quote:AZ zonder Martens en De Zeeuw naar Amsterdam
Maarten Martens en Demy de Zeeuw reizen aankomende zondag niet mee naar de Amsterdam ArenA. De twee middenvelders van AZ liggen ziek op bed en zullen niet in de wedstrijdselectie zitten voor het duel met Ajax. Dat meldt Louis van Gaal, die tevens bevestigt dat hij inderdaad met een delegatie van de Belgische voetbalbond heeft gesproken, op de website van zijn werkgever. Naast Martens en De Zeeuw kan de oefenmeester ook geen beroep doen op Mounir El Hamdaoui, die een schorsing uitzit. “De kansen voor anderen zijn dus groter”, zei Van Gaal, die vorige week met AZ kampioen werd. “Het is nu aan mij om af te wegen. Ik probeer het beste elftal in de strategie tegen Ajax op te stellen. Wij zijn klaar. Ik ben ook met volgend jaar bezig.”
“Ik verwacht een erg gemotiveerd Ajax”, vervolgde Van Gaal. “Ten eerste om het feit dat ze vechten voor de tweede plaats en daarnaast willen ze zich uiteraard revancheren voor het 6-2 verlies tegen PSV. Ze willen dat het publiek achter ze gaat staan. Er zijn niet voor niks extra tribunes gebouwd. Dat vind ik overigens een goede zaak, maar zondag zullen wij er alles aan doen om niet te verliezen, of misschien te winnen bij Ajax.”
“Wij zijn niet bij machte om Ajax aan gort te spelen. AZ heeft al 28 jaar niet gewonnen in Amsterdam. Ik heb volgens mij ook nog nooit gewonnen in de ArenA. Met Barcelona speelden wij Ajax op het Amsterdam Tournament Ajax eens weg, maar verloren we in de laatste minuut alsnog met 4-3. Het kan zijn dat er vreemde uitslagen komen aan het eind van de competitie, maar dan had Ajax maar niet in deze positie moeten komen. Maar ja, wat is een vreemde uitslag? Vorig jaar verloren we met 6-1.”
Nou was het laatste jaar Van Gaal niet het best jaar hoor, maar om nu te zeggen dat ie nooit in de ArenA heeft gewonnen is ook weer zoietsquote:
Ook met jullie 3 ''keyspelers'' zouden jullie onderuit gaan hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Misschien dat er een winst pot inzit voor jullie, 3 keyspelers doen niet mee bij AZ....
Anders had ik serieus AZ toch ingeschat als winnaar Zondag
We zijn dit hele seizoen nog nergens echt onderuit gegaan.. Overal volgas gegeven, maar je belangrijkste spits tevens topscorer en 2 basismiddenvelders die beiden internationals zijn moeten missen is nogal wat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook met jullie 3 ''keyspelers'' zouden jullie onderuit gaan hoor.
3-0.
ado.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
We zijn dit hele seizoen nog nergens echt onderuit gegaan.. Overal volgas gegeven, maar je belangrijkste spits tevens topscorer en 2 basismiddenvelders die beiden internationals zijn moeten missen is nogal wat.
Wat is Ajax zonder Suarez, Miralem en pak nog eens een international op uit het middenveld...
3-0, ben je gek. Nee of hakken over de sloot of een gelijkspel..
Sulejmani is nou niet echt doorslaggevend geweest dit seizoen, slecht voorbeeld. Maar ik kan ook niemand anders opnoemen; Suarez is de enige geweest die redelijk constant gepresteerd heeft dit seizoen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
We zijn dit hele seizoen nog nergens echt onderuit gegaan.. Overal volgas gegeven, maar je belangrijkste spits tevens topscorer en 2 basismiddenvelders die beiden internationals zijn moeten missen is nogal wat.
Wat is Ajax zonder Suarez, Miralem en pak nog eens een international op uit het middenveld...
3-0, ben je gek. Nee of hakken over de sloot of een gelijkspel..
Beginnersgelukquote:
Van mij hoeven ze helemaal niks te verwachten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een klein applaus kunnen ze krijgen
Een dikke vinger.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze helemaal niks te verwachten.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Die speelt de pannen van het dak ja.
Moeten ze op het veld eens doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Leuk zo'n voorbereiding. Zie je opeens dat Suarez en Vertonghen het met elkaar aan de stok krijgen.![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=77555
In Engeland kreeg een speler (Ricardo Fuller) er nog niet zo heel lang geleden een rode kaart voor.quote:
Nou geweldig jongen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Misschien dat er een winst pot inzit voor jullie, 3 keyspelers doen niet mee bij AZ....
Anders had ik serieus AZ toch ingeschat als winnaar Zondag
WOEEEHOEEEEEEquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:07 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ga naar Ajax - AZ zondag jalalalala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |