Achja dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb nog nooit gewerkt of naar school gemoeten op mijn verjaardag.
En zo speciaal is een dag jarig zijn nou ook weer niet.
ik zie dezequote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef Houniet het volgende:
Welke avatar zien jullie bij mij trouwens? Met normale glazen, of die steeds van kleuren veranderen?
Dat is hier ook zoquote:Op donderdag 23 april 2009 19:35 schreef toma het volgende:
Ik merk dat naarmate ik steeds ouder wordt dat m'n verjaardagen steeds minder speciaal zijn.
Same here. Vorig jaar heb ik de hele dag geslapen op m'n verjaardag na een lange reis. Maar dit keer wil ik het in Praag vieren. Dat moet wel bijzonder worden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:35 schreef toma het volgende:
Ik merk dat naarmate ik steeds ouder wordt dat m'n verjaardagen steeds minder speciaal zijn.
Wat doe je dan in Utrechtquote:
quote:
Dan staat die optie uit in je instellingen.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ah nvm nu zie ik wel die verschillende glazen
Als er geen copyright op zit, dan heb ik er nog niet aan gezeten.quote:
Ik heb er ook weleens mee gelopen, wel toen ik rambezopen was, want je ziet er niks doorquote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog nooit iemand mee rond zien lopen.
Behalve Kanye West dan in z'n video clip
Tijdens carnaval zeker?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb er ook weleens mee gelopen, wel toen ik rambezopen was, want je ziet er niks door
In de tijd dat Houniet ze nog dealdequote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef Grulez het volgende:
Hebben jullie poker nog gezien? we hebben gewonnen
http://www.pokerstars.tv/editorial/nl-ept-live.html
Uhu.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef Houniet het volgende:
Godver wat een meester plaat.
Sky & Sand.
Doe dan deze:quote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef toma het volgende:
omdat het hier zo stil is zal ik eens wat herrie laten horen:
Nee 99 problems is geweldigquote:
99 Problems is koning, maar dat gebrul van Linkin Park ertussendoor vind ik niks. Numb/Encore daar trek ik Linkin Park nog wel op.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef toma het volgende:
[..]
Nee 99 problems is geweldig
en die kent iedereen al
Ik hou sowiezo meer van rock dan van hiphop. Maar 99 problems is echt geweldig.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Breach het volgende:
[..]
99 Problems is koning, maar dat gebrul van Linkin Park ertussendoor vind ik niks. Numb/Encore daar trek ik Linkin Park nog wel op.
Je hebt rock, en je hebt schreeuwen. En schreeuwen in de zin van Foo Fighters, vind ik tof. Maar over het algemeen heb ik weinig met die Amerikaanse rockbands a la Nirvana, Linkin Park etc.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef toma het volgende:
[..]
Ik hou sowiezo meer van rock dan van hiphop. Maar 99 problems is echt geweldig.
wat andere herrie dan :
Foo Fightersquote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Je hebt rock, en je hebt schreeuwen. En schreeuwen in de zin van Foo Fighters, vind ik tof. Maar over het algemeen heb ik weinig met die Amerikaanse rockbands a la Nirvana, Linkin Park etc.
Heb 'm hier ook al dagen op repeat.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef Houniet het volgende:
Godver wat een meester plaat.
Sky & Sand.
Mijn favorieten zijn: Low, Stacked Actors, Come Alive, Come Back, Times like these, End over End en nog veeeel meer.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:43 schreef Aanvoerder het volgende:
My Hero, Monkey Wrench, Everlong en Low zijn mijn favorieten, maar ik ken niet alle CD's/nummers.
Sommige nummers van Oasis zijn echt geweldig maar het gaat me snel vervelen. Van the Verve ken ik alleen de klassieker bitter sweet symphony.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Breach het volgende:
Maar ik ben meer van Oasis en The Verve
Richard Ashcroft is echt een motherfokking baas!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Sommige nummers van Oasis zijn echt geweldig maar het gaat me snel vervelen. Van the Verve ken ik alleen de klassieker bitter sweet symphony.
Dan mis je wel wat.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Sommige nummers van Oasis zijn echt geweldig maar het gaat me snel vervelen. Van the Verve ken ik alleen de klassieker bitter sweet symphony.
Hebben ze die niet ooit verkracht op Defqon?quote:
Ik vind Whatever tof. Heel tof.quote:
Ja, maar niet alleen daarquote:Op donderdag 23 april 2009 23:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Hebben ze die niet ooit verkracht op Defqon?
Dat nummer met U.N.K.L.E. is wel tof.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Breach het volgende:
Richard Ashcroft is echt een motherfokking baas!!
Die is ook goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vind Whatever tof. Heel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |