Lekker ontbijten in het ochtendzonnetje op een terrasje en mensen kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:04 schreef pinquit het volgende:
bluuuh max is naar de speelzaal, dus ik heb lekker ff tot kwart over 11 voor mezelf. k heb nieuwe sneakers nodig, dus ik wil eigenlijk even de stad in, maar ik heb alle schoenenwinkels hier al gehad en ik weet dat ze niet de schoenen hebben die ik wilzal ik gewoon toch gaan? maarja dan loop ik zo doelloos te zwalken en dat valt zo op omdat er verder nog bijna niemand is
bwuhhh. ik kan wel de v&d onveilig gaan maken.
Wat is het probleem? Er is bijna niemand, dus dan valt het ook bijna niemand op toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:04 schreef pinquit het volgende:
maarja dan loop ik zo doelloos te zwalken en dat valt zo op omdat er verder nog bijna niemand is
mja maar de mensen die in de winkels werken kennen me onderhandquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Er is bijna niemand, dus dan valt het ook bijna niemand op toch?
ja, dat is ook zo, alleen niet voor mijn nieuwe baan, maar voor mijn 'nieuwe buik'quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, lekker shoppen Guus, door al dat lopen kun je weer meer tussendoor eten.
Je mag mij helpenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:32 schreef Sugar het volgende:
Pffff, ik wil ook shoppen.
Maar ik heb al zoveel.
Oh ja, ik ookquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik ben een halve kilo afgevallenNa 7 weken sporten en hmv`en
Nog maar 14,5 te gaan
Ja hallo, da`s normaal bij een tweede hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook.
Ik weet niet, met Stella droeg ik mijn eerste zwangerschapsbroek met 23 weken. Ik kan het mentaal niet aan om nu met bijna 8 weken zo'n ding aan te trekken.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef Mibos2 het volgende:
7 boterhammen? Sjees daar doe ik drie dagen mee of ik zwanger was of niet hahahaha...
No worries, ik doe het echt mezelf aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:41 schreef Lishe het volgende:
O, grapjes van mij over veul eten vooral niet serieus nemen hoor. Ik at 10 oliebollen op een dag in mijn toptijd bij Luuk.
Gisteren bijna 2kg erafquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Helft Minder Vreten
Ik ben blij met die halve kilo hoor, begrijp me niet verkeerd..maar ik had toch wel wat meer resultaat verwacht na al die tijd bikkelen
Moet lukkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Mibos2 het volgende:
Bix heel veel sterkte voor jullie allemaal en dat er nog maar een hoop mooie herinneringen bij mogen komen...
Guus en Pinq lekker shoppen.
Even voor de treinreizigers onder ons. Ik moet naar Leiden (LUMC) met Kaith maar nu bedacht ik me dat ik op de terugweg en met de auto (mijn moeder rijdt) midden in de spits beland op de terugweg. 15.15 een afspraak die minimaal een uur duurt dus dan pas rond half vijf terug ga rijden als alles meezit. Heb even zitten ns-en maar ik heb in den Haag een overstaptijd van 8 minuten van perron 4 naar 8 met een peuter en een buggy. Is dat te halen of kan ik dan toch beter met de auto gaan. Kom trouwens van station Gouda.
Guus, ik had bij deze zwangerschap, de eerste dus!!, ook met 10 weken al zwangerschapsbroeken aan. De andere zaten voor geen meter meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook.
Ik weet niet, met Stella droeg ik mijn eerste zwangerschapsbroek met 23 weken. Ik kan het mentaal niet aan om nu met bijna 8 weken zo'n ding aan te trekken.
Heb je mijn berichtje niet gezien in het vorige topic?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Helft Minder Vreten
Ik ben blij met die halve kilo hoor, begrijp me niet verkeerd..maar ik had toch wel wat meer resultaat verwacht na al die tijd bikkelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |