Ook altijd leuk om exen even te checken. Hoewel ik sommige echt niet hoef toe te voegen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:35 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb het laatst eens gebruikt om te kijken of de meisjes die vroeger bij me in de klas zaten nog een beetje goed zijn opgedroogd.![]()
Krijg je wel telefoon fotoquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:41 schreef Houniet het volgende:
Palmboom313
Als je van het bushokje een foto maakt dan ben je een held.
Maakt niet uit man.quote:
Waarom doe jij het niet dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:41 schreef Houniet het volgende:
Palmboom313
Als je van het bushokje een foto maakt dan ben je een held.
Omdat ik deze week niet meer in Nijmegen ben.quote:
Uiteraardquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:28 schreef denthemen het volgende:
Uiteraard![]()
Het gebouw waar ik nu zit, is vrij nieuw, en heel goed aangepast. Voor de andere locatie gaan ze dus een nieuw gebouw maken.
Ah, hij is wakker hoor.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:29 schreef Breach het volgende:
Ayeeeee
quote:
Giel tipte hem als zomerfestival-hit zeker?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:08 schreef Houniet het volgende:
Even DWDD terugkijken ivm Sky & Sand.
Zo kwam het er wel uit ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Giel tipte hem als zomerfestival-hit zeker?
Ik ben zelf nogal direct en zeg altijd meteen wat ik wil. Dus ik verteer het matig als je weer een hele sms-conversatie aan moet gaan terwijl na smsje 1 al duidelijk is dat ze wil dat je langskomt. Maar zeg het dan ook gewoonquote:
Ik snap het wel. Wil het alleen niet begrijpen denk ikquote:Op woensdag 22 april 2009 11:49 schreef Houniet het volgende:
Ze wil gewoon niet opdringerig overkomen !!!!!!!!!!!!!!!! SNAP DAT NOU.
.
Waarom niet nu?quote:
Hangt er vanaf hoe ik me voel. Meestal ben ik rond 1 á 1.5 uur onderweg.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:55 schreef Breach het volgende:
Wat voor afstand loop je?
Wow, dat is flink.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ik me voel. Meestal ben ik rond 1 á 1.5 uur onderweg.
Ik moet nog zo'n Nike ding hebben voor mijn Ipod. Dan kan ik alles registreren.quote:
Maar jij loopt dus lachend 10-12 kilometer..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet nog zo'n Nike ding hebben voor mijn Ipod. Dan kan ik alles registreren.
Ook leukquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klikken voor grotere versie
Jup.quote:
Vet.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:17 schreef denthemen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)andt_op_snelweg.html
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef Breach het volgende:
Osjiek 1-0 voor na 10 minuten, Aanvoerder
Jij ook alquote:
Ik morgen pas, rond 1500.quote:
En ze maken 1-1.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef Breach het volgende:
Osjiek 1-0 voor na 10 minuten, Aanvoerder
Kut. Nah ja, ben weg!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En ze maken 1-1.Het bleef te lang 1-0.
jatochhhhhhhhhhhhh!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:28 schreef Houniet het volgende:
Da's gewoon Windows jwt.
Nee, HI.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij T-mobile?
Je krijgt gewoon een simlock vrije telefoon uit Belgie.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Per wanneer en wat voor abo?? T-mobile heeft toch nog het alleenrecht?
Oh, je hebt nog gelijk ook. Hoe fix je die mac weergave dan.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:05 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou nog maar eens goed kijken als ik jou was.
Ziet er goed uit, dat abonnement. En Hi/ Kpn heeft me ook nog nooit problemen opgeleverd.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een simlock vrije telefoon uit Belgie.![]()
Ik heb altijd al een abbo van KPN gehad, en heb daar nooit problemen mee gehad, dus is wilde perse bij KPN blijven.
Ik heb het volgende abbo:
http://www.phoneshop.nl/a(...)ar/T10223A136D2O419/
300 minuten / 600 smsjes , onbeperkt internet.
Het is duur hoor. T-mobile is goedkoper tbh.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, dat abonnement. En Hi/ Kpn heeft me ook nog nooit problemen opgeleverd.
Goeie tip dus
Nouja, ik heb nog nooit iets positiefs over T-Mobile gehoord en met Hi nog nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is duur hoor. T-mobile is goedkoper tbh.
Maar goed, zorg dat je de nieuwe versie krijgt, venomsnake.
Ik ben van Orange naar T-mobile automatisch overgestapt en ik heb ook nog nooit een probleem gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef toma het volgende:
ik heb al jaren T-mobile en heb echt nog NOOIT een probleem gehad.
Internetverbinding, en dan met name de 3g verbinding schijnt lang niet overal bereik te hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef toma het volgende:
ik heb al jaren T-mobile en heb echt nog NOOIT een probleem gehad.
Dat heb ik dan ook niet op m'n telefoon zitten.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Internetverbinding, en dan met name de 3g verbinding schijnt lang niet overal bereik te hebben.
Nog helemaal geen problemen mee gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Internetverbinding, en dan met name de 3g verbinding schijnt lang niet overal bereik te hebben.
Ik ben mod man, ik praat nooit onzin.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:12 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Reageer jij nou maar ff in het miskopen-topic. Want daar zat je onzin uit te kramen.
Ik denk omdat iedereen in VBL even tot 10 moet tellen!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:19 schreef toma het volgende:
Ej prosac waarom heb jij dat Sesamstraat figuur als avater?
Omdat velen op VBL eigenlijk eerst even tot 10 zouden moeten tellen voor wat te posten.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:19 schreef toma het volgende:
Ej prosac waarom heb jij dat Sesamstraat figuur als avater?
Wel een goedemorgen mensenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef Breach het volgende:
Ow, en vrouwen... *zucht*
Ik vertrouw je niet meer ouwequote:Op donderdag 23 april 2009 01:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen Vandaag de 4e run met 5 EUR @ 1.70 op Vejle BK - Odense BK om 20:00 . Ik moet en zal die 15e stap halen.Dankzij de side-bet van Lazio nog altijd een leuke winst waar ik mee speel.
Ik wist niet dat hij zo nog zo jong wasquote:Op donderdag 23 april 2009 10:43 schreef Dos37 het volgende:
Martin Bril
Paar maanden terug was ie nog een keer tafelheer.
Dan had je hem zeker al een tijdje niet meer gezienquote:Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Triest van BrilWist niet eens dat ie ziek was...
Nee. Zou ook niet weten waar ik hem tegen zou moeten komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan had je hem zeker al een tijdje niet meer gezien
DWDDquote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee. Zou ook niet weten waar ik hem tegen zou moeten komen.
Wij kijken tijdens het eten altijd That's the question -> Sportjournaal + Lingo -> Take me Out.quote:
TTQ -> Sportjournaal -> Wie is de Chef (in de reclame die boer bij MBH + Tiendeveenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wij kijken tijdens het eten altijd That's the question -> Sportjournaal + Lingo -> Take me Out.
Helaas mis ik daardoor altijd DWDD
Wageningen natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
That's the question en lingo - in wat voor huis leef jij, Engcatjuh?![]()
![]()
.
In Urk of in Volendam?
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
That's the question -> Sportjournaal + Lingo -> Take me Out.
Mijn ego stijgt enorm als ik weer een avond naar de vliegende huisvrouwen achter de Lingodesk kijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn hemel.
Voel je je dan niet met de dag dommer worden?
Meestal staan er toch studenten?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mijn ego stijgt enorm als ik weer een avond naar de vliegende huisvrouwen achter de Lingodesk kijk.
Dat of huisvrouwenquote:
Gewoon bij de plaatselijke supermarkt vaak wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:07 schreef Rots het volgende:
Waar haal je boodschappentassen?![]()
Ben die plastic zakjes beu.
Waar andersquote:Op donderdag 23 april 2009 14:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon bij de plaatselijke supermarkt vaak wel.
Mag rondneuzen wel? Ik zie geen verschil met haakneuzen..quote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Rots het volgende:
Nooit gezien, zal eens rondneuzen in de stad.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Mag rondneuzen wel? Ik zie geen verschil met haakneuzen..
Misschien is Memory Lane wat voor Sezten...quote:
Spreekt voor zich inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die link behoeft geen uitleg idd...
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:22 schreef NJ het volgende:
Hmmm.
Normaal krijg je daar altijd wel op z'n minst een ontvangstbericht van en er staat me ook iets van bij dat ik het langs heb zien komen. Vreemd dat dat niet gebeurd is.
En wat betreft je kansen, ik heb van de week de afgelopen paar FB-topics in VBL doorgelezen en jouw naam is blijven hangen. That's not good.
In ruil voor je telefoonnummer ofzo?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kreeg gewoon een gratis appel bij mijn boodschappen!
Mijnes ook. En hij was nog zo waarquote:Op donderdag 23 april 2009 15:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dan deleten ze zomaar mijn posts... hoe kinderachtig.
Anders die van mij wel. Wie wil hem nou als modquote:Op donderdag 23 april 2009 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mijnes ook. En hij was nog zo waar
SCH, Tong, Bluezz, Ole en meer van die billenlikkers.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Anders die van mij wel. Wie wil hem nou als mod
Wij hadden als mod-team hem er echt dolgraag bij gehad hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Anders die van mij wel. Wie wil hem nou als mod
Heheh. Altijd mooi, hard lachen in een volle computerruimtequote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wij hadden als mod-team hem er echt dolgraag bij gehad hoor.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wij hadden als mod-team Palmboom313 er echt dolgraag bij gehad hoor.![]()
Hehe, eerst een keertje de kat uit de boom kijken of ik het haal?quote:
Gaat het op meisjesgebied dan net zo slecht als met je scriptie, als je dat al het vermelden waard vindt?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heheh. Altijd mooi, hard lachen in een volle computerruimte![]()
Allemaal verbaasde meisjesgezichten mijn kant op
Neuh, maar het maakt het scriptiegekut wel een stukje leuker. Als het mooi weer wordt, denk jij toch ook niet alleen aan de zon, maar ook aan andere positieve neveneffectenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gaat het op meisjesgebied dan net zo slecht als met je scriptie, als je dat al het vermelden waard vindt?
Only in Japan...quote:Japanse popster naakt en dronken gearresteerd
Uitgegeven: 23 april 2009 16:40
Laatst gewijzigd: 23 april 2009 16:41
AMSTERDAM – De Japanse popster Tsuyoshi Kusanagi is gearresteerd nadat hij door agenten dronken en naakt in een park in Tokio is gevonden. Dat heeft de politie in de Japanse hoofdstad donderdag bevestigd.
Kusanagi, van de boyband SMAP, werd gevonden terwijl hij in zijn eentje schreeuwend door het park liep, meldt de BBC.
Tijdens zijn arrestatie zou de 34-jarige ster aan een agent gevraagd hebben wat er mis was met naakt zijn.
Woedend
De schending van de openbare orde heeft een maximale straf van zes maanden cel en een boete tot ruim 2300 euro (300,000 yen) als gevolg.
Maar ook verschillende bedrijven waar Kusanagi contracten mee had hebben woedend gereageerd op deze publiekelijke vernedering.
Toyota heeft reclames met de Japanse ster erin van de buis gehaald en de Japanse minister van Communicatie uitte zijn woede omdat Kusanagi het gezicht van een overheidscampagne voor digitale televisie is.
Zijn agent heeft zich verontschuldigd voor de problemen en zorgen die veroorzaakt zijn.
bron: nu.nl
Ik heb er al 2 maanden 'vakantie' opzitten.quote:
Alsof jij dat erg vindtquote:Op donderdag 23 april 2009 17:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Sinds je niet meer mag lachen op je paspoort, zie ik er elke keer uit als een geharde maffia mooiboy.
Maar dan ben ik te laatquote:Op donderdag 23 april 2009 16:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, eerst een keertje de kat uit de boom kijken of ik het haal?
quote:Vejle - OB 2 (1,70)
Inzet: 4,00
Totale notering: 1,70
Potentiële uitbetaling: 6,80
Heb je gisteravond toevallig die vis opgehaald in Volendam?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:29 schreef Houniet het volgende:
Twee weken vrij.
Nu vis eten en sportief zwemmen.
Zal mij benieuwen.quote:
Nee niet echt.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je gisteravond toevallig die vis opgehaald in Volendam?
Hoe vaak moeten die wel niet voetballen?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:45 schreef Aanvoerder het volgende:
4' 1-0 TomᨠPekhart!
26' 2-0 Jaroslav Černy!Slavie do toho!
Niet vaak hoor. Dit is de kwartfinale van de beker. Hiervoor moesten ze 2 keer 1 wedstrijd voor de beker doen. Vanaf de kwartfinale dubbele ontmoetingen en de finale 1 wedstrijd. 28 wedstrijden in de liga. 3e vCL, 2 wedstrijden voorronde UEFA Cup, 4 wedstrijden in de poulefase. Dus alles bij elkaar max. 43. Da's niet zo heel veel.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:49 schreef toma het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten die wel niet voetballen?
Waarschijnlijk omdat Slavia heel vaak op maandag om 17:15 speelt.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef toma het volgende:
ow ok. Ik kreeg het gevoel dat ze 3 keer in de week spelen
Gedraag je dat ook!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:57 schreef Kopbal het volgende:
Tijdens bovenvermelde wedstrijd heeft u een waarschuwing gekregen wegens het vertragen van een spelhervatting. De tuchtcommissie heeft besloten deze overtreding te registreren in de categorie waartoe die wedstrijd behoort. Hierdoor komt in deze categorie het totaal van uw registraties binnen één seizoen op 5.
De kosten van deze tuchtzaak bedragen ¤20,40,-. Tegen deze beslissing en tegen deze uitspraak van de tuchtcommissie is geen beroep mogelijk.
KNJB
Er was echt niks aan de hand. Ik kon de bal gewoon niet kwijt tijdens een ingooi. Denkt die scheids gelijk dat ik aan het tijdrekken wasquote:
Dat idee had ik ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef toma het volgende:
ow ok. Ik kreeg het gevoel dat ze 3 keer in de week spelen
Ik heb al 3,5 maand m'n laatste setje maandlenzen in omdat ik geen geld voor nieuwe had.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:00 schreef RayMania het volgende:
Vanochtend lenzen ingedaan, ben ik er één kwijtgeraakt. En ik had geen reserve meer (laatste batch van de 6x maandlenzen). Dus maar een dag wazig gelopen en net naar Pearle geweest, ogen laten testen ("huh, je hebt maar 70% zicht met links"
), maar daarna viel het mee. Nu stap ik over naar de daglenzen (wel iets duurder, maar een stuk hygiënischer en makkelijker met schoonmaken, want dat hoef je niet te doen).
Heb nu een tijdelijk testsetje in, maar dat zit echt veel beter.
Na 5,5 maand vind ik dat niet echt lekker meer. En altijd handig om wat spares achter de hand te hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Houniet het volgende:
Ik heb half jaar lenzen.
ik heb nacht lenzen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Houniet het volgende:
Ik heb half jaar lenzen.
Kan dat met elk type ogen? En hoe werkt het?quote:
Nee dat ligt aan de sterkte en de cilinder. Maar ik heb maar -1 aan beide ogen dus dat gaat goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan dat met elk type ogen? En hoe werkt het?
Weet niet of het echt kwaad kan, maar ik ben liever wat meer geld kwijt met de gedachte dat mijn ogen de beste lenzen krijgen. Laatst stond in de krant dat je allerlei infecties kan krijgen door slecht gebruik.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb al 3,5 maand m'n laatste setje maandlenzen in omdat ik geen geld voor nieuwe had.Binnenkort dan maar...
Wat een vieze, lelijke, smerige ondertitel heb jij.quote:
Binnenkort maar eens informeren dan. En krijgen jullie ook een X bedrag van de verzekering terug? Ik wel namelijk. Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan de sterkte en de cilinder. Maar ik heb maar -1 aan beide ogen dus dat gaat goed.
De nachtlenzen drukken alsware je eigen lens in de goede vorm. Dat duurt een aantal dagen voordat je 100% ziet, je moet het dus opbouwen. Maar daarna hoef je alleen maar 's nachts je lenzen in te doen en overdag zie je perfect.
Vind het helemaal geweldig, vooral omdat ik vaak mountainbike en dan heb je vaak zand of modder in je ogen.
Pas maar op met te lang dragen.Pseudomonas aeruginosa jeweetsquote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb al 3,5 maand m'n laatste setje maandlenzen in omdat ik geen geld voor nieuwe had.Binnenkort dan maar...
Dat ligt natuurlijk aan je verzekering. De eerste keer dat je nachtlenzen krijgt is het wel duurder omdat er dan een heel onderzoek aan vooraf gaat. Maar ik kreeg geloof ik alles terug vd verzekering.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens informeren dan. En krijgen jullie ook een X bedrag van de verzekering terug? Ik wel namelijk. Alle beetjes helpen.
Die had je anders niet opquote:
Wel zo'n masterlijke space bril hequote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope
Ik zal hem de volgende keer op doen oke?
Deal.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope
Ik zal hem de volgende keer op doen oke?
spacebrillen zijn niet masterlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wel zo'n masterlijke space bril he.
Tsja, ik wil ook het liefst zo snel mogelijk nieuwe. Volgende week dan maar eens een afspraak maken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weet niet of het echt kwaad kan, maar ik ben liever wat meer geld kwijt met de gedachte dat mijn ogen de beste lenzen krijgen. Laatst stond in de krant dat je allerlei infecties kan krijgen door slecht gebruik.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef RayMania het volgende:
Als ik een bril koop, dan koop ik een Ray Ban. Ik ben Ray en houd van bannen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef toma het volgende:
[..]
spacebrillen zijn niet masterlijk
oldskool wel![]()
[ afbeelding ]
Ach gossiequote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een vieze, lelijke, smerige ondertitel heb jij.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef RayMania het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die verkocht ik 2 jaar geleden, hoop geld aan verdiend. Totdat ze een beetje té populair werden.
Gast, toen trok het veel vrouwen aan jezus. Heb ik nog op film staat trouwensquote:
Handig die dingen. Weet ik meteen welke personen ik moet mijden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die verkocht ik 2 jaar geleden, hoop geld aan verdiend. Totdat ze een beetje té populair werden.
Waarom ben je dan geen FA gebleven?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er werkelijk nog nooit iemand mee rond zien lopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast, toen trok het veel vrouwen aan jezus. Heb ik nog op film staat trouwens.
Maar toen je er opeens iedereen mee zag lopen ben ik ermee gekapt.
Ach ja, geld verdienen kan geen kwaad.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog nooit iemand mee rond zien lopen.
Behalve Kanye West dan in z'n video clip
Hoeveel verdiende je op één bril?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach ja, geld verdienen kan geen kwaad.
Valt mee. Ik heb nog nooit gewerkt of naar school gemoeten op mijn verjaardag.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef toma het volgende:
Ben jij op 31-12 geboren? Dat lijkt me best klote.
Als ik ¤10 zeg dan lieg ik niet.quote:
Achja dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb nog nooit gewerkt of naar school gemoeten op mijn verjaardag.
En zo speciaal is een dag jarig zijn nou ook weer niet.
ik zie dezequote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef Houniet het volgende:
Welke avatar zien jullie bij mij trouwens? Met normale glazen, of die steeds van kleuren veranderen?
Dat is hier ook zoquote:Op donderdag 23 april 2009 19:35 schreef toma het volgende:
Ik merk dat naarmate ik steeds ouder wordt dat m'n verjaardagen steeds minder speciaal zijn.
Same here. Vorig jaar heb ik de hele dag geslapen op m'n verjaardag na een lange reis. Maar dit keer wil ik het in Praag vieren. Dat moet wel bijzonder worden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:35 schreef toma het volgende:
Ik merk dat naarmate ik steeds ouder wordt dat m'n verjaardagen steeds minder speciaal zijn.
Wat doe je dan in Utrechtquote:
quote:
Dan staat die optie uit in je instellingen.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ah nvm nu zie ik wel die verschillende glazen
Als er geen copyright op zit, dan heb ik er nog niet aan gezeten.quote:
Ik heb er ook weleens mee gelopen, wel toen ik rambezopen was, want je ziet er niks doorquote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog nooit iemand mee rond zien lopen.
Behalve Kanye West dan in z'n video clip
Tijdens carnaval zeker?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb er ook weleens mee gelopen, wel toen ik rambezopen was, want je ziet er niks door
In de tijd dat Houniet ze nog dealdequote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef Grulez het volgende:
Hebben jullie poker nog gezien? we hebben gewonnen
http://www.pokerstars.tv/editorial/nl-ept-live.html
Uhu.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef Houniet het volgende:
Godver wat een meester plaat.
Sky & Sand.
Doe dan deze:quote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef toma het volgende:
omdat het hier zo stil is zal ik eens wat herrie laten horen:
Nee 99 problems is geweldigquote:
99 Problems is koning, maar dat gebrul van Linkin Park ertussendoor vind ik niks. Numb/Encore daar trek ik Linkin Park nog wel op.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef toma het volgende:
[..]
Nee 99 problems is geweldig
en die kent iedereen al
Ik hou sowiezo meer van rock dan van hiphop. Maar 99 problems is echt geweldig.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Breach het volgende:
[..]
99 Problems is koning, maar dat gebrul van Linkin Park ertussendoor vind ik niks. Numb/Encore daar trek ik Linkin Park nog wel op.
Je hebt rock, en je hebt schreeuwen. En schreeuwen in de zin van Foo Fighters, vind ik tof. Maar over het algemeen heb ik weinig met die Amerikaanse rockbands a la Nirvana, Linkin Park etc.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef toma het volgende:
[..]
Ik hou sowiezo meer van rock dan van hiphop. Maar 99 problems is echt geweldig.
wat andere herrie dan :
Foo Fightersquote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Je hebt rock, en je hebt schreeuwen. En schreeuwen in de zin van Foo Fighters, vind ik tof. Maar over het algemeen heb ik weinig met die Amerikaanse rockbands a la Nirvana, Linkin Park etc.
Heb 'm hier ook al dagen op repeat.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef Houniet het volgende:
Godver wat een meester plaat.
Sky & Sand.
Mijn favorieten zijn: Low, Stacked Actors, Come Alive, Come Back, Times like these, End over End en nog veeeel meer.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:43 schreef Aanvoerder het volgende:
My Hero, Monkey Wrench, Everlong en Low zijn mijn favorieten, maar ik ken niet alle CD's/nummers.
Sommige nummers van Oasis zijn echt geweldig maar het gaat me snel vervelen. Van the Verve ken ik alleen de klassieker bitter sweet symphony.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Breach het volgende:
Maar ik ben meer van Oasis en The Verve
Richard Ashcroft is echt een motherfokking baas!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Sommige nummers van Oasis zijn echt geweldig maar het gaat me snel vervelen. Van the Verve ken ik alleen de klassieker bitter sweet symphony.
Dan mis je wel wat.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Sommige nummers van Oasis zijn echt geweldig maar het gaat me snel vervelen. Van the Verve ken ik alleen de klassieker bitter sweet symphony.
Hebben ze die niet ooit verkracht op Defqon?quote:
Ik vind Whatever tof. Heel tof.quote:
Ja, maar niet alleen daarquote:Op donderdag 23 april 2009 23:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Hebben ze die niet ooit verkracht op Defqon?
Dat nummer met U.N.K.L.E. is wel tof.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Breach het volgende:
Richard Ashcroft is echt een motherfokking baas!!
Die is ook goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vind Whatever tof. Heel tof.
Wonderwall is een geniaal nummer. Maar ook Champagne Supernova en de nieuwe cd zijn ook prima.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vind Whatever tof. Heel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |