had mn vriend gekocht.. kreng was 25 euro.. ik vond dat zalm en groen echtquote:
* Stout scheurt naar de AH.......quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:25 schreef Memmel het volgende:
Ik heb net bij de AH een pak citroenijsjes gekocht, genaamd Liuk van Ola (met italiaanse verpakking en tekst). Met een stokkie van drop! Ik wilde even melden dat ze echt heerlijk zijn!
Bij onze AH zit ook nog een Etos en daar gaan we morgen heen.... dus kan ze dan evt. nog kopen. Maar ben nog bezig met de 2e doos en ik heb onlangs een 6-pack billendoekjes van Huggies gekocht. Al vind ik die van de Zwitsal toch wel het fijnst en lekkerst ruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:25 schreef k_i_m het volgende:
Potver Diaan, dan ben je dus mooi wel het 6-pak billendoekjes voor nog geen 10 euro vergeten! k_i_m liep vanochtend ook al met pakken luiers over straat.
Dankje..nu kan ik rustig naar de AH fietsen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:39 schreef Memmel het volgende:
* Memmel schuift Stout een ijsje toe om ongelukken te voorkomen...!
Ik vind de Pampers Baby Fresh het lekkerstquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij onze AH zit ook nog een Etos en daar gaan we morgen heen.... dus kan ze dan evt. nog kopen. Maar ben nog bezig met de 2e doos en ik heb onlangs een 6-pack billendoekjes van Huggies gekocht. Al vind ik die van de Zwitsal toch wel het fijnst en lekkerst ruiken.
In de kast van Lennon liggen pakken luiers, maar allemaal maatje 3 en die zijn hem nog veel te groot.
Is het wel drop?? Ik zag Iris er van de week al in bijten en toen heb ik het afgepaktquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:25 schreef Memmel het volgende:
Ik heb net bij de AH een pak citroenijsjes gekocht, genaamd Liuk van Ola (met italiaanse verpakking en tekst). Met een stokkie van drop! Ik wilde even melden dat ze echt heerlijk zijn!
Kan je zeggen dat je naar America op vakantie gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Peace en ik hebben het erover gehad en we gaan waarschijnlijk naar De Peel (voormalig Loohorst oid). Leuke prijs en ziet er ook uit als een leuk park.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |