Ligt eraan of je op CS of op HS aankomt toch? HS is niet gelijkvloers. Maar heeft wel liftenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:48 schreef Ynske het volgende:
Moet lukkenIn DH hoef je nl geen trappen op en af, alles gelijkvloers. Als je zorgt dat je vooraan in de trein vanuit Leiden zit, hoef je ook niet zover het perron af in Den Haag.
succes
jaaaaa daar heb ik ze vandaan!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:15 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij zijn ze bij de Hema goedkoper, daar hebben wij een zwikkie gekocht.
Klopt maar HS heeft maar 6 sporen in totaalquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ligt eraan of je op CS of op HS aankomt toch? HS is niet gelijkvloers. Maar heeft wel liften
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:17 schreef Mibos2 het volgende:
Thanks ook Ynske dan gaan we straks gewoon met de trein ipv met de auto...
Trouwens een taartje allemaal vandaag of liever een waterijsje? Ben 2 hele jaren getrouwd vandaag!!!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zit na een jaar en 2 maanden op 61 kg er af. van heul erg obesistas naar overgewicht en dan richting het normale toe, nog 14 kg en dan heb ik een gezond bmi![]()
online kijken en kopen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:26 schreef pinquit het volgende:
Gefeli mibos~!
ik ben alweer terugniks an in de stad. bleuhrgh. ik - wil - nieuwe - sneakers! ! !
Tja. Da's jammerquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:25 schreef Sugar het volgende:
Maar wat ik nu niet draag, ga ik vast wel weer dragen. Dus je plan geldt niet voor mij, Luchtbel!![]()
Jaaaa, dat heb ik ook! Maar dat gooi ik weg, vergeet ik te verkopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:29 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Tja. Da's jammer
Ik heb aan sommige dingen gewoon een hekel na een tijdje. Dan doe ik ze ook echt niet meer aan.
Dat gaat niet meer over bij mij
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:32 schreef Mibos2 het volgende:
Gaan lekker samen naar schevingen ofzo en de kindjes blijven bij oma en bij opa en oma logeren en die gaan we morgen ophalen. Manlief heeft het geregeld net zoals onze bruiloft toendertijd. En vorig jaar had hij een weekendje Noordwijk gepland dus jullie hebben wel door wie de romanticus en wie de praktische is hier in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |