Dat eerste doelpunt van Mendez was toch ook wel de fout van die twee achterin die niet uitstapten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
meer de verdedigende middenvelders die hun man lieten lopen maar CV;s stonden ook vrij zwak.
aissati liet mendez lopen en mendez werd vervolgens niet opgepakt door de centrale verdedigers. Dus ja het is hun fout dat ze niet uitstapten maar de fout begon dus bij aissati die hem liet lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat eerste doelpunt van Mendez was toch ook wel de fout van die twee achterin die niet uitstapten.
Aissati liet Mendez lopen hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat eerste doelpunt van Mendez was toch ook wel de fout van die twee achterin die niet uitstapten.
Lijkt Julian Jenner welquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:53 schreef Dvm86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat zijn basisplaats dan mogelijk opofferen? Is deze man sterk opbouwend? Ik gok op Wielaert mits dit het geval is.
Bron?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef TheClown1 het volgende:
Dat wordt ook niet door de groep zo gezien
Aissati: \"Oleguer, dat is een echte topper\"quote:De Spanjaard wordt door de oud-PSV’er geprezen en vergeleken met voormalig ploeggenoten André Ooijer en Philip Cocu. "We hebben er maar een: Oleguer. Dat is een echte topper", begon Aissati tegen Sportweek. "Oleguer is Ajax' beste aankoop. Als je ziet hoe belangrijk hij is in de kleedkamer, hij is echt een leider. Hij was alleen ander voetbal gewend bij FC Barcelona. Daar hoefde hij alleen maar te verdedigen."
Ben benieuwd.quote:De spelers van AZ krijgen zondag een verrassing, wanneer de landskampioen op bezoek gaat bij Ajax. Als de selectie van trainer Louis van Gaal de kleedkamer betreedt, wacht hen een surprise. "Wat het is? Dat blijft nog even een verrassing. Het is in elk geval geen erehaag", aldus een Ajax-woordvoerder tegenover Het Parool.
Ook de spelers van Ajax zijn vermoedelijk bij de verrassing betrokken, aangezien zij al instructies hebben gekregen over het protocol van zondag. De woordvoerder van Ajax wil alleen verklappen dat de kersverse landskampioen ook via de reclameborden geëerd zal worden.
quote:De huidige prestaties van Ajax, de club waarmee Kluivert in 1995 de Champions League won, doen de aanvaller pijn. “In mijn hart ben ik een Ajax-man. Het is altijd mijn liefde en leven geweest. Als mensen dan zeggen dat dit het Ajax van ’95 niet meer is, doet dat pijn. Maar goed, het is ook moeilijk om zoiets opnieuw te realiseren.”
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=77534
De spelers van Ajax mogen in AZ-shirts het veld op zodat ze zich toch een beetje kampioen voelen?quote:
En dan nog Vermaelen ernaast. Hoef je helemaal niet op een kampioenschap te hopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind het duo Wielaert-Oleguer wel sterk. Hoeft van mij niet verandert te worden.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad, Vermaelen kan alleen maar idiote slidingen maken en geel pakken
Ja ik begrijp dat ook niet helemaal... Wielaert is slap, maar Vermaelen... Prima kerel, prima linksback. Zet die Pool maar naast Oleguer en je hebt een prima verdediging (tenminste... als die Pool echt zo goed is).quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vermaelen is een hele goede linksback een van de beste in de eredivisie. Vind dat wij een hele goede verdediging hebben.
quote:
Of een met een boter ingevette kleedkamer vloer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een klein applaus kunnen ze krijgen
Ik vind het een beetje onzin Wielaert af te schrijven. Als we een tijdje in dezelfde opstelling spelen gaat het vanzelf beter. Elke keer spelers aantrekken werkt ook niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ook niet helemaal... Wielaert is slap, maar Vermaelen... Prima kerel, prima linksback. Zet die Pool maar naast Oleguer en je hebt een prima verdediging (tenminste... als die Pool echt zo goed is).
Wiel (aankoop) - Oleguer (Wielaert) - Pool (Alderweireld) - Vermaelen (aankoop) - en dan eventueel Vertonghen nog.
Douches zonder warm waterquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:36 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Of een met een boter ingevette kleedkamer vloer.
En dan hoop ik natuurlijk dat ze er met wat blauwe plekken vanaf komen. Géén open botbreuken o.i.d.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef denthemen het volgende:
Daar gaat een edit komen, maar ik moest wel lachen
De tering, ze krijgen het door hier.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzin Wielaert af te schrijven. Als we een tijdje in dezelfde opstelling spelen gaat het vanzelf beter. Elke keer spelers aantrekken werkt ook niet.
Bijna evenveel goals tegen als Feyenoord hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vind dat wij een hele goede verdediging hebben.
Mooie troll. Vermaelen is verdedigend sowieso de beste linksback van de eredivisie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad, Vermaelen kan alleen maar idiote slidingen maken en geel pakken
Er stond dat ze allemaal tasjes moet snoep moesten krijgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb de post van den niet gelezen voor de edit, maar ik ben het roerend met hem eens.
Ja man, ik als Ajacied troll even in het Ajax topic. Volgens mij snap je niet dat er ook mensen zijn die niet jouw mening delen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Mooie troll. Vermaelen is verdedigend sowieso de beste linksback van de eredivisie.
Hé, je zegt precies hetzelfde als mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja man, ik als Ajacied troll even in het Ajax topic. Volgens mij snap je niet dat er ook mensen zijn die niet jouw mening delen.
Vermaelen is een speler die nooit de top gaat halen, de mensen vinden hem goed omdat hij altijd als een rambo speelt met zijn lompe acties/slidings
En dat ze daar dan over zouden struikelen en hun nek zouden breken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er stond dat ze allemaal tasjes moet snoep moesten krijgen
Neh hij is niet om te kotsen, maar Wieleart word hier voor "slap" uitgemaakt en Vermaelen voor beste linksback van de eredivisiequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef Rots het volgende:
[..]
Hé, je zegt precies hetzelfde als mij.![]()
Vermaelen is inderdaad om te kotsen.
Dat is misschien wel zo, maar dat ligt eerder aan de kwaliteit van de andere LB's in de Eredivisiequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh hij is niet om te kotsen, maar Wieleart word hier voor "slap" uitgemaakt en Vermaelen voor beste linksback van de eredivisie
quote:AZ zonder Martens en De Zeeuw naar Amsterdam
Maarten Martens en Demy de Zeeuw reizen aankomende zondag niet mee naar de Amsterdam ArenA. De twee middenvelders van AZ liggen ziek op bed en zullen niet in de wedstrijdselectie zitten voor het duel met Ajax. Dat meldt Louis van Gaal, die tevens bevestigt dat hij inderdaad met een delegatie van de Belgische voetbalbond heeft gesproken, op de website van zijn werkgever. Naast Martens en De Zeeuw kan de oefenmeester ook geen beroep doen op Mounir El Hamdaoui, die een schorsing uitzit. “De kansen voor anderen zijn dus groter”, zei Van Gaal, die vorige week met AZ kampioen werd. “Het is nu aan mij om af te wegen. Ik probeer het beste elftal in de strategie tegen Ajax op te stellen. Wij zijn klaar. Ik ben ook met volgend jaar bezig.”
“Ik verwacht een erg gemotiveerd Ajax”, vervolgde Van Gaal. “Ten eerste om het feit dat ze vechten voor de tweede plaats en daarnaast willen ze zich uiteraard revancheren voor het 6-2 verlies tegen PSV. Ze willen dat het publiek achter ze gaat staan. Er zijn niet voor niks extra tribunes gebouwd. Dat vind ik overigens een goede zaak, maar zondag zullen wij er alles aan doen om niet te verliezen, of misschien te winnen bij Ajax.”
“Wij zijn niet bij machte om Ajax aan gort te spelen. AZ heeft al 28 jaar niet gewonnen in Amsterdam. Ik heb volgens mij ook nog nooit gewonnen in de ArenA. Met Barcelona speelden wij Ajax op het Amsterdam Tournament Ajax eens weg, maar verloren we in de laatste minuut alsnog met 4-3. Het kan zijn dat er vreemde uitslagen komen aan het eind van de competitie, maar dan had Ajax maar niet in deze positie moeten komen. Maar ja, wat is een vreemde uitslag? Vorig jaar verloren we met 6-1.”
Nou was het laatste jaar Van Gaal niet het best jaar hoor, maar om nu te zeggen dat ie nooit in de ArenA heeft gewonnen is ook weer zoietsquote:
Ook met jullie 3 ''keyspelers'' zouden jullie onderuit gaan hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Misschien dat er een winst pot inzit voor jullie, 3 keyspelers doen niet mee bij AZ....
Anders had ik serieus AZ toch ingeschat als winnaar Zondag
We zijn dit hele seizoen nog nergens echt onderuit gegaan.. Overal volgas gegeven, maar je belangrijkste spits tevens topscorer en 2 basismiddenvelders die beiden internationals zijn moeten missen is nogal wat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook met jullie 3 ''keyspelers'' zouden jullie onderuit gaan hoor.
3-0.
ado.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
We zijn dit hele seizoen nog nergens echt onderuit gegaan.. Overal volgas gegeven, maar je belangrijkste spits tevens topscorer en 2 basismiddenvelders die beiden internationals zijn moeten missen is nogal wat.
Wat is Ajax zonder Suarez, Miralem en pak nog eens een international op uit het middenveld...
3-0, ben je gek. Nee of hakken over de sloot of een gelijkspel..
Sulejmani is nou niet echt doorslaggevend geweest dit seizoen, slecht voorbeeld. Maar ik kan ook niemand anders opnoemen; Suarez is de enige geweest die redelijk constant gepresteerd heeft dit seizoen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
We zijn dit hele seizoen nog nergens echt onderuit gegaan.. Overal volgas gegeven, maar je belangrijkste spits tevens topscorer en 2 basismiddenvelders die beiden internationals zijn moeten missen is nogal wat.
Wat is Ajax zonder Suarez, Miralem en pak nog eens een international op uit het middenveld...
3-0, ben je gek. Nee of hakken over de sloot of een gelijkspel..
Beginnersgelukquote:
Van mij hoeven ze helemaal niks te verwachten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een klein applaus kunnen ze krijgen
Een dikke vinger.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze helemaal niks te verwachten.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Die speelt de pannen van het dak ja.
Moeten ze op het veld eens doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Leuk zo'n voorbereiding. Zie je opeens dat Suarez en Vertonghen het met elkaar aan de stok krijgen.![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=77555
In Engeland kreeg een speler (Ricardo Fuller) er nog niet zo heel lang geleden een rode kaart voor.quote:
Nou geweldig jongen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Misschien dat er een winst pot inzit voor jullie, 3 keyspelers doen niet mee bij AZ....
Anders had ik serieus AZ toch ingeschat als winnaar Zondag
WOEEEHOEEEEEEquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:07 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ga naar Ajax - AZ zondag jalalalala
Rare jongen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:39 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er helemaal geen zin in zondag, voor het eerst dit seizoen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Engeland kreeg een speler (Ricardo Fuller) er nog niet zo heel lang geleden een rode kaart voor.![]()
!!
Tja, eerst 6-2 afgedroogd worden en daarna thuis tegen de landskampioen. Ik schat de kans op een overwinning niet hoog in.quote:
Een Ajacied die realistisch is, het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tja, eerst 6-2 afgedroogd worden en daarna thuis tegen de landskampioen. Ik schat de kans op een overwinning niet hoog in.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Engeland kreeg een speler (Ricardo Fuller) er nog niet zo heel lang geleden een rode kaart voor.![]()
!!
Dan kan het alleen maar meevallen. Volgens mij heeft Ajax dit seizoen namelijk sterk en ronduit slechte flink afgewisseld. Er is maar één reeks van wedstrijden geweest waarin Ajax keer op keer slecht speelde en dat was de reeks van Groningen-Heerenveen-Heracles-Vitesse.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef RayMania het volgende:
Tja, eerst 6-2 afgedroogd worden en daarna thuis tegen de landskampioen. Ik schat de kans op een overwinning niet hoog in.
Bij Ajax kan je niet realistisch zijn. De ene keer verwacht je een droge 2-1 of iets dergelijks en krijg je een 6-2 verlies om de oren, terwijl je de week ervoor een saaie/taaie 2-0 verwacht en met 7-0 wint. Hetzelfde geldt voor de Europese wedstrijden, en voorheen ook voor zgn. 'makkelijke' thuiswedstrijden (nu zijn de meesten wel iets sceptischer).quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:46 schreef Rots het volgende:
[..]
Een Ajacied die realistisch is, het moet niet gekker worden.
ow gezellig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:06 schreef Anonymousz het volgende:
http://www.sportweek.nl/v(...)ht_moeten_laten_zien
Suarez en Verthongen maken ruzie
nouja, ik zou toch best graag 2e willen worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
en ik ga me niet druk maken meer dit seizoen
Idd, ik ook. Ik ben benieuwd of de CL-kwalificatie volgend seizoen iets beter gaat, mochten we de 2de plek bemachtigen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:25 schreef toma het volgende:
[..]
nouja, ik zou toch best graag 2e willen worden.
We hebben al te lang geen CL meer gespeeld.
Misschien moet hij eens wat beter gaan spelen jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Die speelt de pannen van het dak ja.
Nog 3 wedstrijden achter je club staan en dan mag je 3/4 maanden niet meer druk om je club maken. Het is erg belangrijk voor de club als we voorronde CL halen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
en ik ga me niet druk maken meer dit seizoen
Ben jij vergeten jezelf uit te loggen op een openbare computer ofzo? Je zegt zowaar wat zinnigsquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja man, ik als Ajacied troll even in het Ajax topic. Volgens mij snap je niet dat er ook mensen zijn die niet jouw mening delen.
Vermaelen is een speler die nooit de top gaat halen, de mensen vinden hem goed omdat hij altijd als een rambo speelt met zijn lompe acties/slidings
Ja dat is idd beter jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:37 schreef Barca het volgende:
Het is beter als we de CL NIET halen!
Happen naar Peijnenburg. Eet smakelijk!quote:
Gezien je smiley zou ik denken dat je wel weet waarom het beter is als we ons niet plaatsen voor de CL.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben jij vergeten jezelf uit te loggen op een openbare computer ofzo? Je zegt zowaar wat zinnigs
We kunnen beter niet meedoen aan de CL .. wat is de logica daarachter? Dat je liever de CL inkomsten mist en op het UEFA niveau blijft steken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Happen naar Peijnenburg. Eet smakelijk!
Hij is denk ik bang een flater te slaan in Europa, wat eigenlijk ook wel te verwachten is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
We kunnen beter niet meedoen aan de CL .. wat is de logica daarachter? Dat je liever de CL inkomsten mist en op het UEFA niveau blijft steken?
Ajax kan makkelijk meekomen in europa joh.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:44 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij is denk ik bang een flater te slaan in Europa, wat eigenlijk ook wel te verwachten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |