Niet allemaal, maar wel een aantal ja. Die zitten lekker in Buenos Airesquote:Op donderdag 23 april 2009 12:25 schreef kurk_droog het volgende:
Niemand die zin heeft in AZHele capo team is ook weg volgens mij en verder gewoon rustig een potje voetbal kijken. Maak me ook niet druk om de uitslag. Ik kijk alweer naar volgend seizoen.
Lul niet zo sentimenteel man, Champions League zou geweldig zijn. Dat is ook alweer veel te lang geleden.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:29 schreef Barca het volgende:
[..]
2e plaatsen tellen niet! Als het ons lukt vind ik het niet eens verdiend.
[..]
En financieel te belangrijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Lul niet zo sentimenteel man, Champions League zou geweldig zijn. Dat is ook alweer veel te lang geleden.
We moeten wel 2 voorrondes doorkomen hequote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Lul niet zo sentimenteel man, Champions League zou geweldig zijn. Dat is ook alweer veel te lang geleden.
Mooi stuk!quote:
Tegen hoogstwaarschijnlijk niet misselijke tegenstanders. Ach we zien het wel. Kan me er nu niet al druk om maken.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We moeten wel 2 voorrondes doorkomen he
Ach, we staan volgend jaar in ieder geval niet zo hard voor lul in de CL als az.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zoals op de tribune bij FC Volendam onderling.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Overal is wel eens een vechtpartijtje.
Dat zien we dan welquote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tering zwakbegaafden tochquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Blijft kansloos om als supporter van club a met een groep naar een wedstrijd tussen groep b en C te gaan en dan daar tegaan knokken.
Roda heeft dat ook wel eens geflikt volgens mij.
Wtf moet je nou met een club Ajax supporters in Volendam de boel te verzieken daar.
Wacht dan lekker tot je H'veen in de ufo krijgt en ga daar knokken.
Want de schade die wordt gemaakt die wordt niet vergoed door "fans" van Ajax...
.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Blijft kansloos om als supporter van club a met een groep naar een wedstrijd tussen groep b en C te gaan en dan daar tegaan knokken.
Wtf moet je nou met een club Ajax supporters in Volendam de boel te verzieken daar.
Als je ergens iets niets vanaf weet hou het dan ook gewoon voor je en begin hier niet te blaten.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
bedankt voor je goed beargumenteerde reactie.quote:
Je situatieschets klopt niet helemaal. Zo van: naar Volendam om te vechten. Dat is incorrect.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
bedankt voor je goed beargumenteerde reactie.
Je snapt het niet en jezelf maar wat graag bij deze "mannen" scharen zeker?
Het sterkste haantje dat wint, dat krijgt alle vrouwtjes......
Pannenkoek, het gedrag is sowieso belachelijk. Of het nou in Amsterdam of in Turkije gebeurt.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
goed mister "inside info"...quote:Op donderdag 23 april 2009 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je ergens iets niets vanaf weet hou het dan ook gewoon voor je en begin hier niet te blaten.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Cruel intentions.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef fuckbuddy het volgende:
goed mister "inside info"...
Het gaat mij erom dat knokken kansloos is, wat ik er vanaf weet maakt toch niet uit?!
Wat moet je daar in godsnaam?! Een kroeg bestormen en daar beginnen te rammen.
Wat is dan de "reden" waarom dit moest plaatsvinden?!
Tis toch te gek voor woorden..
Zeg nu maar niks meer. Dat is beter.quote:
hoe ligt het dan wel? Niemand heeft me tot dusver kunnen vertellen waarom er dan wel een goede reden is geweest om naar Volemdam af te zakken om te gaan knokken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Je situatieschets klopt niet helemaal. Zo van: naar Volendam om te vechten. Dat is incorrect.
Zover ik heb gelezen gingen ze naar Volendam zoals wel vaker gebeurd, nu hadden wat mensen van Heerenveen een grote bek gehad (?) later volgde daar deze knokpartij op.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
hoe ligt het dan wel? Niemand heeft me tot dusver kunnen vertellen waarom er dan wel een goede reden is geweest om naar Volemdam af te zakken om te gaan knokken.
Het is ook kansloos, maar ik denk dat je weinig bereikt om dat hier te melden, want volgens mij (ik hoop het althans) keurt iedereen dit soort gedrag af. Dit zijn geen Ajax-supporters, dit zijn gewoon ordinaire, asociale relschoppers.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik ga voor een ander vak. Maar dan stuur je die brief weer terug met verlenging aangevinkt? En dan bel je voor 20 mei naar ajax voor overplaatsing? En hoe zit dat met betaling?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef RayMania het volgende:
Vandaag brief gehad voor het verlengen. Twijfel nog wel of ik een ander vak moet kiezen.
Die poster is wel geinig, hang ik op m'n werk op!
Afgezakt? Hij kan er ook gewoon wonen. Niet alle Ajacieden wonen in Amsterdam hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
hoe ligt het dan wel? Niemand heeft me tot dusver kunnen vertellen waarom er dan wel een goede reden is geweest om naar Volemdam af te zakken om te gaan knokken.
Knokken was helemaal de intentie niet. En, zoals ik net al zei, er bestaat al tientallen jaren meer dan sympathie voor Volendam vanuit Ajax. Als ze nacompetitie spelen - voor promotie of degradatie - zijn er ook altijd Ajacieden daar. En naar aanleiding van die brand in een café tijdens de jaarwisseling heeft Ajax ook van alles gedaan om Volendam te helpen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
prima.........quote:Op donderdag 23 april 2009 19:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is ook kansloos, maar ik denk dat je weinig bereikt om dat hier te melden, want volgens mij (ik hoop het althans) keurt iedereen dit soort gedrag af. Dit zijn geen Ajax-supporters, dit zijn gewoon ordinaire, asociale relschoppers.
Volgens mij krijg je na je belletje een brief met de bevestiging en kun je het geld overmaken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga voor een ander vak. Maar dan stuur je die brief weer terug met verlenging aangevinkt? En dan bel je voor 20 mei naar ajax voor overplaatsing? En hoe zit dat met betaling?
Bij de "moest" ging het fout. Bij knokken heeft het ook echt zin om de ruiten van een café in te slaanquote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef kevin6188 het volgende:
alleen ging het in deze kroeg even mis omdat SCH liep stoer te doen en even gecorrigeerd moest worden.
Jij moet je mond houden want jij bent geen echte.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef RayMania het volgende:
Bij de "moest" ging het fout. Bij knokken heeft het ook echt zin om de ruiten van een café in te slaan.
Lees even een zinnetje verder. Het is ook niet mijn mening, maar hoe die groep jongens er op dat moment over dacht.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij de "moest" ging het fout. Bij knokken heeft het ook echt zin om de ruiten van een café in te slaan.
Weet ikquote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lees even een zinnetje verder. Het is ook niet mijn mening, maar hoe die groep jongens er op dat moment over dacht.
Hier moest ik toch wel even om lachen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:06 schreef Nashje het volgende:
Die gast die in het begin uit het raam wordt geflikkerd.
Valt weinig te zien. Alleen 1 boer die door het raam flikker omdat die het niet aan kanquote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef Houniet het volgende:
Ik kan die video niet eens zien, wil ik het wel?
waarom is mn reactie geedit er was niks mis mee, ik had gewoon gelijkquote:
Nou, sla je slag!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
aissati en sno de bilmatties bij ajax
volgens mij houdt aissati meer van mannen ipv vrouwen
Al steekt 'ie 'm in een geit, dat boeit me echt geen ene flikker. Als 'ie maar met mooie assistjes strooit en af en toe een goaltje meepikt.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
Aissati het vrouwtje en Afellay het mannetje..?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten wat die 2 samen altijd in de auto dedenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aissati het vrouwtje en Afellay het mannetje..?
Het aanvragen van een andere plek in de Amsterdam ArenA (alle vakken behalve 125 t/m 129, 424/425 en 119 t/m 122) kan alleen telefonisch. Ajax seizoenkaarthouders die 3 jaar of langer onafgebroken in het bezit zijn van een seizoenkaart mogen vanaf dinsdag 12 mei 2009 bellen met Ajax Supporterszaken. Seizoenkaarthouders die korter dan 3 jaar in het bezit zijn van een seizoenkaart kunnen vanaf maandag 18 mei telefonisch contact opnemen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:13 schreef Loserkid het volgende:
hoe kan ik op die kaart invullen dat ik in een ander vak wil dan
Die van jou is 10% omhoog gegaan? Ik vind het al belachelijk dat die van mij met 10 Euro omhoog is gegaan ondanks 5 ellendige jaren.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Prijs van SCC gewoon tien procent omhoog!En dat na wéér geen kampioenschap.
Hier 2,5%, maar blijft duur natuurlijk. Ach, schijt. Alles wat leuk is, is duur of slecht voor je.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Prijs van SCC gewoon tien procent omhoog!En dat na wéér geen kampioenschap.
Is het zo leuk danquote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier 2,5%, maar blijft duur natuurlijk. Ach, schijt. Alles wat leuk is, is duur of slecht voor je.
Ik verkeer gelukkig in de situatie dat ik mijn SCC lachend kan aftikken, maar toch. Het is wel duur. Maar je krijgt er ook wat voor terug. Nog niet eens zozeer die paar schaarse mooie momenten dankzij Ajax, maar ook een hoop lol met vrienden en nieuwe ervaringen die je anders nooit zou opdoen. Al moet je daar over het algemeen wel weer voor bijbetalen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier 2,5%, maar blijft duur natuurlijk. Ach, schijt. Alles wat leuk is, is duur of slecht voor je.
Dat zeggen ze tegenwoordig ook vaak over ons cluppiequote:Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef RayMania het volgende:
Daar krijg je eerder geld toe om een SCC te nemen.
Heb jij even geluk.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Wielaert: "We zijn extreem in pieken en dalen"
Ajacied Robbie Wielaert is met zijn oude club FC Twente verwikkeld in de strijd om de tweede plaats van de Eredivisie. De verdediger beseft dat de Tukkers de beste papieren hebben om zich te plaatsen voor de voorronde van de Champions League.
Wielaert wijst naar de blessures als belangrijkste reden van de achterstand op FC Twente. "Zij hebben een hogere ondergrens, spelen altijd een 6,5. Wij scoren vaak een vier of een acht. Zij hebben meer vastigheid, dat komt omdat ze bijna altijd het zelfde elftal op kunnen stellen. Bij Ajax zijn er veel meer blessures, dat is een voornaam verschil", aldus de oud-speler van FC Twente en NEC tegenover Sportweek.
De mandekker blikt nog even terug op het verloren duel met PSV (6-2). "Je merkt dat de hele club naar Champions League-voetbal snakt. Het zou goed zijn voor deze groep, we missen soms degelijk- en slimheid. Dat zag je ook tegen PSV. Wij helpen de tegenstander door fouten in de wedstrijd, en zakken daarna weg. We zijn extreem in onze pieken en dalen."
Ondanks dat FC Twente de beste papieren heeft om, achter AZ, als tweede op de ranglijst te eindigen acht hij Ajax niet kansloos, aangezien de Amsterdammers op de laatste speeldag FC Twente op bezoek krijgen. "Dat duel wordt waarschijnlijk cruciaal."
Ik denk ook dat ik maar wat anders ga uitzoekenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:13 schreef Loserkid het volgende:
hoe kan ik op die kaart invullen dat ik in een ander vak wil dan
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef M0NTANA het volgende:
Betaalde dit seizoen tweehonderd euro en volgend seizoen twintig euro meer.
Turkse interesse voor Babelquote:Ryan Babel kreeg van zijn huidige werknemer Liverpool te horen dat er voor hem geen plek is volgend jaar. Galatasaray heeft belangstelling om de voormalige speler van Ajax in de zomer over te nemen.
Dat wel maar ik vind hem veel beter dan Elia die je dan voor 12 wil halenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:17 schreef toma het volgende:
We hebben echt goed gedaan om Babel voor zoveel geld te verkopen
Tja, ik wil helemaal geen Elia hebben. Dan zie ik nog liever Sarpong.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vind hem veel beter dan Elia die je dan voor 12 wil halen
Dat was ter illustratiequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:43 schreef toma het volgende:
[..]
Tja, ik wil helemaal geen Elia hebben. Dan zie ik nog liever Sarpong.
Ik zie sowieso niks in Elia, die hoeven ze van mij apart helemaal niet te halenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was ter illustratie![]()
Ik bedoel voor mensen die Elia willen halen.. dan kan je beter babel op pikken voor 5 miljoen of zo
Ik vind hem ook niet denderend. Voor 2-3 miljoen is hij het wel waard om te proberen. Maar 12 miljoen kan je veel beter op andere posities richtenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niks in Elia, die hoeven ze van mij apart helemaal niet te halen
Je kunt beter je best doen om sommige spelers langer bij Ajax te houden. Ik zie Emanuelson namelijk niet meer zo lang blijven.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet denderend. Voor 2-3 miljoen is hij het wel waard om te proberen. Maar 12 miljoen kan je veel beter op andere posities richten
Het schijnt dat Ajax met de opbrengsten van al die verhogingen een bod wil doen op Ronaldinho weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef thewishmaster het volgende:
Zo, van 177 Euro naar 197 Euro gegaan met mijn seizoenkaart. Ik wist dat de prijzen zouden stijgen, maar dat het meer dan 10 % zou worden na zo'n slecht seizoen is weer wat overdreven.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ajax met de opbrengsten van al die verhogingen een bod wil doen op Ronaldinho weet ik uit betrouwbare bron.
Dat is een hele opluchting danquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ajax met de opbrengsten van al die verhogingen een bod wil doen op Ronaldinho weet ik uit betrouwbare bron.
Die kan je nu voor niks mee krijgen van Milan. Als je wat hard onderhandelt betalen ze zijn salaris ook zolang hijin Amsterdam verblijftquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ze wilden het proberen met Sno, maar na wat scoutingswerk schijnt die af te vallen voor Milan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die kan je nu voor niks mee krijgen van Milan. Als je wat hard onderhandelt betalen ze zijn salaris ook zolang hijin Amsterdam verblijft
je kan hem zelfs inruilen tegen Luque
Welk vak is dat dan???quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef thewishmaster het volgende:
Zo, van 177 Euro naar 197 Euro gegaan met mijn seizoenkaart. Ik wist dat de prijzen zouden stijgen, maar dat het meer dan 10 % zou worden na zo'n slecht seizoen is weer wat overdreven.
Aldus: http://www.napolisport.net/news/?id_news=2214quote:'Ajax volgt verdediger Jodlowiec'
Nieuwsfoto Het Italiaanse Napoli is bezig om de Poolse verdediger Tomasz Jodlowiec (24) te contracteren. De onderhandelingen zijn begonnen met Polonia Warszawa, zijn huidige club.
Er zijn volgens de Italiaanse media meer kapers op de kust, waaronder Anderlecht, Red Bull Salzburg en Ajax. De Amsterdammers houden de verrichtingen van de 1.91m lange centrumverdediger in de gaten. Hij moet 2 a 3 miljoen euro kosten en is Pools international.
Neequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef rompompom het volgende:
Die Polen zouden toch massaal naar Feyenoord gaan met Beenhakker aan het roer daar?.
De kans is groot dat minimaal één van zijn broers of zussen op dit moment 'bij ons' asperges aan het steken is, dus wie weetquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef Chadi het volgende:
Waar blijven onze poolse vrienden1.91 is niet echt verkeerd kan die al die hoge ballen voor Vermeer weg koppen
Met welk geld wil Feyenoord die halen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef rompompom het volgende:
Die Polen zouden toch massaal naar Feyenoord gaan met Beenhakker aan het roer daar?.
Van de investeerders misschien (nadat ze de oude schulden hebben afbetaald).quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Met welk geld wil Feyenoord die halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |