quote:
Of een met een boter ingevette kleedkamer vloer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een klein applaus kunnen ze krijgen
Ik vind het een beetje onzin Wielaert af te schrijven. Als we een tijdje in dezelfde opstelling spelen gaat het vanzelf beter. Elke keer spelers aantrekken werkt ook niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ook niet helemaal... Wielaert is slap, maar Vermaelen... Prima kerel, prima linksback. Zet die Pool maar naast Oleguer en je hebt een prima verdediging (tenminste... als die Pool echt zo goed is).
Wiel (aankoop) - Oleguer (Wielaert) - Pool (Alderweireld) - Vermaelen (aankoop) - en dan eventueel Vertonghen nog.
Douches zonder warm waterquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:36 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Of een met een boter ingevette kleedkamer vloer.
En dan hoop ik natuurlijk dat ze er met wat blauwe plekken vanaf komen. Géén open botbreuken o.i.d.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef denthemen het volgende:
Daar gaat een edit komen, maar ik moest wel lachen
De tering, ze krijgen het door hier.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzin Wielaert af te schrijven. Als we een tijdje in dezelfde opstelling spelen gaat het vanzelf beter. Elke keer spelers aantrekken werkt ook niet.
Bijna evenveel goals tegen als Feyenoord hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vind dat wij een hele goede verdediging hebben.
Mooie troll. Vermaelen is verdedigend sowieso de beste linksback van de eredivisie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad, Vermaelen kan alleen maar idiote slidingen maken en geel pakken
Er stond dat ze allemaal tasjes moet snoep moesten krijgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb de post van den niet gelezen voor de edit, maar ik ben het roerend met hem eens.
Ja man, ik als Ajacied troll even in het Ajax topic. Volgens mij snap je niet dat er ook mensen zijn die niet jouw mening delen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Mooie troll. Vermaelen is verdedigend sowieso de beste linksback van de eredivisie.
Hé, je zegt precies hetzelfde als mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja man, ik als Ajacied troll even in het Ajax topic. Volgens mij snap je niet dat er ook mensen zijn die niet jouw mening delen.
Vermaelen is een speler die nooit de top gaat halen, de mensen vinden hem goed omdat hij altijd als een rambo speelt met zijn lompe acties/slidings
En dat ze daar dan over zouden struikelen en hun nek zouden breken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er stond dat ze allemaal tasjes moet snoep moesten krijgen
Neh hij is niet om te kotsen, maar Wieleart word hier voor "slap" uitgemaakt en Vermaelen voor beste linksback van de eredivisiequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef Rots het volgende:
[..]
Hé, je zegt precies hetzelfde als mij.![]()
Vermaelen is inderdaad om te kotsen.
Dat is misschien wel zo, maar dat ligt eerder aan de kwaliteit van de andere LB's in de Eredivisiequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh hij is niet om te kotsen, maar Wieleart word hier voor "slap" uitgemaakt en Vermaelen voor beste linksback van de eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |