Oh, je hebt nog gelijk ook. Hoe fix je die mac weergave dan.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:05 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou nog maar eens goed kijken als ik jou was.

Die gast is zo droog
 Die gast is zo droog

Ziet er goed uit, dat abonnement. En Hi/ Kpn heeft me ook nog nooit problemen opgeleverd.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een simlock vrije telefoon uit Belgie.
Ik heb altijd al een abbo van KPN gehad, en heb daar nooit problemen mee gehad, dus is wilde perse bij KPN blijven.
Ik heb het volgende abbo:
http://www.phoneshop.nl/a(...)ar/T10223A136D2O419/
300 minuten / 600 smsjes , onbeperkt internet.

Het is duur hoor. T-mobile is goedkoper tbh.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, dat abonnement. En Hi/ Kpn heeft me ook nog nooit problemen opgeleverd.
Goeie tip dus

Nouja, ik heb nog nooit iets positiefs over T-Mobile gehoord en met Hi nog nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is duur hoor. T-mobile is goedkoper tbh.
Maar goed, zorg dat je de nieuwe versie krijgt, venomsnake.

Ik ben van Orange naar T-mobile automatisch overgestapt en ik heb ook nog nooit een probleem gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef toma het volgende:
ik heb al jaren T-mobile en heb echt nog NOOIT een probleem gehad.

Internetverbinding, en dan met name de 3g verbinding schijnt lang niet overal bereik te hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef toma het volgende:
ik heb al jaren T-mobile en heb echt nog NOOIT een probleem gehad.

Dat heb ik dan ook niet op m'n telefoon zitten.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Internetverbinding, en dan met name de 3g verbinding schijnt lang niet overal bereik te hebben.

Nog helemaal geen problemen mee gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Internetverbinding, en dan met name de 3g verbinding schijnt lang niet overal bereik te hebben.

En nog 34 Euro winst ook nog dankzij hun.
 En nog 34 Euro winst ook nog dankzij hun.  Lazio heeft mij qua gokken al veruit het meeste opgeleverd de afgelopen jaren.
 Lazio heeft mij qua gokken al veruit het meeste opgeleverd de afgelopen jaren.  

Ik ben mod man, ik praat nooit onzin.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:12 schreef Rots het volgende:
[..]

Reageer jij nou maar ff in het miskopen-topic. Want daar zat je onzin uit te kramen.

Ik denk omdat iedereen in VBL even tot 10 moet tellen!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:19 schreef toma het volgende:
Ej prosac waarom heb jij dat Sesamstraat figuur als avater?

Omdat velen op VBL eigenlijk eerst even tot 10 zouden moeten tellen voor wat te posten.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:19 schreef toma het volgende:
Ej prosac waarom heb jij dat Sesamstraat figuur als avater?
 )
)

Dankzij de side-bet van Lazio nog altijd een leuke winst waar ik mee speel.
 Dankzij de side-bet van Lazio nog altijd een leuke winst waar ik mee speel. 

Ik droomde dat ik 2 uur te laat was voor m'n werk. Helaas is dat niet zo.
 Ik droomde dat ik 2 uur te laat was voor m'n werk. Helaas is dat niet zo.  

Wel een goedemorgen mensenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef Breach het volgende:
Ow, en vrouwen... *zucht*

Ik vertrouw je niet meer ouwequote:Op donderdag 23 april 2009 01:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen Vandaag de 4e run met 5 EUR @ 1.70 op Vejle BK - Odense BK om 20:00 . Ik moet en zal die 15e stap halen.Dankzij de side-bet van Lazio nog altijd een leuke winst waar ik mee speel.

Ik wist niet dat hij zo nog zo jong wasquote:Op donderdag 23 april 2009 10:43 schreef Dos37 het volgende:
Martin Bril
Paar maanden terug was ie nog een keer tafelheer.

Wist niet eens dat ie ziek was...
 Wist niet eens dat ie ziek was...

Dan had je hem zeker al een tijdje niet meer gezienquote:Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Triest van BrilWist niet eens dat ie ziek was...

Nee. Zou ook niet weten waar ik hem tegen zou moeten komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan had je hem zeker al een tijdje niet meer gezien

DWDDquote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee. Zou ook niet weten waar ik hem tegen zou moeten komen.

Wij kijken tijdens het eten altijd That's the question -> Sportjournaal + Lingo -> Take me Out.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |