TTQ -> Sportjournaal -> Wie is de Chef (in de reclame die boer bij MBH + Tiendeveenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wij kijken tijdens het eten altijd That's the question -> Sportjournaal + Lingo -> Take me Out.
Helaas mis ik daardoor altijd DWDD
Wageningen natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
That's the question en lingo - in wat voor huis leef jij, Engcatjuh?![]()
![]()
.
In Urk of in Volendam?
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
That's the question -> Sportjournaal + Lingo -> Take me Out.
Mijn ego stijgt enorm als ik weer een avond naar de vliegende huisvrouwen achter de Lingodesk kijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn hemel.
Voel je je dan niet met de dag dommer worden?
Meestal staan er toch studenten?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mijn ego stijgt enorm als ik weer een avond naar de vliegende huisvrouwen achter de Lingodesk kijk.
Dat of huisvrouwenquote:
Gewoon bij de plaatselijke supermarkt vaak wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:07 schreef Rots het volgende:
Waar haal je boodschappentassen?![]()
Ben die plastic zakjes beu.
Waar andersquote:Op donderdag 23 april 2009 14:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon bij de plaatselijke supermarkt vaak wel.
Mag rondneuzen wel? Ik zie geen verschil met haakneuzen..quote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Rots het volgende:
Nooit gezien, zal eens rondneuzen in de stad.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Mag rondneuzen wel? Ik zie geen verschil met haakneuzen..
Misschien is Memory Lane wat voor Sezten...quote:
Spreekt voor zich inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die link behoeft geen uitleg idd...
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:22 schreef NJ het volgende:
Hmmm.
Normaal krijg je daar altijd wel op z'n minst een ontvangstbericht van en er staat me ook iets van bij dat ik het langs heb zien komen. Vreemd dat dat niet gebeurd is.
En wat betreft je kansen, ik heb van de week de afgelopen paar FB-topics in VBL doorgelezen en jouw naam is blijven hangen. That's not good.
In ruil voor je telefoonnummer ofzo?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kreeg gewoon een gratis appel bij mijn boodschappen!
Mijnes ook. En hij was nog zo waarquote:Op donderdag 23 april 2009 15:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dan deleten ze zomaar mijn posts... hoe kinderachtig.
Anders die van mij wel. Wie wil hem nou als modquote:Op donderdag 23 april 2009 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mijnes ook. En hij was nog zo waar
SCH, Tong, Bluezz, Ole en meer van die billenlikkers.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Anders die van mij wel. Wie wil hem nou als mod
Wij hadden als mod-team hem er echt dolgraag bij gehad hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Anders die van mij wel. Wie wil hem nou als mod
Heheh. Altijd mooi, hard lachen in een volle computerruimtequote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wij hadden als mod-team hem er echt dolgraag bij gehad hoor.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wij hadden als mod-team Palmboom313 er echt dolgraag bij gehad hoor.![]()
Hehe, eerst een keertje de kat uit de boom kijken of ik het haal?quote:
Gaat het op meisjesgebied dan net zo slecht als met je scriptie, als je dat al het vermelden waard vindt?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heheh. Altijd mooi, hard lachen in een volle computerruimte![]()
Allemaal verbaasde meisjesgezichten mijn kant op
Neuh, maar het maakt het scriptiegekut wel een stukje leuker. Als het mooi weer wordt, denk jij toch ook niet alleen aan de zon, maar ook aan andere positieve neveneffectenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gaat het op meisjesgebied dan net zo slecht als met je scriptie, als je dat al het vermelden waard vindt?
Only in Japan...quote:Japanse popster naakt en dronken gearresteerd
Uitgegeven: 23 april 2009 16:40
Laatst gewijzigd: 23 april 2009 16:41
AMSTERDAM – De Japanse popster Tsuyoshi Kusanagi is gearresteerd nadat hij door agenten dronken en naakt in een park in Tokio is gevonden. Dat heeft de politie in de Japanse hoofdstad donderdag bevestigd.
Kusanagi, van de boyband SMAP, werd gevonden terwijl hij in zijn eentje schreeuwend door het park liep, meldt de BBC.
Tijdens zijn arrestatie zou de 34-jarige ster aan een agent gevraagd hebben wat er mis was met naakt zijn.
Woedend
De schending van de openbare orde heeft een maximale straf van zes maanden cel en een boete tot ruim 2300 euro (300,000 yen) als gevolg.
Maar ook verschillende bedrijven waar Kusanagi contracten mee had hebben woedend gereageerd op deze publiekelijke vernedering.
Toyota heeft reclames met de Japanse ster erin van de buis gehaald en de Japanse minister van Communicatie uitte zijn woede omdat Kusanagi het gezicht van een overheidscampagne voor digitale televisie is.
Zijn agent heeft zich verontschuldigd voor de problemen en zorgen die veroorzaakt zijn.
bron: nu.nl
Ik heb er al 2 maanden 'vakantie' opzitten.quote:
Alsof jij dat erg vindtquote:Op donderdag 23 april 2009 17:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Sinds je niet meer mag lachen op je paspoort, zie ik er elke keer uit als een geharde maffia mooiboy.
Maar dan ben ik te laatquote:Op donderdag 23 april 2009 16:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, eerst een keertje de kat uit de boom kijken of ik het haal?
quote:Vejle - OB 2 (1,70)
Inzet: 4,00
Totale notering: 1,70
Potentiële uitbetaling: 6,80
Heb je gisteravond toevallig die vis opgehaald in Volendam?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:29 schreef Houniet het volgende:
Twee weken vrij.
Nu vis eten en sportief zwemmen.
Zal mij benieuwen.quote:
Nee niet echt.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je gisteravond toevallig die vis opgehaald in Volendam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |