dicht bij mij. ik zal wel zwaaien diaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je naar America op vakantie gaat
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je naar America op vakantie gaat
ik heb me ingehoudenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]leuk he?
Vicky, dat valt inderdad mee.
Kim ik vind de pampersbillendoekjes zo stinkenmijn schoonzusje heeft ze ook altijd.
Ik ook, behalve de Fresh uitvoeringquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]leuk he?
Vicky, dat valt inderdad mee.
Kim ik vind de pampersbillendoekjes zo stinkenmijn schoonzusje heeft ze ook altijd.
ja maar ik moet Ariel hebben en Robijn wasverzachterquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Bij de Makro is toch altijd wasmiddel in de aanbieding?
zo'n ding hebben wij hier ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:56 schreef Rewimo het volgende:
Ben weer thuis, Makro is nog niet helemáál leegEn ik kreeg 4 trays met - redelijk uitgebloeide - geraniums gratis (eigenlijk 2 maar ik zei heel enthousiast dat ik het leuk vond omdat we een grote tuin hebben en toen mocht ik er 4
). Ben me niet eens heel erg te buiten gegaan
![]()
En straks als Christan aan het trainen is gaan qltel en ik kijken voor een vaste bbq, zoiets als dit
[ afbeelding ]
Dat is waar, maar toch vind ik het wel prettig waar je de geur zelf kunt kiezen een geurtje neemt die je ook lekker vindtquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook, behalve de Fresh uitvoering. Ach, kak stinkt ook, daar doe je niks aan
.
In de weg staan zal ie hier niet zo gauw doen denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:07 schreef lady-wrb het volgende:
zo'n ding hebben wij hier ook.
staat ont-zet-tend in de weg (vind ik,niet )
Wel die uit onze tuin?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:16 schreef Raissa het volgende:
Ik durf nooit vruchten van eigen boom/uit eigen tuin te eten
oehh klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel die uit onze tuin?Lekker juist! Ik verheug me er alweer op: kersen, bessen, pruimen, appels, peren, walnoten en dit jaar als het goed is ook aardbeien, uien en knoflook
Verse walnoten, als in vers van de boom? Zooo heerlijk, als ze nog nattig zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel die uit onze tuin?Lekker juist! Ik verheug me er alweer op: kersen, bessen, pruimen, appels, peren, walnoten en dit jaar als het goed is ook aardbeien, uien en knoflook
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:16 schreef Raissa het volgende:
Ik durf nooit vruchten van eigen boom/uit eigen tuin te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |