abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68317362
laatste reactie Snowgoon
quote:
Volgens mij weet ik prima hoe het werkt met de strippenkaart. Die geeft nergens aan waar iemand is geweest, hooguit een zone.
Dus ik zou niet weten hoe de werkgever dan precies kan weten waar iemand geweest is.

Nee je weet niet hoe het werkt met de strippenkaart, dat blijkt

Kan de werkgever dat niet dan ?

Als je niet weet hoe de strippenkaart werkt, hoe kan je dan de chipkaart beoordelen ?
pi_68317594
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:18 schreef macca728 het volgende:
laatste reactie Snowgoon
[..]

Nee je weet niet hoe het werkt met de strippenkaart, dat blijkt

Kan de werkgever dat niet dan ?

Als je niet weet hoe de strippenkaart werkt, hoe kan je dan de chipkaart beoordelen ?
Goede tactie weer Macca. Domme uitspraken doen, zeggen dat de werkgever precies wil weten waar iemand gereisd heeft. Stellen dat dat met de strippenkaart en maand abbo wel kan en met de OV chipkaart niet.

En om je eruit te lullen, ga je maar roepen dat ik niet weet hoe de strippenkaart werkt in plaats van uit te leggen hoe dat dan werkte met de strippenkaart en maandabbo...
pi_68317858
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Goede tactie weer Macca. Domme uitspraken doen, zeggen dat de werkgever precies wil weten waar iemand gereisd heeft. Stellen dat dat met de strippenkaart en maand abbo wel kan en met de OV chipkaart niet.

En om je eruit te lullen, ga je maar roepen dat ik niet weet hoe de strippenkaart werkt in plaats van uit te leggen hoe dat dan werkte met de strippenkaart en maandabbo...
Nee je weet niet hoe het werkt, want een werknemer moet bewijzen aan de werkgever wat hij gereist heeft en daarvan bewijzen overleggen. Dat kan nu dmv STRIPPENKAART EN PAPIEREN ABONNEMENT.

En de werkgever moet bewijzen dat hij die bewijzen in bezit heeft. DMV STRIPPENKAART EN PAPIEREN ABONNEMENT te overleggen.

Aan wie ? De belastingdienst
pi_68318019
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee je weet niet hoe het werkt, want een werknemer moet bewijzen aan de werkgever wat hij gereist heeft en daarvan bewijzen overleggen. Dat kan nu dmv STRIPPENKAART EN PAPIEREN ABONNEMENT.

En de werkgever moet bewijzen dat hij die bewijzen in bezit heeft. DMV STRIPPENKAART EN PAPIEREN ABONNEMENT te overleggen.

Aan wie ? De belastingdienst
En waarom kan dat nu dan niet met de OV chipkaart? Je kunt na elke rit op het station een uitdraai laten maken van je laatste reizen.
Waarom zou dat niet goed genoeg zijn?

En dat papieren abbonoment moet je om de zoveel tijd bij de baas inleveren en dan elke keer een nieuwe kopen ofzo?
Daarvan snap ik inderdaad niet HOE JIJ DENKT dat het werkt.
pi_68318187
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef snowgoon het volgende:

[..]

En waarom kan dat nu dan niet met de OV chipkaart? Je kunt na elke rit op het station een uitdraai laten maken van je laatste reizen.Waarom zou dat niet goed genoeg zijn?

En dat papieren abbonoment moet je om de zoveel tijd bij de baas inleveren en dan elke keer een nieuwe kopen ofzo?
Daarvan snap ik inderdaad niet HOE JIJ DENKT dat het werkt.
MAKKELIJK ZEG
pi_68318290
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef macca728 het volgende:

[..]

MAKKELIJK ZEG
Ja heel makkelijk.

Heel wat makkelijker dan elke maand een nieuw abbonement regelen omdat je dat telkens in moet leveren bij de baas
Of om de week een nieuwe strippenkaart kopen.
pi_68318345
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef snowgoon het volgende:

[..]

En waarom kan dat nu dan niet met de OV chipkaart? Je kunt na elke rit op het station een uitdraai laten maken van je laatste reizen.
Waarom zou dat niet goed genoeg zijn?

En dat papieren abbonoment moet je om de zoveel tijd bij de baas inleveren en dan elke keer een nieuwe kopen ofzo?Daarvan snap ik inderdaad niet HOE JIJ DENKT dat het werkt.
JA , dan moet je met de chipkaart ook doen hoor, elke keer een nieuw abonnement kopen
Leg me eens uit hoe ik mijn chipkaart abonnement in moet leveren bij mijn werkgever, Meneertje Betweter

via internet ? DAT GAAT DUS NIET, want je ziet geen abonnement op die site.
via auotmaat ? DAT GAAT DUS NIET, want dan zie je de laatste 10 transacties en ik doe er min 40 in een maand
  donderdag 23 april 2009 @ 21:46:43 #9
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_68318579
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:14 schreef snowgoon het volgende:
Hoevaak ging jij je strippenkaart nalopen op de reizen die je hebt gemaakt?
Niet.

Net zo min als je van een pc uit 1987 niet kan verwachten Crysis op 60fps te spelen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_68319274
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef macca728 het volgende:

[..]

JA , dan moet je met de chipkaart ook doen hoor, elke keer een nieuw abonnement kopen
Leg me eens uit hoe ik mijn chipkaart abonnement in moet leveren bij mijn werkgever, Meneertje Betweter

via internet ? DAT GAAT DUS NIET, want je ziet geen abonnement op die site.
via auotmaat ? DAT GAAT DUS NIET, want dan zie je de laatste 10 transacties en ik doe er min 40 in een maand
4 keer per maand een uitdraai maken. Is dat nou zo moeilijk en veel gevraagd?
Dan weet de baas ook precies waar jij was, welke halte in en uit gestapt want dat is volgens jou ook heel erg belangrijk. De strippenkaart was nooit zo precies.

Maar leg jij nou eens uit hoe iemand die een jaar abbonoment heeft NU dat doorgeeft aan zijn werkgever. Elke maan een nieuwe jaarbbo kopen omdat die elke maand het papiertje in moet leveren?

Je loopt echt te zeuren op het niveau van "het is de verkeerde vorm".
pi_68319321
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Niet.

Net zo min als je van een pc uit 1987 niet kan verwachten Crysis op 60fps te spelen.
Dus je loopt te klagen dat een functie die je toch niet gebruikt, niet goed genoeg is
pi_68319587
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef snowgoon het volgende:

[..]

4 keer per maand een uitdraai maken. Is dat nou zo moeilijk en veel gevraagd?
Dan weet de baas ook precies waar jij was, welke halte in en uit gestapt want dat is volgens jou ook heel erg belangrijk. De strippenkaart was nooit zo precies.

Maar leg jij nou eens uit hoe iemand die een jaar abbonoment heeft NU dat doorgeeft aan zijn werkgever. Elke maan een nieuwe jaarbbo kopen omdat die elke maand het papiertje in moet leveren?

Je loopt echt te zeuren op het niveau van "het is de verkeerde vorm".
Begrijp je het nou nog niet ofzo ?
Of je nou een jaarabonnent koopt of een maandabonnement, dat moet je met de chipkaart nog steeds doen.

Ja Snowgoon, vertel eens hoe het nu gaat met een jaarabonnement ? Hoe kan ik die inleveren bij mijn werkgever ?
48 A4's inleveren ?

EN als jij het beter weet hoe het zit met reiskosten, prima voor je
pi_68319673
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Dus je loopt te klagen dat een functie die je toch niet gebruikt, niet goed genoeg is
Jij gebruikte internet op je Commodore PC ?
Maar je bent er nu blij mee he ?

Dus jij wilt eigenlijk geen nieuwe functies bij de chipkaart, want die gebruikte je toch niet he ?
Je wilt alleen de oude functies he ?

Waarom dan een nieuw product ?
pi_68319765
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Niet.

kut man, de kleuren van mijn TV werken niet meer
ACH NIET ERG, want vroeger was er toch geen kleur
pi_68319766
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef macca728 het volgende:

[..]

Begrijp je het nou nog niet ofzo ?
Of je nou een jaarabonnent koopt of een maandabonnement, dat moet je met de chipkaart nog steeds doen.

Ja Snowgoon, vertel eens hoe het nu gaat met een jaarabonnement ? Hoe kan ik die inleveren bij mijn werkgever ?
48 A4's inleveren ?

EN als jij het beter weet hoe het zit met reiskosten, prima voor je
Leg nou eens uit hoe het NU gaat met een jaarkaart. Jij stelt dat de werkgever precies wil weten waar men gereisd heeft. Hoe gaat dat nu dan?

En bij mijn kaart staat gewoon op de site dat het een NS voordeeluren kaart is. Samen met het afschrift van de betaling is dat genoeg voor mijn baas.
  donderdag 23 april 2009 @ 22:12:44 #16
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_68319783
leuk sfeertje hier
pi_68319841
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

kut man, de kleuren van mijn TV werken niet meer
ACH NIET ERG, want vroeger was er toch geen kleur
Wat lul je weer krom. Het gaat niet om iets wat stuk is gegaan, maar iets wat nieuw is nog niet de functies heeft die mensen verwachten.
Dus net alsof je loopt te klagen dat er geen HD signaal op je TV zit terwijl je een gewone TV koopt.
pi_68319876
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef Quoi het volgende:
leuk sfeertje hier
Ja goed he.

Macca heeft een obsessies dat die moet klagen op de OV chipkaart en kan er niet tegen dat andere mensen niet zoveel kwaad in de OV chipkaart zien.

Ik vind het wel leuk vermaak
pi_68319935
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Leg nou eens uit hoe het NU gaat met een jaarkaart. Jij stelt dat de werkgever precies wil weten waar men gereisd heeft. Hoe gaat dat nu dan?

En bij mijn kaart staat gewoon op de site dat het een NS voordeeluren kaart is. Samen met het afschrift van de betaling is dat genoeg voor mijn baas.
Jij krijgt je voordeelurenkaart vergoed , maar je reizen niet ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Je moet beter leren liegen

Hoe het NU gaat Snowgoon heb je al een paar keer kunnen lezen, men nemen een papieren abonnement, men levert dat in en men krijgt dat abonnement vergoed.

OP INTERNET KAN JE NIET ZIEN WAT VOOR ABONNEMENT JE HEBT, kijk maar

En ja, je baas moet weten waar je heengaat, anders betaalt hij jou niet, NEVER
Dat moet jij bewijzen en je baas bewijzen aan de belastingdienst ZWART OP WIT
pi_68319989
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ja goed he.

Macca heeft een obsessies dat die moet klagen op de OV chipkaart en kan er niet tegen dat andere mensen niet zoveel kwaad in de OV chipkaart zien.

Ik vind het wel leuk vermaak
JA ik lach me ook kapot dat iemand zo dom is, die niet eens weet hoe de strippenkaart werkt, zijn chipkaart 5 x heeft gebruikt en dan wil meediscussieren
pi_68320309
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Jij krijgt je voordeelurenkaart vergoed , maar je reizen niet ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Je moet beter leren liegen

Hoe het NU gaat Snowgoon heb je al een paar keer kunnen lezen, men nemen een papieren abonnement, men levert dat in en men krijgt dat abonnement vergoed.

OP INTERNET KAN JE NIET ZIEN WAT VOOR ABONNEMENT JE HEBT, kijk maar

En ja, je baas moet weten waar je heengaat, anders betaalt hij jou niet, NEVER
Dat moet jij bewijzen en je baas bewijzen aan de belastingdienst ZWART OP WIT
Waar zeg ik dat ik mijn reizen niet vergoed krijg?

Dus als men een jaar abbo heeft, moet men nu een jaar wachten voordat je je geld terug krijgt van de baas. Wat is het verschil als de OV chipkaart komt dan?
En hoe kan de baas nu met een strippenkaart of abbo zien waar iemand geweest is?

Dat kan bij een OV chipkaart toch veel nauwkeuriger dan nu.
pi_68320360
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:17 schreef macca728 het volgende:

[..]

JA ik lach me ook kapot dat iemand zo dom is, die niet eens weet hoe de strippenkaart werkt, zijn chipkaart 5 x heeft gebruikt en dan wil meediscussieren
Ik weet niet hoe een strippenkaart werkt

Het moet niet gekker worden. Jij verzint een nieuwe werkwijze, tuurlijk weet ik niet hoe dat werkt.
pi_68320555
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik mijn reizen niet vergoed krijg?

Dus als men een jaar abbo heeft, moet men nu een jaar wachten voordat je je geld terug krijgt van de baas. Wat is het verschil als de OV chipkaart komt dan?
En hoe kan de baas nu met een strippenkaart of abbo zien waar iemand geweest is?

Dat kan bij een OV chipkaart toch veel nauwkeuriger dan nu.
Krijg jij je reizen wel vergoed ?
Hoe bewijs je dan waar je geweest ben ?

Hoe ga je dat doen met de chipkaart ?
Is dat makkelijker ?
pi_68320632
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:26 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe een strippenkaart werkt

Het moet niet gekker worden. Jij verzint een nieuwe werkwijze, tuurlijk weet ik niet hoe dat werkt.
Nee want je weet niet hoe je baas aan je strippenkaart kan zien waar je geweest ben.

MBT tot de chipkaart heb ik het trouwens over abonnementen, want losse reizen kan je wel zien op de site met 10 dagen vertraging weliswaar, maar abonnementen kan je niet zien, alleen dat je een abonnement heb maar niet waarvoor

En dat laatste gaat het om.
pi_68320720
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee want je weet niet hoe je baas aan je strippenkaart kan zien waar je geweest ben.

MBT tot de chipkaart heb ik het trouwens over abonnementen, want losse reizen kan je wel zien op de site met 10 dagen vertraging weliswaar, maar abonnementen kan je niet zien, alleen dat je een abonnement heb maar niet waarvoor

En dat laatste gaat het om.
Leg dan eens uit hoe de baas dat aan de strippenkaart kan zien.
En hoe ziet een baas waar je bent geweest als je een abbonement hebt. Kan de baas dan wel zien dat je die ook echt voor je werk gebruikt hebt?

Je kunt wel telkens blijven janken dat ik niet weet hoe een strippenkaart werkt, leg het dan eens uit.

Ik zie bij mij op de site staan welk abbonement ik heb. Staat gewoon bij kaartinformatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')