Wie wil er nou niet naar az? Lekker met die klappertjes klappen en klappen als ze scoren. Verder mond dicht en zittenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo? Het wordt vaak gezegd maar zouden er nou echt veel mensen zijn die eerste echt ajaxsupporter waren en die nu voor AZ zijn? En dan bedoel ik niet van die gasten die op teletekst en studio sport kijken wat Ajax gedaan heeft en op hun werk of in de kroeg vertellen dat ze voor Ajax zijn, dat geloof ik wel. Maar ook supporters die vaak naar wedstrijden gingen of zelfs een seizoenkaart hadden?
afgezien van de klappers, is dat toch verder ook gewoon zo? Althans, dat roept elke niet-Ajacied hoor, dus het zal wel zo zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 12:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet naar az? Lekker met die klappertjes klappen en klappen als ze scoren. Verder mond dicht en zittenHadden wij dat maar bij Ajax.
Op bepaald plekken wel inderdaad. Hoewel het steeds beter gaatquote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
afgezien van de klappers, is dat toch verder ook gewoon zo? Althans, dat roept elke niet-Ajacied hoor, dus het zal wel zo zijn
Geen Suarez.quote:Voetballer van het Jaar
1. Moussa Dembélé (AZ) 6,58
2. Ibrahim Afellay (PSV) 6,46
3. Niklas Moisander (AZ) 6,42
4. Douglas (FC Twente) 6,38
Eljero Elia (FC Twente) 6,38
6. Mounir El Hamdaoui (AZ) 6,37
7. Sergio Romero (AZ) 6,36
8. Theo Janssen (FC Twente) 6,35
9. Roy Beerens (SC Heerenveen) 6,33
10. Danijel Pranjic (SC Heerenveen) 6,31
Ja al gezien. Wel beter dat die eerlijk is dan dat die gaat roepen dat ajax altijd zijn club al was. Alleen heeft hij nu al teveel liggen likken bij psv en affelay..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:18 schreef TIM-846 het volgende:
Is dit filmpje van Aissati al gepost? Die pikkenbaard verklaart min of meer spijt te hebben van zijn keuze
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6537
sowieso niemand van ajax. niet meer dan terecht na zo'n seizoen. miss maakte als enige suarez nog een kans.quote:
Dat lijstje is echt totaal niet serieus te nemenquote:
En wel Psv? Lekker meten met 2 maten op die manierquote:Op woensdag 22 april 2009 12:25 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
sowieso niemand van ajax. niet meer dan terecht na zo'n seizoen. miss maakte als enige suarez nog een kans.
Wij zijn Ajax. Na zo'n seizoen kan er gewoon niemand staan. Ja suarez hoort erin maar verder..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
En wel Psv? Lekker meten met 2 maten op die manier
Ben ik met je eens. Ik mis trouwens Schaars en in mindere mate De Zeeuw.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Dembele op 1 is ook lachwekkend. Hij is er ruim 2 maanden uit geweest en heeft bovendien lang niet zo goed gespeeld zoals zij doen vermoeden. Staat op een aardige doelpuntenaantal maar in het merendeel van de wedstrijden was hij echt onzichtbaar.
Schaars .. de zeeuw.. Suarez .. die horen toch echt bij de top 5 hoor.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo raar is dat lijstje toch niet. Ja het is misschien vreemd dat Suarez ontbreekt. Maar ook hij heeft mindere wedstrijden gespeeld. Dat een speler er pas een half jaar is of 2 maanden is uitgeschakeld is natuurlijk niet relevant. Sportweek kan moeilijk punten geven over de wedstrijden die ze niet hebben gespeeld. En ze zullen echt wel met een minimaal aantal wedstrijden hebben gewerkt.
Wel 4 AZ'ers.quote:
Nah, die hebben we al (Willie)quote:
Dan had je beter Hangeland kunnen halen, die vind ik beter.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:56 schreef BertMaalderink het volgende:
Ajax zou een poging moeten wagen bij Gravgaard van Nantes. Is nu alleen gehuurd door HSV en ik denk dat zij hem wel vast gaan inlijven.
Was bij Kopenhagen ook al erg goed, toen ze Ajax uit de CL gooiden. Toen hadden ze hem voor een prikkie kunnen halen. Had je nu een aardig rotsblok achterin rondlopen. .
Destijds wel ja, maar die lijkt me nu niet meer haalbaar. Al weet ik niet echt hoe hij het nu doet. Volgens mij is hij aardig op dreef in Engeland. Z'n salaris is in ieder geval al te hoog voor Ajax-begrippen.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan had je beter Hangeland kunnen halen, die vind ik beter.
Owjaquote:Op woensdag 22 april 2009 15:01 schreef Dvm86 het volgende:
Goian wilden ze eerst toch ook halen?
Hangeland doet het inderdaad super bij Fulham. Maar ook Gravgaard is onhaalbaar hoor qua salaris.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Destijds wel ja, maar die lijkt me nu niet meer haalbaar. Al weet ik niet echt hoe hij het nu doet. Volgens mij is hij aardig op dreef in Engeland. Z'n salaris is in ieder geval al te hoog voor Ajax-begrippen.
quote:Sinds de bekendmaking van de overgang van Adrie Koster naar Club Brugge, is Ajax op zoek naar een nieuwe trainer voor het tweede elftal. Diverse namen passeerden reeds de revue, maar de naam van Fred Grim mag als meest recente worden aangenomen. Dat meldt Voetbal International woensdag.
Grim is momenteel assistent-trainer van Foeke Booy bij Sparta Rotterdam. Booy vertrekt aan het einde van het seizoen echter, waardoor de weg voor Grim mogelijk ook open ligt. Ajax-technisch directeur Danny Blind zou inmiddels al hebben geïnformeerd naar de beschikbaarheid van de oud-doelman van Ajax.
Naast Grim worden onder andere de namen van Hennie Spijkerman en Pieter Huistra genoemd. Aaron Winter zal sowieso niet aanblijven bij de beloftes van de Amsterdamse club. De voormalig profvoetballer heeft aangegeven op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging.
quote:Zondag staat de kraker Ajax - AZ op het programma. Ajax-goalie Kenneth Vermeer verwacht een open duel. Vermeer wijst wel op de gevaarlijke counter van de Alkmaarders.
"AZ is het hele seizoen al gevaarlijk op de counter", zegt Vermeer op de officiële website van de Amsterdammers. "Als je een keer de bal tegen hen verliest, staan ze binnen één, twee passes voor je doel. Daar moet je tegen hen scherp op zijn."
Vermeer is dit seizoen uitgegroeid tot eerste keeper van Ajax, iets wat hij zelf nooit verwacht had. "Dit had ik alleen maar mogen hopen", glundert hij. Vermeer is dan ook totaal niet bezig met een vertrek bij Ajax. "Het komt allemaal wel goed", verwijst hij naar een eventuele contractverlenging. "Het is nooit mijn intentie geweest hier weg te gaan. Ik heb het naar mijn zin en probeer hier zo lang mogelijk te blijven.''
Had het gelezen ja. RIPquote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef M-unit het volgende:
Taxi Piet is overleden
quote:
Of is dit een versteegrobje?quote:Uitgelekt shirt is gefotoshopt
Gister berichtten wij onze bezoekers over het nieuwe uitshirt voor het seizoen 2009-2010 welke uitgelekt zou zijn. Dit blijkt echter niet het geval.
Het bleek hier om een gefotoshopte foto te gaan. Deze is nagemaakt aan de hand van een shirt van Liverpool.
Shirt wat was 'uitgelekt':
Het originele Liverpool shirt:
Daar stink je toch niet in?quote:
Whehe, dat filmpje blijft mooi. Dat gastje komt ook niet meer uit zn woorden.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Daar stink je toch niet in?![]()
Menzo
quote:De Ajacieden Roy Ouwerkerk (19) en Marvin Hasselbaink (20) komen niet in aanmerking voor contractverlenging. Beide spelers van Jong Ajax moeten op zoek naar een nieuwe club.
Er hebben zich al enkele clubs voor beide spelers gemeld bij hun zaakwaarnemer. De contracten van zowel Ouwerkerk als Hasselbaink lopen nog tot 30 juni 2009. Beide spelers waren het afgelopen seizoen veelvuldig bankzitter bij Jong Ajax.
De 18-jarige Marco Bizot, doelman van de A1, heeft van Ajax een contractaanbieding gekregen. Mocht de lange doelman tekenen, dan volgt hij komend jaar Roy Ouwerkerk op in de selectie van Jong Ajax.
Spits Attila Yildirim (18) uit de A-jeugd van Ajax kan volgens eigen zeggen naar de beloften van FC Utrecht. De spits, die voornamelijk speelt in de A2, moet Ajax aan het einde van het seizoen verlaten. Ook HFC Haarlem heeft interesse in Yildirim.
hopelijk geen versteegrobquote:Vermeer wil zo lang mogelijk bij Ajax blijven
Geschreven op woensdag, 22 april om 19:28
Kenneth Vermeer denkt dat de contractonderhandelingen die hij met Ajax voert, vanzelf goed komen. De doelman van de Amsterdammers verdrong dit seizoen eerste keus en Oranje-international Maarten Stekelenburg uit de basis en heeft Ajax er voldoende van overtuigd, hem langer bij de club te houden.
Beide partijen hadden de intentie om na het lopende seizoen gesprekken te voeren over de toekomst, maar Ajax wilde de contractonderhandelingen met Vermeer graag naar voren halen. De reden daarvoor lag in het feit dat de 23-jarige keeper inmiddels tot de eerste elf was doorgedrongen. Vermeer en zijn zaakwaarnemer hielden aanvankelijk de boot af, maar stemden vorige week toch in met een vervroeging van de gesprekken.
“Het is nooit mijn intentie geweest hier weg te gaan”, zegt de geboren Amsterdammer op de officiële website van de club. “Ik heb het hier naar mijn zin, probeer hier zo lang mogelijk te blijven en mooie jaren tegemoet te gaan.” Vermeer zit sinds twee seizoenen bij de selectie van Ajax, en verving collega Stekelenburg met verve. Uiteindelijk koos trainer Marco van Basten ervoor om Vermeer ook na de rentree van Stekelenburg op doel te posteren. Inmiddels keepte hij al twintig wedstrijden voor de club.
Pas na de onderhandelingen die club en speler voeren, wordt duidelijk hoe de toekomstperspectieven van Stekelenburg zijn. De achttienvoudig international staat sinds acht jaar onder contract bij Ajax en speelde tot nu toe 131 wedstrijden. Zijn laatste duel dateert van eind februari, toen hij tegen FC Volendam in de basis begon.
Ik vind het allang mooi dat die vent gewoon z'n naam gevestigd heeft. Net als Fosbury!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Hahaha is iedereen tegenwoordig bang om een versteegrobje te plaatsen
White Stripes - Seven Nation Armyquote:Op woensdag 22 april 2009 20:54 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Op welke melodie is 'alle boeren zijn homo' eigenlijk? Als ik in de club ben hoor ik vaak een nummer met die melodie namelijk
Nee hij zei AZ is een gepasseerd stationquote:Op woensdag 22 april 2009 20:55 schreef Rots het volgende:
Van Gaal heeft het weer eens goed duidelijk gemaakt bij DWDD:
"Wij zijn de beste".
Zo'n beetje wel ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hij zei AZ is een gepasseerd station
Ajax is geen topclub meer volgens hemquote:Op woensdag 22 april 2009 21:22 schreef Rots het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel ja.Halen zou ik zeggen? Van Basten.
Denk dat je dat op geen enkele site kunt vinden. Zul je echt zelf uit de opstelling moeten halen steeds.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:19 schreef Nashje het volgende:
Wilde een overzicht maken van wedstrijd + uitslag + aanvoerder. Ben namelijk wel benieuwd hoe er wordt gepresteerd bij een bepaalde aanvoerder. VI heeft dat niet per wedstrijd vermeld staan. Iemand die een site weet die dat heeft?
Yup en het best met Suarez.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Denk dat je dat op geen enkele site kunt vinden. Zul je echt zelf uit de opstelling moeten halen steeds.
Pure gok: ik denk dat de prestaties van Ajax het slechts zijn met Vermaelen als aanvoerder.
Nah laathem lekker opzouten met zijn "helemaal niets in amsterdam" . Tering pauperquote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef Rots het volgende:
Ja, als je had gekeken zei die ook dat hij een nationaal elftal wil die kan winnen. En alles is aardig bezet, hij wou bij Argentinië.![]()
Ajax kope!
Hij past sowieso niet in het plaatje de komende jaren bij Ajax.. Wat moet ie gaan doen en op welke positie?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Rots het volgende:
Whehe, maar het is toch gewoon zo? En volgens mij maakte hij de zin niet eens helemaal af joh.
Het is toch zo? Ja is het zo ja. Wat zou vinden van Dirk Kuijt die Feyenoord uit gaat lachen?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Rots het volgende:
Whehe, maar het is toch gewoon zo? En volgens mij maakte hij de zin niet eens helemaal af joh.
Klopt, Amsterdam zong die ook niet. Misschien later maarja. Ik zong ook helemaal niets in amsterdamquote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Rots het volgende:
Dirkie zou dat nooit doen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is toch zo? Ja is het zo ja. Wat zou vinden van Dirk Kuijt die Feyenoord uit gaat lachen?
quote:Cambuur aast op Gentenaar
Cambuur Leeuwarden wil zich voor komend seizoen versterken met een nieuwe doelman. Ajacied Dennis Gentenaar is één van de doelwitten die wordt gevolgd door de club uit de Jupiler League. Ook Erwin Mulder zou in de belangstelling staan. Dat meldt Voetbal International.
Cambuur Leeuwaren heeft al bij Feyenoord geinformeerd om Mulder over te nemen. Binnenkort maakt de Rotterdamse club wat er met de aan Excelsior Rotterdam verhuurde doelman gaat gebeuren. Naast Gentenaar en Mulder worden ook Niki Maenpaa (Willem II) en David Meul (Fortuna Sittard) gevolgd.
Nee, maar ik ga vandaag nog eens kijken. Moet wel ergens makkelijk te vinden zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef Radegast het volgende:
En nashje, ben je al klaar met je onderzoekje?
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga vandaag nog eens kijken. Moet wel ergens makkelijk te vinden zijn.
Wat was er gister in Volendam eigenlijk? Ajax-supporters, relletjes oid?
Idd wat moeten Ajacieden bij een wedstrijd tussen Volendam - H'veenquote:Gewonden bij vechtpartij voetbalfans in Volendam
Vier mensen zijn woensdagavond gewond naar een ziekenhuis gebracht na een vechtpartij tussen fans van ajax en Heerenveen in Volendam. Hoe ernstig hun verwondingen zijn is niet bekend. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Eén persoon is aangehouden. Hij is volgens getuigen de aanstichter van de vechtpartij zijn geweest.
Woensdag vond in Volendam een wedstrijd plaats tussen Volendam en Heerenveen. Wat de ajax-supporters in Volendam te zoeken hadden, weet de politiewoordvoerder niet. De supporters van ajax waren verzameld in een café aan de Brugstraat. In een café aan de andere kant van dezelfde straat zaten Heerenveen-supporters.
ajax-supporters gingen omstreeks 21.00 uur het café van de Heerenveen-aanhangers in, waarop een vechtpartij ontstond. Hierbij werd interieur van het café vernield en sneuvelden een aantal ramen. Dertig politieagenten en drie politiehonden moesten eraan te pas komen om de vechtersbazen van elkaar te scheiden.
Hoeveel mensen in totaal gewond raakten, is onduidelijk. Vier werden echter uiteindelijk met onder meer snijwonden en kneuzingen naar een ziekenhuis gebracht.
Beetje kansloos, en dan ook nog eens Heerenveen-supporters. Dat is toch familie-publiek?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
[..]
Idd wat moeten Ajacieden bij een wedstrijd tussen Volendam - H'veen
Toen haalde hij Sneijder flink onderuit en kon hij inrukken met roodquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:27 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dit moest wel van een Feyenoorder komen. Daar komen ze al jaren klaar op middelmatige 'schoppers' als Danny Buijs, Leonard, Alexander Ostlund en Pascal Bosschaart.
Wie ze ooit geraakt hebben zou ik trouwens ook nog wel eens willen horen. Zelfde geldt voor Van Dijk, die ik echt nog nooit iemand langdurig geblesseerd heb zien schoppen. Hij heeft het ooit aangekondigd toen hij tegen Sneijder moest voetballen, maar ik heb er weinig van gemerkt.
Die hele Van Dijk is complete gebakken lucht en hij dankt z'n imago enkel en alleen aan z'n baard.
Een wedstrijdje slechts he.quote:
Wij zitten hem hier thuis altijd een beetje in de zeik te nemen, maar volgens mij keept hij een bere-seizoen bij Volendam.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We moeten gewoon die bolle van Volendam halen als 3de keeper voor volgend seizoen
Dat doet hij al jaren. Als die gast de discipline had gehad om 20 kilo minder te wegen dan had ie nu minimaal in de subtop gekeept.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:57 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wij zitten hem hier thuis altijd een beetje in de zeik te nemen, maar volgens mij keept hij een bere-seizoen bij Volendam.
heb je nou zelf de moeite genomen om Ajax zonder hoofdletter te schrijven?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
[..]
Idd wat moeten Ajacieden bij een wedstrijd tussen Volendam - H'veen
Jaquote:Op donderdag 23 april 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
heb je nou zelf de moeite genomen om Ajax zonder hoofdletter te schrijven?
Snijwonden zijn geen steekwonden. Bij dat soort dingen vliegt er veel glas rond en als je door een ruit vliegt heb je al snel wat wondjes. Verder zaten die heerenveen supporters al uren uit te dagen waardoor dit het gevolg was. Uiteraards wisten ze dat toen ze begonnen met uitdagen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:17 schreef Nashje het volgende:
Je weet natuurlijk niet wat er voorafgaand is gebeurd he, dus laten we maar niet te snel oordelen weer. Hoe fout prikken ook is.
En Ajacieden, Volendam is wel een goede combinatie volgens mij. Daarom denk ik.
chivu .. meer hoef ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:42 schreef Rots het volgende:
En daar is het volgende topic bijna.![]()
Iemand nog ideeën voor CV's? Granqvist?
Is niet nodig. Met Oleguer en Wielaert heb je een goed centrum. Daarachter heb je ook nog genoeg opties met Alderweireld, Vermaelen, V/d Wiel, Vertonghen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef manny het volgende:
Denk denk, welke goede betaalbare sterke centrale verdediger zou nog haalbaar kunnen zijn voor Ajax. Pieker, denk..... geen fokkin idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |