Rare jongen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:39 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er helemaal geen zin in zondag, voor het eerst dit seizoen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Engeland kreeg een speler (Ricardo Fuller) er nog niet zo heel lang geleden een rode kaart voor.![]()
!!
Tja, eerst 6-2 afgedroogd worden en daarna thuis tegen de landskampioen. Ik schat de kans op een overwinning niet hoog in.quote:
Een Ajacied die realistisch is, het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tja, eerst 6-2 afgedroogd worden en daarna thuis tegen de landskampioen. Ik schat de kans op een overwinning niet hoog in.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Engeland kreeg een speler (Ricardo Fuller) er nog niet zo heel lang geleden een rode kaart voor.![]()
!!
Dan kan het alleen maar meevallen. Volgens mij heeft Ajax dit seizoen namelijk sterk en ronduit slechte flink afgewisseld. Er is maar één reeks van wedstrijden geweest waarin Ajax keer op keer slecht speelde en dat was de reeks van Groningen-Heerenveen-Heracles-Vitesse.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef RayMania het volgende:
Tja, eerst 6-2 afgedroogd worden en daarna thuis tegen de landskampioen. Ik schat de kans op een overwinning niet hoog in.
Bij Ajax kan je niet realistisch zijn. De ene keer verwacht je een droge 2-1 of iets dergelijks en krijg je een 6-2 verlies om de oren, terwijl je de week ervoor een saaie/taaie 2-0 verwacht en met 7-0 wint. Hetzelfde geldt voor de Europese wedstrijden, en voorheen ook voor zgn. 'makkelijke' thuiswedstrijden (nu zijn de meesten wel iets sceptischer).quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:46 schreef Rots het volgende:
[..]
Een Ajacied die realistisch is, het moet niet gekker worden.
ow gezellig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:06 schreef Anonymousz het volgende:
http://www.sportweek.nl/v(...)ht_moeten_laten_zien
Suarez en Verthongen maken ruzie
nouja, ik zou toch best graag 2e willen worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
en ik ga me niet druk maken meer dit seizoen
Idd, ik ook. Ik ben benieuwd of de CL-kwalificatie volgend seizoen iets beter gaat, mochten we de 2de plek bemachtigen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:25 schreef toma het volgende:
[..]
nouja, ik zou toch best graag 2e willen worden.
We hebben al te lang geen CL meer gespeeld.
Misschien moet hij eens wat beter gaan spelen jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Die speelt de pannen van het dak ja.
Nog 3 wedstrijden achter je club staan en dan mag je 3/4 maanden niet meer druk om je club maken. Het is erg belangrijk voor de club als we voorronde CL halen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
en ik ga me niet druk maken meer dit seizoen
Ben jij vergeten jezelf uit te loggen op een openbare computer ofzo? Je zegt zowaar wat zinnigsquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja man, ik als Ajacied troll even in het Ajax topic. Volgens mij snap je niet dat er ook mensen zijn die niet jouw mening delen.
Vermaelen is een speler die nooit de top gaat halen, de mensen vinden hem goed omdat hij altijd als een rambo speelt met zijn lompe acties/slidings
Ja dat is idd beter jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:37 schreef Barca het volgende:
Het is beter als we de CL NIET halen!
Happen naar Peijnenburg. Eet smakelijk!quote:
Gezien je smiley zou ik denken dat je wel weet waarom het beter is als we ons niet plaatsen voor de CL.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben jij vergeten jezelf uit te loggen op een openbare computer ofzo? Je zegt zowaar wat zinnigs
We kunnen beter niet meedoen aan de CL .. wat is de logica daarachter? Dat je liever de CL inkomsten mist en op het UEFA niveau blijft steken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Happen naar Peijnenburg. Eet smakelijk!
Hij is denk ik bang een flater te slaan in Europa, wat eigenlijk ook wel te verwachten is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
We kunnen beter niet meedoen aan de CL .. wat is de logica daarachter? Dat je liever de CL inkomsten mist en op het UEFA niveau blijft steken?
Ajax kan makkelijk meekomen in europa joh.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:44 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij is denk ik bang een flater te slaan in Europa, wat eigenlijk ook wel te verwachten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |