had mn vriend gekocht.. kreng was 25 euro.. ik vond dat zalm en groen echtquote:
* Stout scheurt naar de AH.......quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:25 schreef Memmel het volgende:
Ik heb net bij de AH een pak citroenijsjes gekocht, genaamd Liuk van Ola (met italiaanse verpakking en tekst). Met een stokkie van drop! Ik wilde even melden dat ze echt heerlijk zijn!
Bij onze AH zit ook nog een Etos en daar gaan we morgen heen.... dus kan ze dan evt. nog kopen. Maar ben nog bezig met de 2e doos en ik heb onlangs een 6-pack billendoekjes van Huggies gekocht. Al vind ik die van de Zwitsal toch wel het fijnst en lekkerst ruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:25 schreef k_i_m het volgende:
Potver Diaan, dan ben je dus mooi wel het 6-pak billendoekjes voor nog geen 10 euro vergeten! k_i_m liep vanochtend ook al met pakken luiers over straat.
Dankje..nu kan ik rustig naar de AH fietsen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:39 schreef Memmel het volgende:
* Memmel schuift Stout een ijsje toe om ongelukken te voorkomen...!
Ik vind de Pampers Baby Fresh het lekkerstquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij onze AH zit ook nog een Etos en daar gaan we morgen heen.... dus kan ze dan evt. nog kopen. Maar ben nog bezig met de 2e doos en ik heb onlangs een 6-pack billendoekjes van Huggies gekocht. Al vind ik die van de Zwitsal toch wel het fijnst en lekkerst ruiken.
In de kast van Lennon liggen pakken luiers, maar allemaal maatje 3 en die zijn hem nog veel te groot.
Is het wel drop?? Ik zag Iris er van de week al in bijten en toen heb ik het afgepaktquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:25 schreef Memmel het volgende:
Ik heb net bij de AH een pak citroenijsjes gekocht, genaamd Liuk van Ola (met italiaanse verpakking en tekst). Met een stokkie van drop! Ik wilde even melden dat ze echt heerlijk zijn!
Kan je zeggen dat je naar America op vakantie gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Peace en ik hebben het erover gehad en we gaan waarschijnlijk naar De Peel (voormalig Loohorst oid). Leuke prijs en ziet er ook uit als een leuk park.
dicht bij mij. ik zal wel zwaaien diaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je naar America op vakantie gaat
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je naar America op vakantie gaat
ik heb me ingehoudenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]leuk he?
Vicky, dat valt inderdad mee.
Kim ik vind de pampersbillendoekjes zo stinkenmijn schoonzusje heeft ze ook altijd.
Ik ook, behalve de Fresh uitvoeringquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]leuk he?
Vicky, dat valt inderdad mee.
Kim ik vind de pampersbillendoekjes zo stinkenmijn schoonzusje heeft ze ook altijd.
ja maar ik moet Ariel hebben en Robijn wasverzachterquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Bij de Makro is toch altijd wasmiddel in de aanbieding?
zo'n ding hebben wij hier ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:56 schreef Rewimo het volgende:
Ben weer thuis, Makro is nog niet helemįįl leegEn ik kreeg 4 trays met - redelijk uitgebloeide - geraniums gratis (eigenlijk 2 maar ik zei heel enthousiast dat ik het leuk vond omdat we een grote tuin hebben en toen mocht ik er 4
). Ben me niet eens heel erg te buiten gegaan
![]()
En straks als Christan aan het trainen is gaan qltel en ik kijken voor een vaste bbq, zoiets als dit
[ afbeelding ]
Dat is waar, maar toch vind ik het wel prettig waar je de geur zelf kunt kiezen een geurtje neemt die je ook lekker vindtquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook, behalve de Fresh uitvoering. Ach, kak stinkt ook, daar doe je niks aan
.
In de weg staan zal ie hier niet zo gauw doen denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:07 schreef lady-wrb het volgende:
zo'n ding hebben wij hier ook.
staat ont-zet-tend in de weg (vind ik,niet )
Wel die uit onze tuin?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:16 schreef Raissa het volgende:
Ik durf nooit vruchten van eigen boom/uit eigen tuin te eten
oehh klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel die uit onze tuin?Lekker juist! Ik verheug me er alweer op: kersen, bessen, pruimen, appels, peren, walnoten en dit jaar als het goed is ook aardbeien, uien en knoflook
Verse walnoten, als in vers van de boom? Zooo heerlijk, als ze nog nattig zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel die uit onze tuin?Lekker juist! Ik verheug me er alweer op: kersen, bessen, pruimen, appels, peren, walnoten en dit jaar als het goed is ook aardbeien, uien en knoflook
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:16 schreef Raissa het volgende:
Ik durf nooit vruchten van eigen boom/uit eigen tuin te eten
Wij hebben de kersenboom en perenboom in onze tuin niet zelf neergezet en ik ben altijd bang dat blijkt dat het geen peren zijn maar giftige ronde dingen ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Frambozenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
why not? gewoon goed wassen
Wij hebben straks appels, frambozen, aardbeien, bramen en bessen. En nog wat maar ik ben vergeten wat dat was... dat zien we wel als het opkomt haha
Ik heb net heerlijk in de tuin gewerkt
het is bijna-bijna af nu woehoei!![]()
alleen nu wil ik eigenlijk mn tuinsetje verven in een fris kleurtje. Ik wil denk ik turkoise ofzo maar lief zal wel wit willen
kom maar een keertje langs, kan ik Mila knuffelen, mag jij de struiken leeg plukkenquote:
Appeltaartquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kom maar een keertje langs, kan ik Mila knuffelen, mag jij de struiken leeg plukkeneerlijke ruil!
ik ben dus echt bang dat ik heul veel zoete dingen ga maken deze zomer met al dat fruit haha en in het najaar met al die appels enzo
geen idee eigenlijk wanneer die dingen allemaal bloeienquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Appeltaart![]()
Dat is inderdaad een eerlijke ruil, zeg maar wanneer
de appelboom en de perenboom bij mij in de tuin bloeien nu (de peer is zelfs al aan het uitvallen)quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk wanneer die dingen allemaal bloeienik mag alleen op commando onkruid eruit trekken
anders trek ik ook rustig al het andere groen eruit haha
Ik laat het wel horen als het vol hangt
gewoon diep ademhalen en toch gaan mousquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:27 schreef moussy het volgende:
Ik moet eerst mn caravan nog leeghalen, want mn beddentroep alles zit er in en mn humeur zegt beter van niet nu ergens heen gaan
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewoon diep ademhalen en toch gaan mous
je gaat die baas toch niet je uitje laten verpesten?
xfactor kijken en schelden op de juryquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:02 schreef _Bar_ het volgende:
moussy dat is mooi balen zeg, maar ik zou gewoon gaan...
iemand een idee wat ik eens kan gaan doen vanavond? ben alleen maar geen idee wat te kunnen en willen doen
dat zou ik zoiezo al kijken, heb het over de tijd voor x factorquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:06 schreef Dakota het volgende:
[..]
xfactor kijken en schelden op de jury
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |