De vraag is niet of ze ooit weer gaan passen. De vraag is of je ze nog leuk vindt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:32 schreef Sugar het volgende:
[..]
Jaaaa, dat heb ik ook! Maar dat gooi ik weg, vergeet ik te verkopen.![]()
Had het nu over dingen die nu niet passen, maar ooit weer wel.
holy.... zoveel?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:33 schreef pinquit het volgende:
ik wil deuze. zijn op converse.com maar $24. das 18 euro ofzo. maar dan moeten ze geshipperd worden en dan zijn ze ineens $105whehe
Ja! Het zijn gewoon mijn fijne, soms zelfs nieuwe kleren. Ik moet dis niet willen shoppen, heb echt genoeg! Zo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
De vraag is niet of ze ooit weer gaan passen. De vraag is of je ze nog leuk vindt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Luchtbel het volgende:
Opgelost dan.
Ik moet nog wel wat. Voor dat akelige familiefeestdinges volgende week.
Hoewel ik nu wel denk dat ik dan ziek ben.
Ook opgelost.
Kijk ook ff op ebay.de, dat wil nog weleens leuke resultaten geven. Je mag ze altijd naar mij laten sturen als dat verzendkostentechnisch goedkoper uitkomt. Stuur ik ze weer door vanuit NLquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:36 schreef pinquit het volgende:
haha nee ik ken niemand in de USA![]()
ik zal eens gaan ebaysnuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja jij hebt mini-voetjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:58 schreef pinquit het volgende:
leuk zijn zeze zijn mij alleen iets te groot.
Mja, ze zijn echt van 2 seizoenen geleden ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh of probeer anders ebay, kans dat je daar ook wordt afgezet qua verzendkosten maar misschien niet zoveel als deze
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:01 schreef pinquit het volgende:
[..]mini-voetjes en een mini-hoofd. als dat ertussen nou ook eens mini zou zijn, zou ik kloppen, maar neeeeee.
![]()
Dat zal lastig gaan henk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haaaai
*knoopt Koot's schoenen aan elkaar
oi! krekelquote:
Geen touwquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:07 schreef huuphuup het volgende:
er is vast wel iets aan jou wat te knopen valt
dat denken wij ook, behalve oma die gaat het wel even doen....quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:12 schreef Rewimo het volgende:
Bar, fijn dat je oma zich goed voeltZal nog best een zwaar traject worden, die bestralingen
herkenbaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:33 schreef Dakota het volgende:
oehhhhh ik ben een jurkje en broekje in de verf aan t zetten (paars) vond t model erg mooi (jurkje) maar de kleur afschuwelijk en t broekje zit er bij in omdat ik het dan op mn heupen krijg en er van alles bijflikker
En hij heeft nog steeds niks in de gaten? Wat een giller!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef moussy het volgende:
Leuk he Saffier, ik heb de bazin ook echt bedankt! Ik was al lang blij dat ze het niet vergeten wasZe belde even om gewoon te overleggen, ik heb gevraagd hoe laat hun het beste uitkwam en dat was rond 14:30, nou prima toch, de kids zitten toch nog op school tot 14:15 en gaan daarna door naar de opvang zoals een normale vrijdag
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Zo, inpakken en wegwezen en dan lekker in mijn eentje de Makro leegkopen
t jurkje is nog nat vandaar t misvormde geheel..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |