Hoe vaak moeten die wel niet voetballen?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:45 schreef Aanvoerder het volgende:
4' 1-0 TomᨠPekhart!
26' 2-0 Jaroslav Černy!Slavie do toho!
Niet vaak hoor. Dit is de kwartfinale van de beker. Hiervoor moesten ze 2 keer 1 wedstrijd voor de beker doen. Vanaf de kwartfinale dubbele ontmoetingen en de finale 1 wedstrijd. 28 wedstrijden in de liga. 3e vCL, 2 wedstrijden voorronde UEFA Cup, 4 wedstrijden in de poulefase. Dus alles bij elkaar max. 43. Da's niet zo heel veel.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:49 schreef toma het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten die wel niet voetballen?
Waarschijnlijk omdat Slavia heel vaak op maandag om 17:15 speelt.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef toma het volgende:
ow ok. Ik kreeg het gevoel dat ze 3 keer in de week spelen
Gedraag je dat ook!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:57 schreef Kopbal het volgende:
Tijdens bovenvermelde wedstrijd heeft u een waarschuwing gekregen wegens het vertragen van een spelhervatting. De tuchtcommissie heeft besloten deze overtreding te registreren in de categorie waartoe die wedstrijd behoort. Hierdoor komt in deze categorie het totaal van uw registraties binnen één seizoen op 5.
De kosten van deze tuchtzaak bedragen ¤20,40,-. Tegen deze beslissing en tegen deze uitspraak van de tuchtcommissie is geen beroep mogelijk.
KNJB
Er was echt niks aan de hand. Ik kon de bal gewoon niet kwijt tijdens een ingooi. Denkt die scheids gelijk dat ik aan het tijdrekken wasquote:
Dat idee had ik ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef toma het volgende:
ow ok. Ik kreeg het gevoel dat ze 3 keer in de week spelen
Ik heb al 3,5 maand m'n laatste setje maandlenzen in omdat ik geen geld voor nieuwe had.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:00 schreef RayMania het volgende:
Vanochtend lenzen ingedaan, ben ik er één kwijtgeraakt. En ik had geen reserve meer (laatste batch van de 6x maandlenzen). Dus maar een dag wazig gelopen en net naar Pearle geweest, ogen laten testen ("huh, je hebt maar 70% zicht met links"
), maar daarna viel het mee. Nu stap ik over naar de daglenzen (wel iets duurder, maar een stuk hygiënischer en makkelijker met schoonmaken, want dat hoef je niet te doen).
Heb nu een tijdelijk testsetje in, maar dat zit echt veel beter.
Na 5,5 maand vind ik dat niet echt lekker meer. En altijd handig om wat spares achter de hand te hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Houniet het volgende:
Ik heb half jaar lenzen.
ik heb nacht lenzen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Houniet het volgende:
Ik heb half jaar lenzen.
Kan dat met elk type ogen? En hoe werkt het?quote:
Nee dat ligt aan de sterkte en de cilinder. Maar ik heb maar -1 aan beide ogen dus dat gaat goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan dat met elk type ogen? En hoe werkt het?
Weet niet of het echt kwaad kan, maar ik ben liever wat meer geld kwijt met de gedachte dat mijn ogen de beste lenzen krijgen. Laatst stond in de krant dat je allerlei infecties kan krijgen door slecht gebruik.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb al 3,5 maand m'n laatste setje maandlenzen in omdat ik geen geld voor nieuwe had.Binnenkort dan maar...
Wat een vieze, lelijke, smerige ondertitel heb jij.quote:
Binnenkort maar eens informeren dan. En krijgen jullie ook een X bedrag van de verzekering terug? Ik wel namelijk. Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan de sterkte en de cilinder. Maar ik heb maar -1 aan beide ogen dus dat gaat goed.
De nachtlenzen drukken alsware je eigen lens in de goede vorm. Dat duurt een aantal dagen voordat je 100% ziet, je moet het dus opbouwen. Maar daarna hoef je alleen maar 's nachts je lenzen in te doen en overdag zie je perfect.
Vind het helemaal geweldig, vooral omdat ik vaak mountainbike en dan heb je vaak zand of modder in je ogen.
Pas maar op met te lang dragen.Pseudomonas aeruginosa jeweetsquote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb al 3,5 maand m'n laatste setje maandlenzen in omdat ik geen geld voor nieuwe had.Binnenkort dan maar...
Dat ligt natuurlijk aan je verzekering. De eerste keer dat je nachtlenzen krijgt is het wel duurder omdat er dan een heel onderzoek aan vooraf gaat. Maar ik kreeg geloof ik alles terug vd verzekering.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens informeren dan. En krijgen jullie ook een X bedrag van de verzekering terug? Ik wel namelijk. Alle beetjes helpen.
Die had je anders niet opquote:
Wel zo'n masterlijke space bril hequote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope
Ik zal hem de volgende keer op doen oke?
Deal.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope
Ik zal hem de volgende keer op doen oke?
spacebrillen zijn niet masterlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wel zo'n masterlijke space bril he.
Tsja, ik wil ook het liefst zo snel mogelijk nieuwe. Volgende week dan maar eens een afspraak maken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weet niet of het echt kwaad kan, maar ik ben liever wat meer geld kwijt met de gedachte dat mijn ogen de beste lenzen krijgen. Laatst stond in de krant dat je allerlei infecties kan krijgen door slecht gebruik.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef RayMania het volgende:
Als ik een bril koop, dan koop ik een Ray Ban. Ik ben Ray en houd van bannen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef toma het volgende:
[..]
spacebrillen zijn niet masterlijk
oldskool wel![]()
[ afbeelding ]
Ach gossiequote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een vieze, lelijke, smerige ondertitel heb jij.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef RayMania het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die verkocht ik 2 jaar geleden, hoop geld aan verdiend. Totdat ze een beetje té populair werden.
Gast, toen trok het veel vrouwen aan jezus. Heb ik nog op film staat trouwensquote:
Handig die dingen. Weet ik meteen welke personen ik moet mijden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die verkocht ik 2 jaar geleden, hoop geld aan verdiend. Totdat ze een beetje té populair werden.
Waarom ben je dan geen FA gebleven?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er werkelijk nog nooit iemand mee rond zien lopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast, toen trok het veel vrouwen aan jezus. Heb ik nog op film staat trouwens.
Maar toen je er opeens iedereen mee zag lopen ben ik ermee gekapt.
Ach ja, geld verdienen kan geen kwaad.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog nooit iemand mee rond zien lopen.
Behalve Kanye West dan in z'n video clip
Hoeveel verdiende je op één bril?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach ja, geld verdienen kan geen kwaad.
Valt mee. Ik heb nog nooit gewerkt of naar school gemoeten op mijn verjaardag.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef toma het volgende:
Ben jij op 31-12 geboren? Dat lijkt me best klote.
Als ik ¤10 zeg dan lieg ik niet.quote:
Achja dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb nog nooit gewerkt of naar school gemoeten op mijn verjaardag.
En zo speciaal is een dag jarig zijn nou ook weer niet.
ik zie dezequote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef Houniet het volgende:
Welke avatar zien jullie bij mij trouwens? Met normale glazen, of die steeds van kleuren veranderen?
Dat is hier ook zoquote:Op donderdag 23 april 2009 19:35 schreef toma het volgende:
Ik merk dat naarmate ik steeds ouder wordt dat m'n verjaardagen steeds minder speciaal zijn.
Same here. Vorig jaar heb ik de hele dag geslapen op m'n verjaardag na een lange reis. Maar dit keer wil ik het in Praag vieren. Dat moet wel bijzonder worden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:35 schreef toma het volgende:
Ik merk dat naarmate ik steeds ouder wordt dat m'n verjaardagen steeds minder speciaal zijn.
Wat doe je dan in Utrechtquote:
quote:
Dan staat die optie uit in je instellingen.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ah nvm nu zie ik wel die verschillende glazen
Als er geen copyright op zit, dan heb ik er nog niet aan gezeten.quote:
Ik heb er ook weleens mee gelopen, wel toen ik rambezopen was, want je ziet er niks doorquote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog nooit iemand mee rond zien lopen.
Behalve Kanye West dan in z'n video clip
Tijdens carnaval zeker?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb er ook weleens mee gelopen, wel toen ik rambezopen was, want je ziet er niks door
In de tijd dat Houniet ze nog dealdequote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef Grulez het volgende:
Hebben jullie poker nog gezien? we hebben gewonnen
http://www.pokerstars.tv/editorial/nl-ept-live.html
Uhu.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef Houniet het volgende:
Godver wat een meester plaat.
Sky & Sand.
Doe dan deze:quote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef toma het volgende:
omdat het hier zo stil is zal ik eens wat herrie laten horen:
Nee 99 problems is geweldigquote:
99 Problems is koning, maar dat gebrul van Linkin Park ertussendoor vind ik niks. Numb/Encore daar trek ik Linkin Park nog wel op.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef toma het volgende:
[..]
Nee 99 problems is geweldig
en die kent iedereen al
Ik hou sowiezo meer van rock dan van hiphop. Maar 99 problems is echt geweldig.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Breach het volgende:
[..]
99 Problems is koning, maar dat gebrul van Linkin Park ertussendoor vind ik niks. Numb/Encore daar trek ik Linkin Park nog wel op.
Je hebt rock, en je hebt schreeuwen. En schreeuwen in de zin van Foo Fighters, vind ik tof. Maar over het algemeen heb ik weinig met die Amerikaanse rockbands a la Nirvana, Linkin Park etc.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef toma het volgende:
[..]
Ik hou sowiezo meer van rock dan van hiphop. Maar 99 problems is echt geweldig.
wat andere herrie dan :
Foo Fightersquote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Je hebt rock, en je hebt schreeuwen. En schreeuwen in de zin van Foo Fighters, vind ik tof. Maar over het algemeen heb ik weinig met die Amerikaanse rockbands a la Nirvana, Linkin Park etc.
Heb 'm hier ook al dagen op repeat.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef Houniet het volgende:
Godver wat een meester plaat.
Sky & Sand.
Mijn favorieten zijn: Low, Stacked Actors, Come Alive, Come Back, Times like these, End over End en nog veeeel meer.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:43 schreef Aanvoerder het volgende:
My Hero, Monkey Wrench, Everlong en Low zijn mijn favorieten, maar ik ken niet alle CD's/nummers.
Sommige nummers van Oasis zijn echt geweldig maar het gaat me snel vervelen. Van the Verve ken ik alleen de klassieker bitter sweet symphony.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Breach het volgende:
Maar ik ben meer van Oasis en The Verve
Richard Ashcroft is echt een motherfokking baas!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Sommige nummers van Oasis zijn echt geweldig maar het gaat me snel vervelen. Van the Verve ken ik alleen de klassieker bitter sweet symphony.
Dan mis je wel wat.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Sommige nummers van Oasis zijn echt geweldig maar het gaat me snel vervelen. Van the Verve ken ik alleen de klassieker bitter sweet symphony.
Hebben ze die niet ooit verkracht op Defqon?quote:
Ik vind Whatever tof. Heel tof.quote:
Ja, maar niet alleen daarquote:Op donderdag 23 april 2009 23:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Hebben ze die niet ooit verkracht op Defqon?
Dat nummer met U.N.K.L.E. is wel tof.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Breach het volgende:
Richard Ashcroft is echt een motherfokking baas!!
Die is ook goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vind Whatever tof. Heel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |