dus.
En ik heb me verheugd om in het zonnetje in de tuin van Memmel te zitten.
Anyhoe, nu maar wachten tot nixxx er is.
Er is een ienieminiekansje dat hij nog op tijd is, maar dan hebben we nog niet gegeten.
Nou ja, ik hoop maar dat ik niet al te veel te laat kom
Yep, we hebben 2 bomen. Maar de ene geeft lekkerdere noten dan de andere.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Verse walnoten, als in vers van de boom? Zooo heerlijk, als ze nog nattig zijn
We hebben er eentje gekocht. Model wat we wilden hebben was er natuurlijk niet meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:53 schreef Saffier het volgende:
Rewimo wij hebben ook zo'n soort BBQeen echte aanrader dat ding
We kunnen het eens proberenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
kan je niet een paar noten voor me onder de grond stoppen? ik wil ook een walnotenboom
en had ik het net niet over die plant waar de kippen op zaten te azen ?
ze hebben hem alsnog te grazen genomen
letterlijk
dr staan nu alleen nog steeltjes
hij weet dat hij er niet ver naast kan zitten als er stipjes opstaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:54 schreef Poppejans het volgende:
Hij heeft wel smaak Dakota, die schoentjes![]()
![]()
ja, we kunnen KC wel als vaste gastspeler beschouwen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De kippensoop duurt voort, begrijp ik
Wij hadden dus in ons achtertuintje vroeger ook een walnotenboom, door een zelfgeplant nootje. En inderdaad, ze worden heel snel heel hoogquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We kunnen het eens proberenWalnotenbomen groeien wel heel erg hard en ze worden heel hoog. Ik waarschuw maar even
Ik zal qltel vragen er een paar in potten te stoppen als er verse noten zijn (september ongeveer)quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
ja ik wil wel een walnotenboom. dan haal ik die enorme kastanje weg die er nu staat.
geen geldig id kaartjequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:59 schreef Vicky het volgende:
oeps... om te mogen getuigen bij mijn zusje heb ik een geldig legitimatiebewijs nodig.. paspoort is al 1,5 jar verlopen..
meteen maar ff nieuwe aanvragen en Amber erbij schrijven.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:59 schreef Vicky het volgende:
oeps... om te mogen getuigen bij mijn zusje heb ik een geldig legitimatiebewijs nodig.. paspoort is al 1,5 jar verlopen..
meteen maar ff nieuwe aanvragen en Amber erbij schrijven.
Stipjes zijn altijd goedquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
hij weet dat hij er niet ver naast kan zitten als er stipjes opstaan
nee ik heb alleen mijn rijbewijsquote:
erg hequote:
mja voor 25 euro wil je er dan wel iets van maken dat je je kind aantrektquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:01 schreef YPPY het volgende:
Wat een leuk idee, om dat jurkje te kleuren!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:55 schreef Lois het volgende:
Oe oe oe phish food![]()
![]()
Ik kijk Xfactor en tegelijk Danny, Iteejer en CC in de Bunker.
Uhh gewoon zonder paspoort op vakantie gaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:34 schreef huuphuup het volgende:
Vick!omg das wel heel erg haha hoe krijg je het voor elkaar
ik heb altijd graag het idee dat ik weg kan hier vandaan als ik dat wil![]()
We hebben een film gehuurd en ik ga me nu op de bank installeren met Ben&Jerry's
Phish Food!!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef _Bar_ het volgende:
@miss_Sly het gaat opzich wel goed met me, maar het gaat enorm up and down deze hele zwangerschap al.
en hoe verder ik vorder hoe meer oud zeer er naar boven komt.
en er is de afgelopen weken ook weer zoveel gebeurd wat op mijn gevoelens werkt.
Is het wat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:55 schreef Lois het volgende:
Oe oe oe phish food![]()
![]()
Ik kijk Xfactor en tegelijk Danny, Iteejer en CC in de Bunker.
De bunker bedoelde ik idd. Wie van FOk zijn er allemaal. CC is copycat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:43 schreef Lois het volgende:
Welke van de 3 dingen bedoel je? De bunker? Mwah het is veel geouwehoer van Bart, ik vind het vreemd om Danny te horen maar niet in dezelfde kamer te zittenen Iteejer is echt Iteejer
ja het kan.. maar spoed kost nog eens 40 euro extra en de kans dat ik aanwezig kan zijn is klein...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef _Bar_ het volgende:
het aanvragen duurd een week en soms minder je zou spoed kunnen aanvragen.
dan kan het zeker wel
ben 31 mei uitgerekend.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef _Bar_ het volgende:
hoever ben je dan zwanger Vicky?
ik zou het in elk geval geprobeerd hebben.
blijkbaar niet als je getuige bent bij een trouwerij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
je rijbewijs telt toch ook als ID?
Huup, de appels zijn laat in het jaar rijp, zo tegen augustus. Ze zijn friszuur, lekkor
dus wel... ik mocht bij het erkennen mijn rijbewijs laten zien en dat was prima.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:22 schreef _Bar_ het volgende:
vaak niet met dat soort dingen Maneki.Neko
ook niet als je man je kind gaat erkennen, telt een rijbewijs niet.
het is overal anders, ben het vanmiddag na wezen vragen hoe en wat bij erkennen en een rijbewijs word niet geacepteerd in zeelandquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
dus wel... ik mocht bij het erkennen mijn rijbewijs laten zien en dat was prima.
ja is idd overal anders.. zo stom..quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:26 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
het is overal anders, ben het vanmiddag na wezen vragen hoe en wat bij erkennen en een rijbewijs word niet geacepteerd in zeeland
quote:Getuigen
Er moeten minimaal 2 en er mogen maximaal 4 getuigen per bruidspaar bij een huwelijk aanwezig zijn. Zij moeten 18 jaar of ouder zijn. Van die getuigen moet uiterlijk 4 weken voor uw huwelijk de volledige naam, het adres en de relatie tot het bruidspaar bekend zijn. Daarvoor moet dan ook een kopie van hun paspoort of identiteitskaart worden ingeleverd. Indien u niet zelf voor getuigen zorgt, kan dit ook via de gemeente geregeld worden. Hieraan zijn wel kosten verbonden
ja dat zou binnen 2 dagen kunnen maar dat kost in Rijswijk 41 euro.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef miss_sly het volgende:
Vicky is een id-kaart niet sneller te verkrijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |