dan valt het allemaal wel mee jaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, heb er ook hartstikke zin in.. Weg uit de supermarkt
Daardoor kon ik gister alleen nog maar überlaag pratenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Vooral als je kan meeschreeuwen.
Dat nietquote:Op woensdag 22 april 2009 23:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb je je al ergens voor ingeschreven dan?
Ik ook. Namelijk: slapen. Gegroet allemaal! Kusje voor Heroinjunk.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik weet al wat ik ga doen
quote:
Absoluut! Het is goed dattie nu een eigen identiteit heeft!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey jij had mijn beer een naam gegeven
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Experimenteer
Ga jammen en kijk wat leuk klinkt
Neem dan iets als misschien lul ik nu poep, maar Muse? Naar mijn idee gebruiken zij een heleboel verschillende stijlen, naar hun eigen stijl. Ze hebben harde nummers maar ook rustige enzoquote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We hebben een andere gitarist, zit momenteel in Ghana maar toch.. Maar ik ben van de metal/hard-rock en die gitarist van de jazz, combineer dat met indie/britpop van de drummer
quote:
quote:
Ja, 'beer' is zo onpersoonlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 23:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Absoluut! Het is goed dattie nu een eigen identiteit heeft!
Ik ken dr nietquote:
Goedzo, aan de slag danquote:Op woensdag 22 april 2009 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik weet al wat ik ga doen
Like good old daysquote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja goed hoorEn met u?
Nog leuk in SES?
Wees welkomquote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Like good old days![]()
Nee, alle leuke posters komen niet meerDus ik zoek mijn heil ook ergens anders
Goedzoquote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Like good old days![]()
Nee, alle leuke posters komen niet meerDus ik zoek mijn heil ook ergens anders
Whehe jaquote:
Ohquote:Op woensdag 22 april 2009 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet specifiek jij.
Gister was het veel stommer.
Post je nu nooit meer daar?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GoedzoIk moet zeggen, ik mis het ook niet erg
Sommige (
) users wel, maar de sfeer, nee, die was niet meer je van het
Dat je mij niet kent is goed voor jou ja, maar ik ben benieuwd naar uquote:
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ohsorry.
[..]
Post je nu nooit meer daar?
Nee idd, beetje veel geslijm enzo
Vraag maar.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat je mij niet kent is goed voor jou ja, maar ik ben benieuwd naar u
Neequote:Op woensdag 22 april 2009 23:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Post je nu nooit meer daar?
Nee idd, beetje veel geslijm enzo
Muse is tofquote:Op woensdag 22 april 2009 23:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
[..]
Neem dan iets als misschien lul ik nu poep, maar Muse? Naar mijn idee gebruiken zij een heleboel verschillende stijlen, naar hun eigen stijl. Ze hebben harde nummers maar ook rustige enzo?
Ik ben 18 dus ik denk dat ik qua leeftijd hier wel tussen pasquote:Op woensdag 22 april 2009 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Gister waren er allemaal ouwe zakken.
quote:
Die post heeft weinig geholpenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeIk heb die ene post gemaakt dat ik het geslijm op jou en Daph zat was en toen ben ik vertrokken
Leeftijd hobby's interessesquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vraag maar.
Ik antwoord wel, mits het een leuke normale vraag is
*Fotoboek lurk.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben 18 dus ik denk dat ik qua leeftijd hier wel tussen pas
Kreppie kwaliteit maarquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Muse is tof, ik zou graag de kant van Staind of Seether op willen. In ieder geval nummers met emotie, met geniale teksten.
Ja hoor. Gister waren ze 32 enzulks.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben 18 dus ik denk dat ik qua leeftijd hier wel tussen pas
Voetbalquote:Op woensdag 22 april 2009 23:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
18, voetbal, muziek, film, theater. En met dit mooie weer terrasjes
Wie wat waar hoe laatquote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hoor. Gister waren ze 32 enzulks.
Picsquote:Op woensdag 22 april 2009 23:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ergerde me net gewoon zo erg aan de sloomheid van internet en de 404's dat ik mezelf voor mijn hoofd heb geslagen![]()
![]()
Ik ben niet goed genoeg voor Musequote:
Nee, het was gewoon engquote:
Oke, en je downloads uitdoen kan ook weleens bijdragen aan de snelheid van het internetquote:
Ik voetbal zelf, maar volg het verder niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voetbal? Hoe wat waar
?
Wat voorn muziek, bespeel je ee ninstrument of meerdere?
Film/theater, je opleiding/studie/werk, of...?
Heb geen downloads aan staan. Telkens die 404 op Fok..quote:Op woensdag 22 april 2009 23:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oke, en je downloads uitdoen kan ook weleens bijdragen aan de snelheid van het internet
Alles kan je le;ren. Denk je dat toen ik de gitaar pakte gelijk deze solo konquote:
Ik voetbal zelf niet en volg het ook nietquote:Op woensdag 22 april 2009 23:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik voetbal zelf, maar volg het verder niet.
Verder bespeel ik geen insturment en luister heel veel soorten muziek
Sinds afgelopen maandag ben ik klaar met stage en heb ik vakantie. Ik heb stage gelopen bij een schouwburg en doe commerciele economie. Nu nog in Doetinchem en volgend jaar in Utrecht.
Doe maar nietquote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb geen downloads aan staan. Telkens die 404 op Fok..
Damn ik besef me nu dat ik gewoon dus in staat ben om mezelf wat aan te doen
Ik kom wel een eind met Hysteria, alleen heb geen lang uithoudingsvermogen om zulke dingen lang te kunnen. En alleen het riffje uit de intro kan ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Alles kan je le;ren. Denk je dat toen ik de gitaar pakte gelijk deze solo kon?
Sorryquote:
Jah.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Alles kan je le;ren. Denk je dat toen ik de gitaar pakte gelijk deze solo kon?
Nee truequote:Op donderdag 23 april 2009 00:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja aan jou heeft het niet gelegen.
Ik heb vrijdag met Piles afgesproken
Weet ik nietquote:Op donderdag 23 april 2009 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee true
Ik hoorde zoietsWat gaan jullie doen?
Je hoeft ook geen Hysteria te kunnen?! In het begin iig?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kom wel een eind met Hysteria, alleen heb geen lang uithoudingsvermogen om zulke dingen lang te kunnen. En alleen het riffje uit de intro kan ik.
Tofquote:Op donderdag 23 april 2009 00:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik nietDenk wat drinken ofzo
De intro van Hysteria was wel het eerste van Muse dat ik kon geloof ikquote:Op donderdag 23 april 2009 00:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen Hysteria te kunnen?! In het begin iig?
Je kan beginnen met een 'Muscle Museum', die bas is (vind ik) superlekker om te spelen, 'Time is Running Out', ook een lekker nummer om te doen. Daarna kan je een 'Plug in Baby' bekijken, en zo ga je gewoon steeds verder, toch? Ik speel nu 5 jaar en het soleren lukt me nog niet eens goed.. .DOORZETTEN
Omdat ik bij de vorige meet niet konquote:Op donderdag 23 april 2009 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TofHoe dat zo opeens?
Omdat het kan?
Hipquote:Op donderdag 23 april 2009 00:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat ik bij de vorige meet niet kon
Dus nu maar een mini-meet.
Nou je weet wat je te doen staat. Gewoon nummers gaan oefenen! Invincible heeft ook geen moeilijke bas geloof ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De intro van Hysteria was wel het eerste van Muse dat ik kon geloof ik. En ik ben trots op mijn Orion van Metallica, die kan ik voor een heel groot gedeelte
.. Daarnaast is Starlight ongelooflijk makkelijk
Je negert me nu alquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vraag maar.
Ik antwoord wel, mits het een leuke normale vraag is
Wat ook zo leuk is, nummers die ik wil spelen hebben vaak een andere stemming die mijn bas niet aan kan... Veel te laag enzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou je weet wat je te doen staat. Gewoon nummers gaan oefenen! Invincible heeft ook geen moeilijke bas geloof ik.
Dan speel je hem gewoon een octaafje hoger, dat is toch niet zo'n probleem? Zet je de tab een beetje om naar jouw stemmingquote:Op donderdag 23 april 2009 00:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat ook zo leuk is, nummers die ik wil spelen hebben vaak een andere stemming die mijn bas niet aan kan... Veel te laag enzo.
Ik heb toetsweek / vakantie. Uitslapen, naar school 1 dingetje doen. Overdag actief bezig zijn, auto rijden, ouwehoeren met vrienden, leren af en toe. Als je overdag niets doet word je daar juist lui vanquote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef Canisfire het volgende:
*Gaapt waar trekken jullie de energie vandaan ?
Oh sorry, ik had je post over het hoofd gezienquote:
Hij wil 4 uur in de trein zitten om naar Arnhem te komenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hip
Waar gaan jullie überhaupt heen?Sneek?
Ah, wat is dat ongeveerquote:Op donderdag 23 april 2009 00:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had je post over het hoofd gezien![]()
Ik luister echt van alles. Vanavond heb ik veel peter murray geluisterd
En ik moet juist elke dag werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb toetsweek / vakantie. Uitslapen, naar school 1 dingetje doen. Overdag actief bezig zijn, auto rijden, ouwehoeren met vrienden, leren af en toe. Als je overdag niets doet word je daar juist lui van
musequote:Op donderdag 23 april 2009 00:14 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga direct weer even een muse op de MP3speler zetten
Volgens mij was Absolution zo ongeveer de eerste muziekcd die ik in m'n leven kocht
Een meet in frieslandquote:Op donderdag 23 april 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hip
Waar gaan jullie überhaupt heen?Sneek?
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij wil 4 uur in de trein zitten om naar Arnhem te komen
quote:
Vette muziek, zeker welquote:Op donderdag 23 april 2009 00:14 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga direct weer even een muse op de MP3speler zetten
Volgens mij was Absolution zo ongeveer de eerste muziekcd die ik in m'n leven kocht
Emotiesquote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef Canisfire het volgende:
*Gaapt waar trekken jullie de energie vandaan ?
Dat is lekkerquote:Op donderdag 23 april 2009 00:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En ik moet juist elke dag werken
Ah okequote:
quote:
Of niet het binnenlandquote:Op donderdag 23 april 2009 00:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Friesland is gewoon het buitenland.
Gameshop twentequote:
Op Terschelling welquote:Op donderdag 23 april 2009 00:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Neh, daar hebben ze toch geen internet?
Nou yayquote:
En waar is dat ?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nja, zelfs bij mij hebben ze internet dus zal het daar ook wel.
Haha daar woon ik best dichtbijquote:
Dat wist ikquote:
Ik wil u wel lerenquote:
Goh hoe raad je hetquote:
Waar in Twente woon jij?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Goh hoe raad je het![]()
![]()
![]()
@ Nijn echt he
Hengelo eerst in Haaksbergen , Maar ben gelukkig geen Tukkerquote:
OMGquote:Op donderdag 23 april 2009 00:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hengelo eerst in Haaksbergen , Maar ben gelukkig geen Tukker
Aha Haaksbergen is niet zo ver weg neequote:Op donderdag 23 april 2009 00:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hengelo eerst in Haaksbergen , Maar ben gelukkig geen Tukker
Wel vlak bij ,quote:Op donderdag 23 april 2009 00:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OMGWaarin Hengelo woon je?
Hosseler Es?
Ga je wel eens uit in Enschede ?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aha Haaksbergen is niet zo ver weg neeJongen uit mijn klas komt daar ook vandaan
Niet zo vaak. 1 of 2 keer per jaarquote:Op donderdag 23 april 2009 00:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ga je wel eens uit in Enschede ?
Mn ouders wonen in Groot Drienequote:
Daar woon ikquote:
Slaapsequote:
Waar?quote:
Lunaaaaaaaaaa de gekkste slaap lekkerquote:Op donderdag 23 april 2009 00:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet zo vaak. 1 of 2 keer per jaar
quote:
Aah noesquote:Op donderdag 23 april 2009 00:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik vertegenwoordig nogsteeds de Veluwe
In die bejaardenflats?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Vlak bij het trein station.
Slaapse jijquote:
quote:
Meer richting die turken buurtquote:Op donderdag 23 april 2009 00:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In die bejaardenflats?
Kijk maar in het Hengelo topic, daar staat het wel
hihiquote:Op donderdag 23 april 2009 00:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik vertegenwoordig nogsteeds de Veluwe
De buurt op steltenquote:
GEIL met een zachte g...quote:
Mijn g is niet zo zacht als die van Limburgersss.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
GEIL met een zachte g...
* Canisfire smelt en denkt aan zijn vakantie vriendinnetje van twee jaar geleden.
Kan ik nu nachtelijk bezoek verwachtenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De buurt op stelten
Mmh, dan weet ik het wel ongeveer
Nee man, mn ouders wonen er, ik nietquote:Op donderdag 23 april 2009 00:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kan ik nu nachtelijk bezoek verwachten
Ooh meer van de HOUDOE !?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn g is niet zo zacht als die van Limburgersss.
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
.. Kun jij niet even mij zijn en Chan playen ofzo?
kwootfaalquote:Op donderdag 23 april 2009 00:44 schreef Canisfire het volgende:
[quote]Op donderdag 23 april 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, mn ouders wonen er, ik niet
[/quote
Kan die vaseline weer de kast in
Coolquote:
trustenquote:
Dat is niet coolquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:44 schreef Canisfire het volgende:
[quote]Op donderdag 23 april 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, mn ouders wonen er, ik niet
[/quote
Kan die vaseline weer de kast in
Chan is C een chineesquote:Op donderdag 23 april 2009 00:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
.. Kun jij niet even mij zijn en Chan playen ofzo?
Nou, ik zou d'r ook niet overslaanquote:Op donderdag 23 april 2009 00:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is niet cool... IK WIL HAAR!!
![]()
![]()
![]()
Afkorting voor Channiepanniequote:
Gister was het nog C gzien jullie post snelheid mis ik veertig topics per dagquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:49 schreef Sjoegerd het volgende:
De tijd dat ze me Sjoegiewoegie noemde![]()
![]()
Oh My Fucking God.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:49 schreef Sjoegerd het volgende:
![]()
Ivm werk mis ik ze allemaal zo ongeveer.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gister was het nog C gzien jullie post snelheid mis ik veertig topics per dag
Ik vond het tofquote:
Jezus.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:49 schreef Sjoegerd het volgende:
![]()
Slide Away kan ik aanradenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:50 schreef Canisfire het volgende:
Die NoelGallagher is een ploert door hem luister ik nu Wonderwall
Leer mij oais kennenquote:
Dat heb ik ook voor Mark, maar geen Markieparkie.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Koosnaampjes/Nicknames zijn tof. Volgens mij heeft mijn hele vriendengroep wel een afkorting/nickname ofzo
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
...
Ik ga Mark ook geen Markieparkie noemen. Zaltie leuk vinden.
Iedereen noemt me altijd René, geen idee waar ze die naam vandaan halenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Koosnaampjes/Nicknames zijn tof. Volgens mij heeft mijn hele vriendengroep wel een afkorting/nickname ofzo
Maar dat klinkt ook nietquote:Op donderdag 23 april 2009 00:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voor Mark, maar geen Markieparkie.
Sjoegerd is ook niet erg. Maar Sjoegiewoegiequote:Op donderdag 23 april 2009 00:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar dat klinkt ook niet... Ik word serieus wel Sjoegerd genoemd
Losgaan op Elvisquote:Op donderdag 23 april 2009 00:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sjoegerd is ook niet erg. Maar Sjoegiewoegieklinkt meer als een boogie uit de jaren '60.
Sjoegerd.... nee toch..quote:Op donderdag 23 april 2009 00:52 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Sjoegerd.... nee toch..
[ afbeelding ]
En ik vond je tof
Chantal vroeg of ik morgen ook kwam naar de Haasquote:Op donderdag 23 april 2009 00:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en Paul zei dat Chantal zei dat ik teveel zeur
Ik heb het niet bedacht... Een oud klasgenoot in 4 havo noemde me zo, en iedereen heeft het overgenomenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Sjoegerd.... nee toch..
[ afbeelding ]
En ik vond je tof
Ik ben er niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Chantal vroeg of ik morgen ook kwam naar de Haas
Ik kan niet lang blijven, want vrijdag weer de hele dag werken. En ik heb geen behoefte om mijn vrienden zien lol te maken terwijl ik me kut voel.quote:
IK heb in mijn leven twee keer seks gehad met een chantal.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Chantal vroeg of ik morgen ook kwam naar de Haas
Dit is een altokutje die niet weet wat ze wilt, perfect om je lijstje aan te vullen. Maar je blijft van dr afquote:Op donderdag 23 april 2009 00:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
IK heb in mijn leven twee keer seks gehad met een chantal.
Een was een borderliner die over alles loog en de ander een friesin die speed verslaafd was
Pic ?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit is een altokutje die niet weet wat ze wilt, perfect om je lijstje aan te vullen. Maar je blijft van dr af.. Wie haar kwaad doet maak ik echt dood..
quote:Op donderdag 23 april 2009 01:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit is een altokutje die niet weet wat ze wilt, perfect om je lijstje aan te vullen. Maar je blijft van dr af.. Wie haar kwaad doet maak ik echt dood..
Omdat je naar huis moet?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet lang blijven, want vrijdag weer de hele dag werken. En ik heb geen behoefte om mijn vrienden zien lol te maken terwijl ik me kut voel.
Ik geef gewoon om drquote:
Kerel, je bent 18.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die linker heet bassie, kijk maar naar zn ogenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Sjoegerd.... nee toch..
[ afbeelding ]
En ik vond je tof
Ook, en ik voel me gewoon kut.quote:
En de rechter Jabba?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die linker heet bassie, kijk maar naar zn ogen
Dat niet zozeer. Maar dat je om iemand geeft, wil niet zeggen dat je iemand dood maakt ofzulks.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik word hier toch alleen belachelijk gemaakt merk ik wel. Ik ga wel naar bed toe.
Ah joh, niet zo druk makenquote:Op donderdag 23 april 2009 01:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik word hier toch alleen belachelijk gemaakt merk ik wel. Ik ga wel naar bed toe.
Je kan ook een permban aanvragen.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Geld een doodverwensing naar jezelf ook als ban?![]()
Zoja, sterf aan mezelf
En die ogen danquote:Op donderdag 23 april 2009 01:06 schreef Canisfire het volgende:
Ze is wel een beetje plat
[ afbeelding ]
Wel knap koppie
Nee, maar nu ga ik. Eens kijken of ik in slaap kan komenquote:Op donderdag 23 april 2009 01:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan ook een permban aanvragen.
Plaats een tubgirl en zeg dat fok godse kut is.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Geld een doodverwensing naar jezelf ook als ban?![]()
Zoja, sterf aan mezelf
Hoezoquote:Op donderdag 23 april 2009 01:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Vandaar de naam Chan-Chan ?quote:
Nou check de vorige pagina maar, in de 25 post layout.. Dat zie ik als belachelijk maken.quote:
We plagen je alleen een beetje je bent alleen zoveel down enzoquote:Op donderdag 23 april 2009 01:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Plagen helpt niet, ik trek me toch alles aan.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
We plagen je alleen een beetje je bent alleen zoveel down enzo
Een kusje dan ....quote:Op donderdag 23 april 2009 01:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Plagen helpt niet, ik trek me toch alles aan.
Nee, kheb momenteel aan niks behoefte.quote:
Dan beeld je maar in dat mijn lippen de zachte zoete lippen van Chantal zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, kheb momenteel aan niks behoefte.
Ik heb serieus aan niks behoefte...quote:Op donderdag 23 april 2009 01:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dan beeld je maar in dat mijn lippen de zachte zoete lippen van Chantal zijn.
Cheer up dude there are more fishes in the sea...
Sjoerd, hoe kut je je ook voelt, zet het van je af. Ik meen dit. Ookal kon ik jou en heimen niet uit elkaar houden (quote:Op donderdag 23 april 2009 01:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, kheb momenteel aan niks behoefte.
Geloof het of niet, ik heb dat geprobeerd. En geprobeerd... En nogmaals geprobeerd... Maar het wil gewoon niet, ze blijft door mijn hoofd en dromen spoken. Hoe graag ik het ook van me af wil zetten, het lukt gewoon niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sjoerd, hoe kut je je ook voelt, zet het van je af. Ik meen dit. Ookal kon ik jou en heimen niet uit elkaar houden (), ik weet wel dat ik die 2 beiden tof vond, dus jij ook
Ja? En dat zal je ongetwijfeld niets doen dat ik dit zeg, maar pleur gewoon je kut gevoel weg joh. Je hebt er zo weinig aan. Makkelijker gezegd dan gedaan, maargoed. Serieus hoor ookal word je 80, als je overal mee gaat zitten dan is dat gewoon kut. klaar OKE? Luister naar ome nijn. ZET HET VAN JE AF
Maar onderneem dan iets joh, serieus. Dit gevoel is kut en zal je blijven achtervolgen. Maar als ze je niet moet is ze het niet eens waard joh.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb dat geprobeerd. En geprobeerd... En nogmaals geprobeerd... Maar het wil gewoon niet, ze blijft door mijn hoofd en dromen spoken. Hoe graag ik het ook van me af wil zetten, het lukt gewoon niet.
Ik moet mijn nest in. Kheb sowieso al een pesthumeur 's ochtends. En ik moet er om half 8 uit.quote:
Gozer echt, zie dit als advies. Ga naar de psych. Als je dit zo blijft houden ga je er aan kapot, zie mij maar als ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet mijn nest in. Kheb sowieso al een pesthumeur 's ochtends. En ik moet er om half 8 uit.
Waarom zoveel danquote:Op donderdag 23 april 2009 08:18 schreef Jotcha het volgende:
Reminder aan mezelf: Vanavond op z'n minst 10 albums downloaden
Ik kon nooit albums vinden, en nu vind ik ze allemaalquote:Op donderdag 23 april 2009 08:21 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Waarom zoveel danik heb er ook 4 aanstaan nu
Ah zo doe ik dat ook altijd jaquote:Op donderdag 23 april 2009 08:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kon nooit albums vinden, en nu vind ik ze allemaalEn ik wil nummers van bands waarvan ik er bijv. maar 1 ken, zien of de rest ook zo geweldig is
![]()
En nu ga ik naar school, dus tot zo
Meteora is ècht het vetste album van Linkin Park.quote:
Eensch, ze moeten verplichten school dagelijks van 9 tot 5 te maken.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 08:34 schreef Noortje. het volgende:
Altijd fijn dat er zó veel les is uitgevallen door tekort aan leraren enzulks dat nu ik een keer ziek ben, ik alsnog naar school móet.
als je ziek bent moet je niet hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 08:34 schreef Noortje. het volgende:
Altijd fijn dat er zó veel les is uitgevallen door tekort aan leraren enzulks dat nu ik een keer ziek ben, ik alsnog naar school móet.
Jawel want anders mis ik opnieuw de lessen die ik al sinds januari mis en dat kan dus niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als je ziek bent moet je niet hoor
Ik heb ook een pakje paracetamol in mn tas gedaan vanochtendquote:Op donderdag 23 april 2009 08:45 schreef Noortje. het volgende:
Maar goed, ik stop wel een pakje paracetamol in mijn tas en dan moet het goedkomen.Ga vanavond ook lekker weinig slapen.. Woooo
![]()
![]()
![]()
Lalala doei ik ga dus, fijne middag enzulks.
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:45 schreef Noortje. het volgende:
Maar goed, ik stop wel een pakje paracetamol in mijn tas en dan moet het goedkomen.Ga vanavond ook lekker weinig slapen.. Woooo
![]()
![]()
![]()
Lalala doei ik ga dus, fijne middag enzulks.
quote:
maar ik was er dan wel op tijd uitquote:Op donderdag 23 april 2009 09:08 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maar ik had een soort mentoruur ofzoiets, dus ik mis nu belangrijke info
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meteora is ècht het vetste album van Linkin Park.
Ik ook, gelukkig staat de muziek dan erg hard en hoort niemand mequote:Op donderdag 23 april 2009 09:13 schreef Onorgineel het volgende:
Ik betrap me er zelf weer op dat ik hard zit mee te zingen met m'n muziek
Minutes to Midnight was gewoon te soft gewordenquote:
te emo?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Minutes to Midnight was gewoon te soft geworden
Nah, gewoon te saai.quote:
He jammer, dan moet je wel wat lekkers kopenquote:
jaquote:Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
He jammer, dan moet je wel wat lekkers kopen
Vergeet ik elke dag.quote:
Dat is dan weer gewoon domquote:
Nah, de lunchmevrouw maakt iedere voor een paar eurie wat.quote:
Hoi Lau.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 09:23 schreef Lauriette91 het volgende:
Goeiemorgen.
Hoest nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |