Ik ben mod man, ik praat nooit onzin.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:12 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Reageer jij nou maar ff in het miskopen-topic. Want daar zat je onzin uit te kramen.
Ik denk omdat iedereen in VBL even tot 10 moet tellen!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:19 schreef toma het volgende:
Ej prosac waarom heb jij dat Sesamstraat figuur als avater?
Omdat velen op VBL eigenlijk eerst even tot 10 zouden moeten tellen voor wat te posten.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:19 schreef toma het volgende:
Ej prosac waarom heb jij dat Sesamstraat figuur als avater?
Wel een goedemorgen mensenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef Breach het volgende:
Ow, en vrouwen... *zucht*
Ik vertrouw je niet meer ouwequote:Op donderdag 23 april 2009 01:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen Vandaag de 4e run met 5 EUR @ 1.70 op Vejle BK - Odense BK om 20:00 . Ik moet en zal die 15e stap halen.Dankzij de side-bet van Lazio nog altijd een leuke winst waar ik mee speel.
Ik wist niet dat hij zo nog zo jong wasquote:Op donderdag 23 april 2009 10:43 schreef Dos37 het volgende:
Martin Bril
Paar maanden terug was ie nog een keer tafelheer.
Dan had je hem zeker al een tijdje niet meer gezienquote:Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Triest van BrilWist niet eens dat ie ziek was...
Nee. Zou ook niet weten waar ik hem tegen zou moeten komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan had je hem zeker al een tijdje niet meer gezien
DWDDquote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee. Zou ook niet weten waar ik hem tegen zou moeten komen.
Wij kijken tijdens het eten altijd That's the question -> Sportjournaal + Lingo -> Take me Out.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |