quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef Maneki.Neko het volgende:Helft Minder Vreten

Ik ben blij met die halve kilo hoor, begrijp me niet verkeerd..maar ik had toch wel wat meer resultaat verwacht na al die tijd bikkelen
Heb je mijn berichtje niet gezien in het vorige topic?

ik vond dat je er super uitzag! En er is dus echt wel meer resultaat te zien dan een halve kilo

misschien heb je je spieren afgestoft ofzo, die wegen immers meer dan vet, t zou kunnen dat je meer vetjes kwijt bent dan een halve kilo hoor

Omtrek meten houdt het ook goed bij.
Mibos das goed te doen hoor! Ik neem aan dat je Den Haag centraal station bedoelt, das de enige die 8+ perrons heeft

Alles is daar gelijkvloers dus je hoeft niet eerst een trap/lift op en af ofzo.
Tip van het huis, Den Haag is zo'n station waar de trein alleen een voorkant heeft dus de trein vertrekt daarna weer door achteruit te rijden zeg maar, als je me volgt? Het handigst is dus als je op Leiden CS helemaal voorin in de trein stapt, dan kun je daarna direct overstappen zonder dat je eerst het hele perron moet aflopen.
Als je op spoor 8 bent in Leiden moet je met de lift omhoog (in het midden na de poortjes) en dan in de richting van de Kiosk lopen, dus rechtsaf als je uit de lift komt. Dan ongeveer voorbij die rookpaal achter de kiosk en dan zit je wel zo'n beetje in de goede richting qua voorkant-van-trein

En *zeverzeikmodus*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回