Dat nummer met U.N.K.L.E. is wel tof.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Breach het volgende:
Richard Ashcroft is echt een motherfokking baas!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:06 schreef Breach het volgende:
Ow en Houniet, als ik Wonderwall in een van je mixen tegenkom, luister ik noooooit meer
nu ik die andere nummers hoor van the Verve blijkt dat ik ze allemaal ken.quote:
The Beachquote:Op donderdag 23 april 2009 23:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat nummer met U.N.K.L.E. is wel tof.
Dat had ik met The Beatles.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef toma het volgende:
[..]
nu ik die andere nummers hoor van the Verve blijkt dat ik ze allemaal ken.
Ik wist alleen niet dat ze van the Verve zijn
De rillingen lopen over mijn lijf. En aantal gasten lachten mij altijd uit omdat ik van 'ouwe lullen' muziek hield. Komen ze terug van dat hakketakketerror-feest. Moet ik echt één nummer gehoord hebben. Komen ze aan met deze bagger.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef Houniet het volgende:
[..]. Ik draai niet in die genre.
Whehe.
Jij dacht dat Hey Jude van Hans Teeuwen was?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat had ik met The Beatles.
Dave Grohl ookquote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Breach het volgende:
Richard Ashcroft is echt een motherfokking baas!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat had ik met The Beatles.
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:09 schreef Breach het volgende:
[..]
De rillingen lopen over mijn lijf. En aantal gasten lachten mij altijd uit omdat ik van 'ouwe lullen' muziek hield. Komen ze terug van dat hakketakketerror-feest. Moet ik echt één nummer gehoord hebben. Komen ze aan met deze bagger.
A Day In A Life of Everybody Got Something To Hide Except Me And My Monkey. Alleen die titel alquote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef toma het volgende:
[..]Dit vind ik echt een geweldig nummer!
Nee, dat niet. Maar ik kwam erachter dat vrij veel van de toffe 'bekende' sixties muziek van de Beatles is.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij dacht dat Hey Jude van Hans Teeuwen was?
Don Diablo flikt dat ook nog weleens. Kan soms erg tof zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Twee jaar terug op Defqon opeens Krezip er doorheen. Dat was echt.. - en dat meen ik serieus- .. kippenvel. Mooie sfeer opeens, knallend andere genre er doorheen. Prachtig.
Soms kan ik het wel waarderen.
Don zie ik vaker dan mijn eigen vader. Echt een held die gast.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Don Diablo flikt dat ook nog weleens. Kan soms erg tof zijn.
Hij komt met Q-Night nog naar Nijmegen volgens mij. Aardige kans dat ik daar nog even langs ga, staat een leuke line-up.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Don zie ik vaker dan mijn eigen vader. Echt een held die gast.
jezus christus.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:17 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/eindhoven-bedankt
Wist ik, wij zijn alleen in Arnhem die avond.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij komt met Q-Night nog naar Nijmegen volgens mij. Aardige kans dat ik daar nog even langs ga, staat een leuke line-up.
Juu.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:22 schreef Breach het volgende:
Gasten, ik taai hem af.
Don Diablo is een held, helaas niet zoveel meer in het noorden, maar het meest geniale feest waar ik geweest ben draaide hij de sterren van de hemel.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Don Diablo flikt dat ook nog weleens. Kan soms erg tof zijn.
Hoe kun je dan posten?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:32 schreef Breach het volgende:
Hallootjes
Wat is dat trouwens voor onzin dat ik continu een banner op de 'invoeren' knop heb
Its all in the name!quote:
Heb ik ook vaak. FF F5-en.quote:
Ik las eerst alleen de quote en dacht al dat je het over X-factor hadquote:Op donderdag 23 april 2009 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vind Whatever tof. Heel tof.
Wat is er nu leuk aan programma's als Idols en X-Factor?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Don Diablo is een held, helaas niet zoveel meer in het noorden, maar het meest geniale feest waar ik geweest ben draaide hij de sterren van de hemel.
House, Electro, Rage Against Machine (Don mee op de dansvloer) , Scheurende hardcore en weer House of Pain. Wat een briljante nacht was dat.
Een of ander promotiefeestje voor de film Flirt. Slecht gepromoot, 20 a 30 man publiek. Eigenaar tent besloot de corona's maar gratis uit te delen.![]()
wie?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:10 schreef Houniet het volgende:
Mensen die problemen met de lay-out hebben moeten HuHu even een PM sturen.
Als je het volgt ben je benieuwd wie het goed doen en wie niet en wie gaat winnen. Bovendien is bij deze X-Factor het niveau ook wel vrij hoog wat het ook leuker maakt om te kijken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is er nu leuk aan programma's als Idols en X-Factor?
Gaat prima hier, nu twee weken vakantie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef koningdavid het volgende:
Hou
Idd, lang geleden. Alles goed? Hoe gaat het met je Touch HD?
Hier geen vakantie helaas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat prima hier, nu twee weken vakantie.
Mijn HTC bevalt uitstekend, lekker series kijken in de trein. Goede telefoon. Daar?
Ja die heb ik er nog steeds opzitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef koningdavid het volgende:
Amen broeder. Heb jij trouwens een beschermlaagje over het scerm van je HD? Ik had die ene eropgeplakt die je erbij krijgt, maar die is er inmiddels alweer vanaf.
Opgelost.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:19 schreef Houniet het volgende:
Godver ik heb vorig blok een extra opdracht moeten maken omdat ik een les teveel afwezig was(zat in Egypte).
Nu moeten er nog drie opdrachten bij en die moeten vandaag voor 1700 ingeleverd worden.. kom ik nu pas achter. Maar wat precies de bedoeling is mag Joost weten. Dat moet ik eerst weer uitzoeken.
Inderdaad. Ik zou het uit mezelf niet zo snel kijken, maar ik kijk meestal wel mee met m'n ouders als ik daar ben.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je het volgt ben je benieuwd wie het goed doen en wie niet en wie gaat winnen. Bovendien is bij deze X-Factor het niveau ook wel vrij hoog wat het ook leuker maakt om te kijken.
Zeker, heerlijk hoe hij niet-house nummers d'r doorheen mixt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:44 schreef Houniet het volgende:
Dit is toch heer en meester Gordon_Summ?
Whatever vind ik wel grappig ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:49 schreef Grulez het volgende:
Voor wie ben je?
Moet om 8 uur in Rotterdam zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:33 schreef Houniet het volgende:
Gast, hoezo?
ik kom er de laatste tijd veel te vaak.quote:
Volgens mij is het niet de bedoeling full frontal naakt te posten buiten KPD - ik heb iig ook even gevraagdquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:58 schreef venomsnake het volgende:
]http://i39.tinypic.com/2s10pps.jpg
Dat mag in KPD, VS.
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Borsten, Billen mag, maar das punani moet afgedekt/niet zichtbaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de bedoeling full frontal naakt te posten buiten KPD - ik heb iig ook even gevraagd.
Zit ook op kantoor. Wil naar huis.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:28 schreef toma het volgende:
Van mij niet aangezien ik op kantoor zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |