Broodje Paling eten? Schijnt erg goed te zijn aan 'De Dijk'quote:Op donderdag 23 april 2009 11:18 schreef Rots het volgende:
Dat zie je toch. Geëdit door sjimz.![]()
Het is trouwens maar weer eens bevestigd dat (sommige) Ajacieden gewoon relschoppers zijn. Wat moeten ze in hemelsnaam bij Volendam-Heerenveen?
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Broodje Paling eten? Schijnt erg goed te zijn aan 'De Dijk'
nee maar rotte appels zijn er altijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:29 schreef leolinedance het volgende:
Is dit nog normaal?
Ajacieden belagen Heerenveen-supporters
Paar jaar terug hebben we dat toch ook gehad? Werkte prima volgens mijquote:Op donderdag 23 april 2009 11:19 schreef Cheiron het volgende:
Hebben we allemaal vertrouwen in de volgende wedstrijdenBen benieuwd hoe het volzetten van de grachten gaat werken. In principe moet dat toch goed kunnen terwijl je de gracht toch beschikbaar houdt?
Oh, en het hoeveelste topic achter elkaar was dat wel niet dat root Rots geopend wordt, en waarin hij de laatste post heeft? Komop zeg..
700 plekken in totaal. Weet verder nog niet precies hoe en wat.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:40 schreef jna het volgende:
Gaan ze die grachten ook echt volbouwen of maar 2/3 rijen extra zoals nu voor vak 120 enzo?
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben sowieso wel nieuwsgierig naar de sfeer en wedstrijd zondag. Kan niet echt zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.
Waarom niet? Wordt een mooie wedstrijd tegen AZ toch, of toch een beetje bang voor AZ hier?quote:
quote:De vechtpartij ontstond rond 21.00 uur, toen Ajax-supporters het café waar de Heerenveen-supporters zich bevonden binnengingen. Het interieur van het café is volledig vernield en ook een aantal ramen moesten het ontgelden.
Wat dacht je, er wordt al een uur niet op gereageerd, ik probeer het nog een keer?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:16 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom niet? Wordt een mooie wedstrijd tegen AZ toch, of toch een beetje bang voor AZ hier?![]()
[..]
Vergelding t.o.v. Heerenveen of gewoon frusti's?
Heerenveen die loopt uit te dagen met de bedoeling op een confro. Daarna met minder man heerenveen weggetikt. Niks aan de hand verder.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:16 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom niet? Wordt een mooie wedstrijd tegen AZ toch, of toch een beetje bang voor AZ hier?![]()
[..]
Vergelding t.o.v. Heerenveen of gewoon frusti's?
Niet bang dat nooit. Je weet alleen dat het allemaal al gespeeld is en het een onzin wedstrijdje is.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:16 schreef Rots het volgende:
[..]
[..]
Mwa voor de 2e plek is het imo toch geen onzin-wedstrijdje hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet bang dat nooit. Je weet alleen dat het allemaal al gespeeld is en het een onzin wedstrijdje is.
Gewoon 14.30 toch?quote:
Dat hou je ook 10 minuten volquote:Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
Ik hoop dat het zondag mooi weer is. Dan lekker rustig voor het home zitten. Onder de wedstrijd staan en een potje voetbal kijken zonder emotie, druk of spanning.
Dan is de voorbeschouwing ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 12:46 schreef Chadi het volgende:
ja sorry die kutten van EL hadden 11:30 in dat programma laten zien.. ze zullen zich wel 3 uur vergist hebben. Op tt staat 14:30 en dat is stukken beter.
Boehoequote:Op donderdag 23 april 2009 10:57 schreef TheClown1 het volgende:
rots had de echte OP gebruikt maar goed hier dus verder. op zoek naar een CV?
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:17 schreef Breach het volgende:
Dank aan de persoon die de OP geplaatst heeft.
Dudequote:
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voetbal/scorebord/index.htmlquote:Op donderdag 23 april 2009 08:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga vandaag nog eens kijken. Moet wel ergens makkelijk te vinden zijn.
gast wat zit je te zeiken. ik ben niet aan het trollen noch aan het zeiken. jij ondertussen wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Boehoe. Wtf ben je eigenlijk.
[..]!
Misschien meteen kijken of Wilhelmsson ook zin heeft om te komen?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:43 schreef Messenga het volgende:
Boulahrouz dan maar weer eens terug proberen te halen?
In mijn post zat nog enigzins een serieuze input.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien meteen kijken of Wilhelmsson ook zin heeft om te komen?
-off topic -quote:Op donderdag 23 april 2009 13:42 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
gast wat zit je te zeiken. ik ben niet aan het trollen noch aan het zeiken. jij ondertussen wel.
T zal mn reet roesten. Er valt niks meer te winnen. Van Groningen,Heerenveen,PSV,AZ, Ado,Utrecht,Vitesse,Heracles enz hadden ze moeten winnen.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:53 schreef lighted het volgende:
Wat is dat nou voor gejank dat zondag niet meer boeiend is? Je wilt toch gewoon van de kampioen winnen of niet? Net als dat je altijd van Feyenoord wilt winnen, onder welke omstandigheden dan ook. En dan janken op de spelers bij gebrek aan motivatie :S
Nu is het te laat. Vorige week hadden ze er moeten staan.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:02 schreef TheClown1 het volgende:
het zou de pijn een beetje verzachten indien er gewonnen wordt en dik ook. niet van die mindere 1-0 overwinningen of 2-1. gewoon een goede uitslag om te laten zien dat er toch nog een team staat want dat stond er niet tegen psv
Mijn pijn verzacht het niet. Ja, prima dat er dan ineens een team staat maar je bent wel mooi te laat.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:02 schreef TheClown1 het volgende:
het zou de pijn een beetje verzachten indien er gewonnen wordt en dik ook. niet van die mindere 1-0 overwinningen of 2-1. gewoon een goede uitslag om te laten zien dat er toch nog een team staat want dat stond er niet tegen psv
Again!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mijn pijn verzacht het niet. Ja, prima dat er dan ineens een team staat maar je bent wel mooi te laat.![]()
Al die goede wedstrijden tegen Marseille, NAC etc, die reeks, die had een apotheose moeten kennen bij PSV uit. Dát was de echte test, want daar hadden de Ajacieden écht kunnen laten zien dat ze gegroeid waren. Maar nee, het was weer eenrichtingsverkeer en ze konden zo doorlopen. FAIL.
Zondag is niet eens een herexamen. Dit seizoen kunnen ze het echt niet meer goed maken voor mij, al winnen we nu drie keer met 3-0 en worden we tweede...Het blijft een kutseizoen.
het is gewoon geen team, er moet eerst is een team van gemaakt worden voordat je prijzen kan pakken.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Begin er een beetje moedeloos van te worden. Nu al 5 jaar geen kampioen. Zelfs San Marco krijgt ze niet aan het voetballen. Volgend jaar zal PSV wel weer goed in vorm zijn.
Inderdaad again.. ik kan me in m'n 18-jarige leventje maar weinig mooie Ajax-momenten herinneren, op Champions League 02/03 en het kampioenschap in 2004 na.quote:
Ik heb 'm net binnengekregen. Hoe duur was de seizoenskaart voor 425 dit seizoen ook alweer?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:27 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand al z'n SCC-verlengbrief binnen?
Hoe kan het dat Blind,Koster,Ten Cate en Van Basten het allemaal niet lukken.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
het is gewoon geen team, er moet eerst is een team van gemaakt worden voordat je prijzen kan pakken.
Omdat ze allemaal maar een jaar kregen?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoe kan het dat Blind,Koster,Ten Cate en Van Basten het allemaal niet lukken.
Wees blij dat je die jaren niet hebt meegemaakt dat we 6e en 5e werden ('99, '00). Die vond ik nog wel effe een gradatie erger dan nu.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Inderdaad again.. ik kan me in m'n 18-jarige leventje maar weinig mooie Ajax-momenten herinneren, op Champions League 02/03 en het kampioenschap in 2004 na.![]()
Het is maar goed dat Ajax er met de paplepel ingegoten is.![]()
Oké, nu ga ik te ver.. maar het seizoen is dan ook echt weer ontzettend teleurstellend.
Enerzijds omdat het beleid ruk was en de trainers totaal geen tijd kregen om ergens aan te bouwen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
248 euro. Nu 258. Dat is geen 2,5 %. Maar ook geen 10% zoals op andere vakken.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:21 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb 'm net binnengekregen. Hoe duur was de seizoenskaart voor 425 dit seizoen ook alweer?
Ik wil van Basten best nog wat tijd geven. Maar om nu te zeggen dat ik duidelijk verbetering zie en vertrouwen heb in volgend seizoen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal maar een jaar kregen?
Dan moeten ze volgend jaar weer aan elkaar wennen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:39 schreef TheClown1 het volgende:
de selectie was vrij dun dit jaar vond ik. veel jonge spelers en nieuwe spelers. Allerlei mensen die nog aan het systeem en elkaar moesten wennen. Van Basten moet zeker nog wat dingen veranderingen in verdediging, middenveld en aanval.
Nu hier ook binnen, er zit wel weer een briljante poster bij. Over een jaar of tien verwacht ik een DVD waarin ik de winnende maak in de CL-finale.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:27 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand al z'n SCC-verlengbrief binnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
Wat staat op die poster?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nu hier ook binnen, er zit wel weer een briljante poster bij. Over een jaar of tien verwacht ik een DVD waarin ik de winnende maak in de CL-finale.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:05 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hopeloos die kazen.
De tweede plek is nog open. Dat is het enige dat belangrijk is. Je kan jezelf gewoon een grote dienst bewijzen als je zondag wint.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:53 schreef lighted het volgende:
Wat is dat nou voor gejank dat zondag niet meer boeiend is? Je wilt toch gewoon van de kampioen winnen of niet? Net als dat je altijd van Feyenoord wilt winnen, onder welke omstandigheden dan ook. En dan janken op de spelers bij gebrek aan motivatie :S
Een foto van juichende Ajacieden waarvan de laatste rugnummer 10 heeft en mijn achternaam. (Bij elke SCC-houder staat er dan natuurlijk zijn/haar achternaam)quote:
Die is wel geniaal.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeker ook familie van die PSV-supporter die een tattoo heeft van Van Gaal die in z'n reet wordt geneukt door Gomes.
Als dat figuur consequent is, moet hij een tattoo nemen met 'Willem II, Feyenoord, Heerenveen, Utrecht, Groningen, Heerenveen, Heracles, Vitesse, ADO en PSV bedankt'.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Over die AZ'ers, k zag laatst dat een gast al zijn AZ-kampioen tattoo liet bijwerken met 'PSV Bedankt!'.![]()
Wat dacht je van slechte coaches!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als hij ons dit seizoen alsnog kampioen maakt mag hij blijven.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik wil van Basten best nog wat tijd geven. Maar om nu te zeggen dat ik duidelijk verbetering zie en vertrouwen heb in volgend seizoen.
2e plaatsen tellen niet! Als het ons lukt vind ik het niet eens verdiend.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
De tweede plek is nog open. Dat is het enige dat belangrijk is. Je kan jezelf gewoon een grote dienst bewijzen als je zondag wint.
En Heitingaquote:Op donderdag 23 april 2009 10:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
chivu .. meer hoef ik niet te zeggen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:05 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[ afbeelding ]Das al een oudje, en das een F'noorder meen ik en geen AZ'er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens kijken of ik hem ergens anders kan vinden.
Heb deze al zeker 2 jaar geleden gezien
Blijkt toch recent..
[ Bericht 0% gewijzigd door fuckbuddy op 23-04-2009 15:45:29 ]Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
Ophoepelen naar randverschijnselen met die filmpjes.quote:
Valt dat even allemaal mee. Staat wel een bekende in beeld meen ikquote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef Vanquish_ het volgende:
Waarom zou die, het gaat toch ook over Ajax.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ophoepelen naar randverschijnselen met die filmpjes.
Uiteraard terecht na de geweldige prestaties dit seizoen...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
Voor mensen die hier twijfelen tussen een SCC of telkens losse kaarten kopen: de prijs van losse kaarten gaat flink omhoog volgend seizoen. Flinker nog dan de SCC's.
Niet allemaal, maar wel een aantal ja. Die zitten lekker in Buenos Airesquote:Op donderdag 23 april 2009 12:25 schreef kurk_droog het volgende:
Niemand die zin heeft in AZHele capo team is ook weg volgens mij en verder gewoon rustig een potje voetbal kijken. Maak me ook niet druk om de uitslag. Ik kijk alweer naar volgend seizoen.
Lul niet zo sentimenteel man, Champions League zou geweldig zijn. Dat is ook alweer veel te lang geleden.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:29 schreef Barca het volgende:
[..]
2e plaatsen tellen niet! Als het ons lukt vind ik het niet eens verdiend.
[..]
En financieel te belangrijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Lul niet zo sentimenteel man, Champions League zou geweldig zijn. Dat is ook alweer veel te lang geleden.
We moeten wel 2 voorrondes doorkomen hequote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Lul niet zo sentimenteel man, Champions League zou geweldig zijn. Dat is ook alweer veel te lang geleden.
Mooi stuk!quote:
Tegen hoogstwaarschijnlijk niet misselijke tegenstanders. Ach we zien het wel. Kan me er nu niet al druk om maken.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We moeten wel 2 voorrondes doorkomen he
Ach, we staan volgend jaar in ieder geval niet zo hard voor lul in de CL als az.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zoals op de tribune bij FC Volendam onderling.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Overal is wel eens een vechtpartijtje.
Dat zien we dan welquote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tering zwakbegaafden tochquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Blijft kansloos om als supporter van club a met een groep naar een wedstrijd tussen groep b en C te gaan en dan daar tegaan knokken.
Roda heeft dat ook wel eens geflikt volgens mij.
Wtf moet je nou met een club Ajax supporters in Volendam de boel te verzieken daar.
Wacht dan lekker tot je H'veen in de ufo krijgt en ga daar knokken.
Want de schade die wordt gemaakt die wordt niet vergoed door "fans" van Ajax...
.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Blijft kansloos om als supporter van club a met een groep naar een wedstrijd tussen groep b en C te gaan en dan daar tegaan knokken.
Wtf moet je nou met een club Ajax supporters in Volendam de boel te verzieken daar.
Als je ergens iets niets vanaf weet hou het dan ook gewoon voor je en begin hier niet te blaten.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
bedankt voor je goed beargumenteerde reactie.quote:
Je situatieschets klopt niet helemaal. Zo van: naar Volendam om te vechten. Dat is incorrect.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
bedankt voor je goed beargumenteerde reactie.
Je snapt het niet en jezelf maar wat graag bij deze "mannen" scharen zeker?
Het sterkste haantje dat wint, dat krijgt alle vrouwtjes......
Pannenkoek, het gedrag is sowieso belachelijk. Of het nou in Amsterdam of in Turkije gebeurt.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
goed mister "inside info"...quote:Op donderdag 23 april 2009 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je ergens iets niets vanaf weet hou het dan ook gewoon voor je en begin hier niet te blaten.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Cruel intentions.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef fuckbuddy het volgende:
goed mister "inside info"...
Het gaat mij erom dat knokken kansloos is, wat ik er vanaf weet maakt toch niet uit?!
Wat moet je daar in godsnaam?! Een kroeg bestormen en daar beginnen te rammen.
Wat is dan de "reden" waarom dit moest plaatsvinden?!
Tis toch te gek voor woorden..
Zeg nu maar niks meer. Dat is beter.quote:
hoe ligt het dan wel? Niemand heeft me tot dusver kunnen vertellen waarom er dan wel een goede reden is geweest om naar Volemdam af te zakken om te gaan knokken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Je situatieschets klopt niet helemaal. Zo van: naar Volendam om te vechten. Dat is incorrect.
Zover ik heb gelezen gingen ze naar Volendam zoals wel vaker gebeurd, nu hadden wat mensen van Heerenveen een grote bek gehad (?) later volgde daar deze knokpartij op.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
hoe ligt het dan wel? Niemand heeft me tot dusver kunnen vertellen waarom er dan wel een goede reden is geweest om naar Volemdam af te zakken om te gaan knokken.
Het is ook kansloos, maar ik denk dat je weinig bereikt om dat hier te melden, want volgens mij (ik hoop het althans) keurt iedereen dit soort gedrag af. Dit zijn geen Ajax-supporters, dit zijn gewoon ordinaire, asociale relschoppers.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik ga voor een ander vak. Maar dan stuur je die brief weer terug met verlenging aangevinkt? En dan bel je voor 20 mei naar ajax voor overplaatsing? En hoe zit dat met betaling?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef RayMania het volgende:
Vandaag brief gehad voor het verlengen. Twijfel nog wel of ik een ander vak moet kiezen.
Die poster is wel geinig, hang ik op m'n werk op!
Afgezakt? Hij kan er ook gewoon wonen. Niet alle Ajacieden wonen in Amsterdam hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
hoe ligt het dan wel? Niemand heeft me tot dusver kunnen vertellen waarom er dan wel een goede reden is geweest om naar Volemdam af te zakken om te gaan knokken.
Knokken was helemaal de intentie niet. En, zoals ik net al zei, er bestaat al tientallen jaren meer dan sympathie voor Volendam vanuit Ajax. Als ze nacompetitie spelen - voor promotie of degradatie - zijn er ook altijd Ajacieden daar. En naar aanleiding van die brand in een café tijdens de jaarwisseling heeft Ajax ook van alles gedaan om Volendam te helpen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
prima.........quote:Op donderdag 23 april 2009 19:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is ook kansloos, maar ik denk dat je weinig bereikt om dat hier te melden, want volgens mij (ik hoop het althans) keurt iedereen dit soort gedrag af. Dit zijn geen Ajax-supporters, dit zijn gewoon ordinaire, asociale relschoppers.
Volgens mij krijg je na je belletje een brief met de bevestiging en kun je het geld overmaken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga voor een ander vak. Maar dan stuur je die brief weer terug met verlenging aangevinkt? En dan bel je voor 20 mei naar ajax voor overplaatsing? En hoe zit dat met betaling?
Bij de "moest" ging het fout. Bij knokken heeft het ook echt zin om de ruiten van een café in te slaanquote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef kevin6188 het volgende:
alleen ging het in deze kroeg even mis omdat SCH liep stoer te doen en even gecorrigeerd moest worden.
Jij moet je mond houden want jij bent geen echte.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef RayMania het volgende:
Bij de "moest" ging het fout. Bij knokken heeft het ook echt zin om de ruiten van een café in te slaan.
Lees even een zinnetje verder. Het is ook niet mijn mening, maar hoe die groep jongens er op dat moment over dacht.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij de "moest" ging het fout. Bij knokken heeft het ook echt zin om de ruiten van een café in te slaan.
Weet ikquote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lees even een zinnetje verder. Het is ook niet mijn mening, maar hoe die groep jongens er op dat moment over dacht.
Hier moest ik toch wel even om lachen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:06 schreef Nashje het volgende:
Die gast die in het begin uit het raam wordt geflikkerd.
Valt weinig te zien. Alleen 1 boer die door het raam flikker omdat die het niet aan kanquote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef Houniet het volgende:
Ik kan die video niet eens zien, wil ik het wel?
waarom is mn reactie geedit er was niks mis mee, ik had gewoon gelijkquote:
Nou, sla je slag!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
aissati en sno de bilmatties bij ajax
volgens mij houdt aissati meer van mannen ipv vrouwen
Al steekt 'ie 'm in een geit, dat boeit me echt geen ene flikker. Als 'ie maar met mooie assistjes strooit en af en toe een goaltje meepikt.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
Aissati het vrouwtje en Afellay het mannetje..?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten wat die 2 samen altijd in de auto dedenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aissati het vrouwtje en Afellay het mannetje..?
Het aanvragen van een andere plek in de Amsterdam ArenA (alle vakken behalve 125 t/m 129, 424/425 en 119 t/m 122) kan alleen telefonisch. Ajax seizoenkaarthouders die 3 jaar of langer onafgebroken in het bezit zijn van een seizoenkaart mogen vanaf dinsdag 12 mei 2009 bellen met Ajax Supporterszaken. Seizoenkaarthouders die korter dan 3 jaar in het bezit zijn van een seizoenkaart kunnen vanaf maandag 18 mei telefonisch contact opnemen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:13 schreef Loserkid het volgende:
hoe kan ik op die kaart invullen dat ik in een ander vak wil dan
Die van jou is 10% omhoog gegaan? Ik vind het al belachelijk dat die van mij met 10 Euro omhoog is gegaan ondanks 5 ellendige jaren.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Prijs van SCC gewoon tien procent omhoog!En dat na wéér geen kampioenschap.
Hier 2,5%, maar blijft duur natuurlijk. Ach, schijt. Alles wat leuk is, is duur of slecht voor je.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Prijs van SCC gewoon tien procent omhoog!En dat na wéér geen kampioenschap.
Is het zo leuk danquote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier 2,5%, maar blijft duur natuurlijk. Ach, schijt. Alles wat leuk is, is duur of slecht voor je.
Ik verkeer gelukkig in de situatie dat ik mijn SCC lachend kan aftikken, maar toch. Het is wel duur. Maar je krijgt er ook wat voor terug. Nog niet eens zozeer die paar schaarse mooie momenten dankzij Ajax, maar ook een hoop lol met vrienden en nieuwe ervaringen die je anders nooit zou opdoen. Al moet je daar over het algemeen wel weer voor bijbetalen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier 2,5%, maar blijft duur natuurlijk. Ach, schijt. Alles wat leuk is, is duur of slecht voor je.
Dat zeggen ze tegenwoordig ook vaak over ons cluppiequote:Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef RayMania het volgende:
Daar krijg je eerder geld toe om een SCC te nemen.
Heb jij even geluk.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Wielaert: "We zijn extreem in pieken en dalen"
Ajacied Robbie Wielaert is met zijn oude club FC Twente verwikkeld in de strijd om de tweede plaats van de Eredivisie. De verdediger beseft dat de Tukkers de beste papieren hebben om zich te plaatsen voor de voorronde van de Champions League.
Wielaert wijst naar de blessures als belangrijkste reden van de achterstand op FC Twente. "Zij hebben een hogere ondergrens, spelen altijd een 6,5. Wij scoren vaak een vier of een acht. Zij hebben meer vastigheid, dat komt omdat ze bijna altijd het zelfde elftal op kunnen stellen. Bij Ajax zijn er veel meer blessures, dat is een voornaam verschil", aldus de oud-speler van FC Twente en NEC tegenover Sportweek.
De mandekker blikt nog even terug op het verloren duel met PSV (6-2). "Je merkt dat de hele club naar Champions League-voetbal snakt. Het zou goed zijn voor deze groep, we missen soms degelijk- en slimheid. Dat zag je ook tegen PSV. Wij helpen de tegenstander door fouten in de wedstrijd, en zakken daarna weg. We zijn extreem in onze pieken en dalen."
Ondanks dat FC Twente de beste papieren heeft om, achter AZ, als tweede op de ranglijst te eindigen acht hij Ajax niet kansloos, aangezien de Amsterdammers op de laatste speeldag FC Twente op bezoek krijgen. "Dat duel wordt waarschijnlijk cruciaal."
Ik denk ook dat ik maar wat anders ga uitzoekenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:13 schreef Loserkid het volgende:
hoe kan ik op die kaart invullen dat ik in een ander vak wil dan
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef M0NTANA het volgende:
Betaalde dit seizoen tweehonderd euro en volgend seizoen twintig euro meer.
Turkse interesse voor Babelquote:Ryan Babel kreeg van zijn huidige werknemer Liverpool te horen dat er voor hem geen plek is volgend jaar. Galatasaray heeft belangstelling om de voormalige speler van Ajax in de zomer over te nemen.
Dat wel maar ik vind hem veel beter dan Elia die je dan voor 12 wil halenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:17 schreef toma het volgende:
We hebben echt goed gedaan om Babel voor zoveel geld te verkopen
Tja, ik wil helemaal geen Elia hebben. Dan zie ik nog liever Sarpong.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vind hem veel beter dan Elia die je dan voor 12 wil halen
Dat was ter illustratiequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:43 schreef toma het volgende:
[..]
Tja, ik wil helemaal geen Elia hebben. Dan zie ik nog liever Sarpong.
Ik zie sowieso niks in Elia, die hoeven ze van mij apart helemaal niet te halenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was ter illustratie![]()
Ik bedoel voor mensen die Elia willen halen.. dan kan je beter babel op pikken voor 5 miljoen of zo
Ik vind hem ook niet denderend. Voor 2-3 miljoen is hij het wel waard om te proberen. Maar 12 miljoen kan je veel beter op andere posities richtenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niks in Elia, die hoeven ze van mij apart helemaal niet te halen
Je kunt beter je best doen om sommige spelers langer bij Ajax te houden. Ik zie Emanuelson namelijk niet meer zo lang blijven.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet denderend. Voor 2-3 miljoen is hij het wel waard om te proberen. Maar 12 miljoen kan je veel beter op andere posities richten
Het schijnt dat Ajax met de opbrengsten van al die verhogingen een bod wil doen op Ronaldinho weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef thewishmaster het volgende:
Zo, van 177 Euro naar 197 Euro gegaan met mijn seizoenkaart. Ik wist dat de prijzen zouden stijgen, maar dat het meer dan 10 % zou worden na zo'n slecht seizoen is weer wat overdreven.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ajax met de opbrengsten van al die verhogingen een bod wil doen op Ronaldinho weet ik uit betrouwbare bron.
Dat is een hele opluchting danquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ajax met de opbrengsten van al die verhogingen een bod wil doen op Ronaldinho weet ik uit betrouwbare bron.
Die kan je nu voor niks mee krijgen van Milan. Als je wat hard onderhandelt betalen ze zijn salaris ook zolang hijin Amsterdam verblijftquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ze wilden het proberen met Sno, maar na wat scoutingswerk schijnt die af te vallen voor Milan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die kan je nu voor niks mee krijgen van Milan. Als je wat hard onderhandelt betalen ze zijn salaris ook zolang hijin Amsterdam verblijft
je kan hem zelfs inruilen tegen Luque
Welk vak is dat dan???quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef thewishmaster het volgende:
Zo, van 177 Euro naar 197 Euro gegaan met mijn seizoenkaart. Ik wist dat de prijzen zouden stijgen, maar dat het meer dan 10 % zou worden na zo'n slecht seizoen is weer wat overdreven.
Aldus: http://www.napolisport.net/news/?id_news=2214quote:'Ajax volgt verdediger Jodlowiec'
Nieuwsfoto Het Italiaanse Napoli is bezig om de Poolse verdediger Tomasz Jodlowiec (24) te contracteren. De onderhandelingen zijn begonnen met Polonia Warszawa, zijn huidige club.
Er zijn volgens de Italiaanse media meer kapers op de kust, waaronder Anderlecht, Red Bull Salzburg en Ajax. De Amsterdammers houden de verrichtingen van de 1.91m lange centrumverdediger in de gaten. Hij moet 2 a 3 miljoen euro kosten en is Pools international.
Neequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef rompompom het volgende:
Die Polen zouden toch massaal naar Feyenoord gaan met Beenhakker aan het roer daar?.
De kans is groot dat minimaal één van zijn broers of zussen op dit moment 'bij ons' asperges aan het steken is, dus wie weetquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef Chadi het volgende:
Waar blijven onze poolse vrienden1.91 is niet echt verkeerd kan die al die hoge ballen voor Vermeer weg koppen
Met welk geld wil Feyenoord die halen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef rompompom het volgende:
Die Polen zouden toch massaal naar Feyenoord gaan met Beenhakker aan het roer daar?.
Van de investeerders misschien (nadat ze de oude schulden hebben afbetaald).quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Met welk geld wil Feyenoord die halen?
Wielaert kwam om meer ervaring te brengen in de selectie. Ook voor de breedte aangezien we nogal dun zaten in de verdedigers.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef TheClown1 het volgende:
Wielaert heeft eigenlijk niks te zoeken bij een club als Ajax. Kwam hier voor zijn leidersrol maar ik vind dat hij dat zeker niet bewezen heeft. Dat wordt ook niet door de groep zo gezien dus logisch vervanger indien de pool komt.
Haal dan een jongere speler voor de verdediging die potentie heeft door te groeien, met Oleguer hadden we al een pseudo-leider.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef toma het volgende:
[..]
Wielaert kwam om meer ervaring te brengen in de selectie. Ook voor de breedte aangezien we nogal dun zaten in de verdedigers.
De helft van de selectie is toch Spaans talig...quote:
Zondag bleek het in het centrum van de verdediging aardig te rammelen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind het duo Wielaert-Oleguer wel sterk. Hoeft van mij niet verandert te worden.
meer de verdedigende middenvelders die hun man lieten lopen maar CV;s stonden ook vrij zwak.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zondag bleek het in het centrum van de verdediging aardig te rammelen.
Dat eerste doelpunt van Mendez was toch ook wel de fout van die twee achterin die niet uitstapten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
meer de verdedigende middenvelders die hun man lieten lopen maar CV;s stonden ook vrij zwak.
aissati liet mendez lopen en mendez werd vervolgens niet opgepakt door de centrale verdedigers. Dus ja het is hun fout dat ze niet uitstapten maar de fout begon dus bij aissati die hem liet lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat eerste doelpunt van Mendez was toch ook wel de fout van die twee achterin die niet uitstapten.
Aissati liet Mendez lopen hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat eerste doelpunt van Mendez was toch ook wel de fout van die twee achterin die niet uitstapten.
Lijkt Julian Jenner welquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:53 schreef Dvm86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat zijn basisplaats dan mogelijk opofferen? Is deze man sterk opbouwend? Ik gok op Wielaert mits dit het geval is.
Bron?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef TheClown1 het volgende:
Dat wordt ook niet door de groep zo gezien
Aissati: \"Oleguer, dat is een echte topper\"quote:De Spanjaard wordt door de oud-PSV’er geprezen en vergeleken met voormalig ploeggenoten André Ooijer en Philip Cocu. "We hebben er maar een: Oleguer. Dat is een echte topper", begon Aissati tegen Sportweek. "Oleguer is Ajax' beste aankoop. Als je ziet hoe belangrijk hij is in de kleedkamer, hij is echt een leider. Hij was alleen ander voetbal gewend bij FC Barcelona. Daar hoefde hij alleen maar te verdedigen."
Ben benieuwd.quote:De spelers van AZ krijgen zondag een verrassing, wanneer de landskampioen op bezoek gaat bij Ajax. Als de selectie van trainer Louis van Gaal de kleedkamer betreedt, wacht hen een surprise. "Wat het is? Dat blijft nog even een verrassing. Het is in elk geval geen erehaag", aldus een Ajax-woordvoerder tegenover Het Parool.
Ook de spelers van Ajax zijn vermoedelijk bij de verrassing betrokken, aangezien zij al instructies hebben gekregen over het protocol van zondag. De woordvoerder van Ajax wil alleen verklappen dat de kersverse landskampioen ook via de reclameborden geëerd zal worden.
quote:De huidige prestaties van Ajax, de club waarmee Kluivert in 1995 de Champions League won, doen de aanvaller pijn. “In mijn hart ben ik een Ajax-man. Het is altijd mijn liefde en leven geweest. Als mensen dan zeggen dat dit het Ajax van ’95 niet meer is, doet dat pijn. Maar goed, het is ook moeilijk om zoiets opnieuw te realiseren.”
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=77534
De spelers van Ajax mogen in AZ-shirts het veld op zodat ze zich toch een beetje kampioen voelen?quote:
En dan nog Vermaelen ernaast. Hoef je helemaal niet op een kampioenschap te hopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind het duo Wielaert-Oleguer wel sterk. Hoeft van mij niet verandert te worden.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad, Vermaelen kan alleen maar idiote slidingen maken en geel pakken
Ja ik begrijp dat ook niet helemaal... Wielaert is slap, maar Vermaelen... Prima kerel, prima linksback. Zet die Pool maar naast Oleguer en je hebt een prima verdediging (tenminste... als die Pool echt zo goed is).quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vermaelen is een hele goede linksback een van de beste in de eredivisie. Vind dat wij een hele goede verdediging hebben.
quote:
Of een met een boter ingevette kleedkamer vloer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een klein applaus kunnen ze krijgen
Ik vind het een beetje onzin Wielaert af te schrijven. Als we een tijdje in dezelfde opstelling spelen gaat het vanzelf beter. Elke keer spelers aantrekken werkt ook niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ook niet helemaal... Wielaert is slap, maar Vermaelen... Prima kerel, prima linksback. Zet die Pool maar naast Oleguer en je hebt een prima verdediging (tenminste... als die Pool echt zo goed is).
Wiel (aankoop) - Oleguer (Wielaert) - Pool (Alderweireld) - Vermaelen (aankoop) - en dan eventueel Vertonghen nog.
Douches zonder warm waterquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:36 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Of een met een boter ingevette kleedkamer vloer.
En dan hoop ik natuurlijk dat ze er met wat blauwe plekken vanaf komen. Géén open botbreuken o.i.d.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef denthemen het volgende:
Daar gaat een edit komen, maar ik moest wel lachen
De tering, ze krijgen het door hier.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzin Wielaert af te schrijven. Als we een tijdje in dezelfde opstelling spelen gaat het vanzelf beter. Elke keer spelers aantrekken werkt ook niet.
Bijna evenveel goals tegen als Feyenoord hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vind dat wij een hele goede verdediging hebben.
Mooie troll. Vermaelen is verdedigend sowieso de beste linksback van de eredivisie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad, Vermaelen kan alleen maar idiote slidingen maken en geel pakken
Er stond dat ze allemaal tasjes moet snoep moesten krijgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb de post van den niet gelezen voor de edit, maar ik ben het roerend met hem eens.
Ja man, ik als Ajacied troll even in het Ajax topic. Volgens mij snap je niet dat er ook mensen zijn die niet jouw mening delen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Mooie troll. Vermaelen is verdedigend sowieso de beste linksback van de eredivisie.
Hé, je zegt precies hetzelfde als mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja man, ik als Ajacied troll even in het Ajax topic. Volgens mij snap je niet dat er ook mensen zijn die niet jouw mening delen.
Vermaelen is een speler die nooit de top gaat halen, de mensen vinden hem goed omdat hij altijd als een rambo speelt met zijn lompe acties/slidings
En dat ze daar dan over zouden struikelen en hun nek zouden breken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er stond dat ze allemaal tasjes moet snoep moesten krijgen
Neh hij is niet om te kotsen, maar Wieleart word hier voor "slap" uitgemaakt en Vermaelen voor beste linksback van de eredivisiequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef Rots het volgende:
[..]
Hé, je zegt precies hetzelfde als mij.![]()
Vermaelen is inderdaad om te kotsen.
Dat is misschien wel zo, maar dat ligt eerder aan de kwaliteit van de andere LB's in de Eredivisiequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh hij is niet om te kotsen, maar Wieleart word hier voor "slap" uitgemaakt en Vermaelen voor beste linksback van de eredivisie
quote:AZ zonder Martens en De Zeeuw naar Amsterdam
Maarten Martens en Demy de Zeeuw reizen aankomende zondag niet mee naar de Amsterdam ArenA. De twee middenvelders van AZ liggen ziek op bed en zullen niet in de wedstrijdselectie zitten voor het duel met Ajax. Dat meldt Louis van Gaal, die tevens bevestigt dat hij inderdaad met een delegatie van de Belgische voetbalbond heeft gesproken, op de website van zijn werkgever. Naast Martens en De Zeeuw kan de oefenmeester ook geen beroep doen op Mounir El Hamdaoui, die een schorsing uitzit. “De kansen voor anderen zijn dus groter”, zei Van Gaal, die vorige week met AZ kampioen werd. “Het is nu aan mij om af te wegen. Ik probeer het beste elftal in de strategie tegen Ajax op te stellen. Wij zijn klaar. Ik ben ook met volgend jaar bezig.”
“Ik verwacht een erg gemotiveerd Ajax”, vervolgde Van Gaal. “Ten eerste om het feit dat ze vechten voor de tweede plaats en daarnaast willen ze zich uiteraard revancheren voor het 6-2 verlies tegen PSV. Ze willen dat het publiek achter ze gaat staan. Er zijn niet voor niks extra tribunes gebouwd. Dat vind ik overigens een goede zaak, maar zondag zullen wij er alles aan doen om niet te verliezen, of misschien te winnen bij Ajax.”
“Wij zijn niet bij machte om Ajax aan gort te spelen. AZ heeft al 28 jaar niet gewonnen in Amsterdam. Ik heb volgens mij ook nog nooit gewonnen in de ArenA. Met Barcelona speelden wij Ajax op het Amsterdam Tournament Ajax eens weg, maar verloren we in de laatste minuut alsnog met 4-3. Het kan zijn dat er vreemde uitslagen komen aan het eind van de competitie, maar dan had Ajax maar niet in deze positie moeten komen. Maar ja, wat is een vreemde uitslag? Vorig jaar verloren we met 6-1.”
Nou was het laatste jaar Van Gaal niet het best jaar hoor, maar om nu te zeggen dat ie nooit in de ArenA heeft gewonnen is ook weer zoietsquote:
Ook met jullie 3 ''keyspelers'' zouden jullie onderuit gaan hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Misschien dat er een winst pot inzit voor jullie, 3 keyspelers doen niet mee bij AZ....
Anders had ik serieus AZ toch ingeschat als winnaar Zondag
We zijn dit hele seizoen nog nergens echt onderuit gegaan.. Overal volgas gegeven, maar je belangrijkste spits tevens topscorer en 2 basismiddenvelders die beiden internationals zijn moeten missen is nogal wat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook met jullie 3 ''keyspelers'' zouden jullie onderuit gaan hoor.
3-0.
ado.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
We zijn dit hele seizoen nog nergens echt onderuit gegaan.. Overal volgas gegeven, maar je belangrijkste spits tevens topscorer en 2 basismiddenvelders die beiden internationals zijn moeten missen is nogal wat.
Wat is Ajax zonder Suarez, Miralem en pak nog eens een international op uit het middenveld...
3-0, ben je gek. Nee of hakken over de sloot of een gelijkspel..
Sulejmani is nou niet echt doorslaggevend geweest dit seizoen, slecht voorbeeld. Maar ik kan ook niemand anders opnoemen; Suarez is de enige geweest die redelijk constant gepresteerd heeft dit seizoen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
We zijn dit hele seizoen nog nergens echt onderuit gegaan.. Overal volgas gegeven, maar je belangrijkste spits tevens topscorer en 2 basismiddenvelders die beiden internationals zijn moeten missen is nogal wat.
Wat is Ajax zonder Suarez, Miralem en pak nog eens een international op uit het middenveld...
3-0, ben je gek. Nee of hakken over de sloot of een gelijkspel..
Beginnersgelukquote:
Van mij hoeven ze helemaal niks te verwachten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een klein applaus kunnen ze krijgen
Een dikke vinger.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze helemaal niks te verwachten.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Die speelt de pannen van het dak ja.
Moeten ze op het veld eens doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Leuk zo'n voorbereiding. Zie je opeens dat Suarez en Vertonghen het met elkaar aan de stok krijgen.![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=77555
In Engeland kreeg een speler (Ricardo Fuller) er nog niet zo heel lang geleden een rode kaart voor.quote:
Nou geweldig jongen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Misschien dat er een winst pot inzit voor jullie, 3 keyspelers doen niet mee bij AZ....
Anders had ik serieus AZ toch ingeschat als winnaar Zondag
WOEEEHOEEEEEEquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:07 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ga naar Ajax - AZ zondag jalalalala
Rare jongen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:39 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er helemaal geen zin in zondag, voor het eerst dit seizoen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Engeland kreeg een speler (Ricardo Fuller) er nog niet zo heel lang geleden een rode kaart voor.![]()
!!
Tja, eerst 6-2 afgedroogd worden en daarna thuis tegen de landskampioen. Ik schat de kans op een overwinning niet hoog in.quote:
Een Ajacied die realistisch is, het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tja, eerst 6-2 afgedroogd worden en daarna thuis tegen de landskampioen. Ik schat de kans op een overwinning niet hoog in.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Engeland kreeg een speler (Ricardo Fuller) er nog niet zo heel lang geleden een rode kaart voor.![]()
!!
Dan kan het alleen maar meevallen. Volgens mij heeft Ajax dit seizoen namelijk sterk en ronduit slechte flink afgewisseld. Er is maar één reeks van wedstrijden geweest waarin Ajax keer op keer slecht speelde en dat was de reeks van Groningen-Heerenveen-Heracles-Vitesse.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef RayMania het volgende:
Tja, eerst 6-2 afgedroogd worden en daarna thuis tegen de landskampioen. Ik schat de kans op een overwinning niet hoog in.
Bij Ajax kan je niet realistisch zijn. De ene keer verwacht je een droge 2-1 of iets dergelijks en krijg je een 6-2 verlies om de oren, terwijl je de week ervoor een saaie/taaie 2-0 verwacht en met 7-0 wint. Hetzelfde geldt voor de Europese wedstrijden, en voorheen ook voor zgn. 'makkelijke' thuiswedstrijden (nu zijn de meesten wel iets sceptischer).quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:46 schreef Rots het volgende:
[..]
Een Ajacied die realistisch is, het moet niet gekker worden.
ow gezellig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:06 schreef Anonymousz het volgende:
http://www.sportweek.nl/v(...)ht_moeten_laten_zien
Suarez en Verthongen maken ruzie
nouja, ik zou toch best graag 2e willen worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
en ik ga me niet druk maken meer dit seizoen
Idd, ik ook. Ik ben benieuwd of de CL-kwalificatie volgend seizoen iets beter gaat, mochten we de 2de plek bemachtigen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:25 schreef toma het volgende:
[..]
nouja, ik zou toch best graag 2e willen worden.
We hebben al te lang geen CL meer gespeeld.
Misschien moet hij eens wat beter gaan spelen jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Die speelt de pannen van het dak ja.
Nog 3 wedstrijden achter je club staan en dan mag je 3/4 maanden niet meer druk om je club maken. Het is erg belangrijk voor de club als we voorronde CL halen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
en ik ga me niet druk maken meer dit seizoen
Ben jij vergeten jezelf uit te loggen op een openbare computer ofzo? Je zegt zowaar wat zinnigsquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja man, ik als Ajacied troll even in het Ajax topic. Volgens mij snap je niet dat er ook mensen zijn die niet jouw mening delen.
Vermaelen is een speler die nooit de top gaat halen, de mensen vinden hem goed omdat hij altijd als een rambo speelt met zijn lompe acties/slidings
Ja dat is idd beter jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:37 schreef Barca het volgende:
Het is beter als we de CL NIET halen!
Happen naar Peijnenburg. Eet smakelijk!quote:
Gezien je smiley zou ik denken dat je wel weet waarom het beter is als we ons niet plaatsen voor de CL.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben jij vergeten jezelf uit te loggen op een openbare computer ofzo? Je zegt zowaar wat zinnigs
We kunnen beter niet meedoen aan de CL .. wat is de logica daarachter? Dat je liever de CL inkomsten mist en op het UEFA niveau blijft steken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Happen naar Peijnenburg. Eet smakelijk!
Hij is denk ik bang een flater te slaan in Europa, wat eigenlijk ook wel te verwachten is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
We kunnen beter niet meedoen aan de CL .. wat is de logica daarachter? Dat je liever de CL inkomsten mist en op het UEFA niveau blijft steken?
Ajax kan makkelijk meekomen in europa joh.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:44 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij is denk ik bang een flater te slaan in Europa, wat eigenlijk ook wel te verwachten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |