Wij hebben de kersenboom en perenboom in onze tuin niet zelf neergezet en ik ben altijd bang dat blijkt dat het geen peren zijn maar giftige ronde dingen ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel die uit onze tuin?Lekker juist! Ik verheug me er alweer op: kersen, bessen, pruimen, appels, peren, walnoten en dit jaar als het goed is ook aardbeien, uien en knoflook
Frambozenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
why not? gewoon goed wassen
Wij hebben straks appels, frambozen, aardbeien, bramen en bessen. En nog wat maar ik ben vergeten wat dat was... dat zien we wel als het opkomt haha
Ik heb net heerlijk in de tuin gewerkt
het is bijna-bijna af nu woehoei!![]()
alleen nu wil ik eigenlijk mn tuinsetje verven in een fris kleurtje. Ik wil denk ik turkoise ofzo maar lief zal wel wit willen
kom maar een keertje langs, kan ik Mila knuffelen, mag jij de struiken leeg plukkenquote:
Appeltaartquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kom maar een keertje langs, kan ik Mila knuffelen, mag jij de struiken leeg plukkeneerlijke ruil!
ik ben dus echt bang dat ik heul veel zoete dingen ga maken deze zomer met al dat fruit haha en in het najaar met al die appels enzo
geen idee eigenlijk wanneer die dingen allemaal bloeienquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Appeltaart![]()
Dat is inderdaad een eerlijke ruil, zeg maar wanneer
de appelboom en de perenboom bij mij in de tuin bloeien nu (de peer is zelfs al aan het uitvallen)quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk wanneer die dingen allemaal bloeienik mag alleen op commando onkruid eruit trekken
anders trek ik ook rustig al het andere groen eruit haha
Ik laat het wel horen als het vol hangt
gewoon diep ademhalen en toch gaan mousquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:27 schreef moussy het volgende:
Ik moet eerst mn caravan nog leeghalen, want mn beddentroep alles zit er in en mn humeur zegt beter van niet nu ergens heen gaan
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewoon diep ademhalen en toch gaan mous
je gaat die baas toch niet je uitje laten verpesten?
xfactor kijken en schelden op de juryquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:02 schreef _Bar_ het volgende:
moussy dat is mooi balen zeg, maar ik zou gewoon gaan...
iemand een idee wat ik eens kan gaan doen vanavond? ben alleen maar geen idee wat te kunnen en willen doen
dat zou ik zoiezo al kijken, heb het over de tijd voor x factorquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:06 schreef Dakota het volgende:
[..]
xfactor kijken en schelden op de jury
patatjes halen onderwegquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:21 schreef Reinhilde het volgende:
Huup, ik wou dat het een optie was. Maar mijn huis is op het moment meer opslagplaats voor spullen dan een huis
. Er staan nog 6 verhuisdozen midden in de woonkamer die uigezocht moeten worden. Niet echt gezellig dus.
En ik heb me verheugd om in het zonnetje in de tuin van Memmel te zitten.
Anyhoe, nu maar wachten tot nixxx er is.
Er is een ienieminiekansje dat hij nog op tijd is, maar dan hebben we nog niet gegeten.
Nou ja, ik hoop maar dat ik niet al te veel te laat kom
Yep, we hebben 2 bomen. Maar de ene geeft lekkerdere noten dan de andere.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Verse walnoten, als in vers van de boom? Zooo heerlijk, als ze nog nattig zijn
We hebben er eentje gekocht. Model wat we wilden hebben was er natuurlijk niet meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:53 schreef Saffier het volgende:
Rewimo wij hebben ook zo'n soort BBQeen echte aanrader dat ding
We kunnen het eens proberenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
kan je niet een paar noten voor me onder de grond stoppen? ik wil ook een walnotenboom
en had ik het net niet over die plant waar de kippen op zaten te azen ?
ze hebben hem alsnog te grazen genomen
letterlijk
dr staan nu alleen nog steeltjes
hij weet dat hij er niet ver naast kan zitten als er stipjes opstaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:54 schreef Poppejans het volgende:
Hij heeft wel smaak Dakota, die schoentjes![]()
![]()
ja, we kunnen KC wel als vaste gastspeler beschouwen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De kippensoop duurt voort, begrijp ik
Wij hadden dus in ons achtertuintje vroeger ook een walnotenboom, door een zelfgeplant nootje. En inderdaad, ze worden heel snel heel hoogquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We kunnen het eens proberenWalnotenbomen groeien wel heel erg hard en ze worden heel hoog. Ik waarschuw maar even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |