Dat nummer met U.N.K.L.E. is wel tof.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Breach het volgende:
Richard Ashcroft is echt een motherfokking baas!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:06 schreef Breach het volgende:
Ow en Houniet, als ik Wonderwall in een van je mixen tegenkom, luister ik noooooit meer
nu ik die andere nummers hoor van the Verve blijkt dat ik ze allemaal ken.quote:
The Beachquote:Op donderdag 23 april 2009 23:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat nummer met U.N.K.L.E. is wel tof.
Dat had ik met The Beatles.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef toma het volgende:
[..]
nu ik die andere nummers hoor van the Verve blijkt dat ik ze allemaal ken.
Ik wist alleen niet dat ze van the Verve zijn
De rillingen lopen over mijn lijf. En aantal gasten lachten mij altijd uit omdat ik van 'ouwe lullen' muziek hield. Komen ze terug van dat hakketakketerror-feest. Moet ik echt één nummer gehoord hebben. Komen ze aan met deze bagger.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef Houniet het volgende:
[..]. Ik draai niet in die genre.
Whehe.
Jij dacht dat Hey Jude van Hans Teeuwen was?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat had ik met The Beatles.
Dave Grohl ookquote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Breach het volgende:
Richard Ashcroft is echt een motherfokking baas!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat had ik met The Beatles.
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:09 schreef Breach het volgende:
[..]
De rillingen lopen over mijn lijf. En aantal gasten lachten mij altijd uit omdat ik van 'ouwe lullen' muziek hield. Komen ze terug van dat hakketakketerror-feest. Moet ik echt één nummer gehoord hebben. Komen ze aan met deze bagger.
A Day In A Life of Everybody Got Something To Hide Except Me And My Monkey. Alleen die titel alquote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef toma het volgende:
[..]Dit vind ik echt een geweldig nummer!
Nee, dat niet. Maar ik kwam erachter dat vrij veel van de toffe 'bekende' sixties muziek van de Beatles is.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij dacht dat Hey Jude van Hans Teeuwen was?
Don Diablo flikt dat ook nog weleens. Kan soms erg tof zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Twee jaar terug op Defqon opeens Krezip er doorheen. Dat was echt.. - en dat meen ik serieus- .. kippenvel. Mooie sfeer opeens, knallend andere genre er doorheen. Prachtig.
Soms kan ik het wel waarderen.
Don zie ik vaker dan mijn eigen vader. Echt een held die gast.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Don Diablo flikt dat ook nog weleens. Kan soms erg tof zijn.
Hij komt met Q-Night nog naar Nijmegen volgens mij. Aardige kans dat ik daar nog even langs ga, staat een leuke line-up.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Don zie ik vaker dan mijn eigen vader. Echt een held die gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |