Oh, je hebt nog gelijk ook. Hoe fix je die mac weergave dan.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:05 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou nog maar eens goed kijken als ik jou was.
Ziet er goed uit, dat abonnement. En Hi/ Kpn heeft me ook nog nooit problemen opgeleverd.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een simlock vrije telefoon uit Belgie.![]()
Ik heb altijd al een abbo van KPN gehad, en heb daar nooit problemen mee gehad, dus is wilde perse bij KPN blijven.
Ik heb het volgende abbo:
http://www.phoneshop.nl/a(...)ar/T10223A136D2O419/
300 minuten / 600 smsjes , onbeperkt internet.
Het is duur hoor. T-mobile is goedkoper tbh.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, dat abonnement. En Hi/ Kpn heeft me ook nog nooit problemen opgeleverd.
Goeie tip dus
Nouja, ik heb nog nooit iets positiefs over T-Mobile gehoord en met Hi nog nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is duur hoor. T-mobile is goedkoper tbh.
Maar goed, zorg dat je de nieuwe versie krijgt, venomsnake.
Ik ben van Orange naar T-mobile automatisch overgestapt en ik heb ook nog nooit een probleem gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef toma het volgende:
ik heb al jaren T-mobile en heb echt nog NOOIT een probleem gehad.
Internetverbinding, en dan met name de 3g verbinding schijnt lang niet overal bereik te hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef toma het volgende:
ik heb al jaren T-mobile en heb echt nog NOOIT een probleem gehad.
Dat heb ik dan ook niet op m'n telefoon zitten.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Internetverbinding, en dan met name de 3g verbinding schijnt lang niet overal bereik te hebben.
Nog helemaal geen problemen mee gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Internetverbinding, en dan met name de 3g verbinding schijnt lang niet overal bereik te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |