Chantal vroeg of ik morgen ook kwam naar de Haasquote:Op donderdag 23 april 2009 00:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en Paul zei dat Chantal zei dat ik teveel zeur
Ik heb het niet bedacht... Een oud klasgenoot in 4 havo noemde me zo, en iedereen heeft het overgenomenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Sjoegerd.... nee toch..
[ afbeelding ]
En ik vond je tof
Ik ben er niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Chantal vroeg of ik morgen ook kwam naar de Haas
Ik kan niet lang blijven, want vrijdag weer de hele dag werken. En ik heb geen behoefte om mijn vrienden zien lol te maken terwijl ik me kut voel.quote:
IK heb in mijn leven twee keer seks gehad met een chantal.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Chantal vroeg of ik morgen ook kwam naar de Haas
Dit is een altokutje die niet weet wat ze wilt, perfect om je lijstje aan te vullen. Maar je blijft van dr afquote:Op donderdag 23 april 2009 00:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
IK heb in mijn leven twee keer seks gehad met een chantal.
Een was een borderliner die over alles loog en de ander een friesin die speed verslaafd was
Pic ?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit is een altokutje die niet weet wat ze wilt, perfect om je lijstje aan te vullen. Maar je blijft van dr af.. Wie haar kwaad doet maak ik echt dood..
quote:Op donderdag 23 april 2009 01:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit is een altokutje die niet weet wat ze wilt, perfect om je lijstje aan te vullen. Maar je blijft van dr af.. Wie haar kwaad doet maak ik echt dood..
Omdat je naar huis moet?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet lang blijven, want vrijdag weer de hele dag werken. En ik heb geen behoefte om mijn vrienden zien lol te maken terwijl ik me kut voel.
Ik geef gewoon om drquote:
Kerel, je bent 18.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die linker heet bassie, kijk maar naar zn ogenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Sjoegerd.... nee toch..
[ afbeelding ]
En ik vond je tof
Ook, en ik voel me gewoon kut.quote:
En de rechter Jabba?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die linker heet bassie, kijk maar naar zn ogen
Dat niet zozeer. Maar dat je om iemand geeft, wil niet zeggen dat je iemand dood maakt ofzulks.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik word hier toch alleen belachelijk gemaakt merk ik wel. Ik ga wel naar bed toe.
Ah joh, niet zo druk makenquote:Op donderdag 23 april 2009 01:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik word hier toch alleen belachelijk gemaakt merk ik wel. Ik ga wel naar bed toe.
Je kan ook een permban aanvragen.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Geld een doodverwensing naar jezelf ook als ban?![]()
Zoja, sterf aan mezelf
En die ogen danquote:Op donderdag 23 april 2009 01:06 schreef Canisfire het volgende:
Ze is wel een beetje plat
[ afbeelding ]
Wel knap koppie
Nee, maar nu ga ik. Eens kijken of ik in slaap kan komenquote:Op donderdag 23 april 2009 01:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan ook een permban aanvragen.
Plaats een tubgirl en zeg dat fok godse kut is.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Geld een doodverwensing naar jezelf ook als ban?![]()
Zoja, sterf aan mezelf
Hoezoquote:Op donderdag 23 april 2009 01:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Vandaar de naam Chan-Chan ?quote:
Nou check de vorige pagina maar, in de 25 post layout.. Dat zie ik als belachelijk maken.quote:
We plagen je alleen een beetje je bent alleen zoveel down enzoquote:Op donderdag 23 april 2009 01:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Plagen helpt niet, ik trek me toch alles aan.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
We plagen je alleen een beetje je bent alleen zoveel down enzo
Een kusje dan ....quote:Op donderdag 23 april 2009 01:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Plagen helpt niet, ik trek me toch alles aan.
Nee, kheb momenteel aan niks behoefte.quote:
Dan beeld je maar in dat mijn lippen de zachte zoete lippen van Chantal zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, kheb momenteel aan niks behoefte.
Ik heb serieus aan niks behoefte...quote:Op donderdag 23 april 2009 01:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dan beeld je maar in dat mijn lippen de zachte zoete lippen van Chantal zijn.
Cheer up dude there are more fishes in the sea...
Sjoerd, hoe kut je je ook voelt, zet het van je af. Ik meen dit. Ookal kon ik jou en heimen niet uit elkaar houden (quote:Op donderdag 23 april 2009 01:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, kheb momenteel aan niks behoefte.
Geloof het of niet, ik heb dat geprobeerd. En geprobeerd... En nogmaals geprobeerd... Maar het wil gewoon niet, ze blijft door mijn hoofd en dromen spoken. Hoe graag ik het ook van me af wil zetten, het lukt gewoon niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sjoerd, hoe kut je je ook voelt, zet het van je af. Ik meen dit. Ookal kon ik jou en heimen niet uit elkaar houden (), ik weet wel dat ik die 2 beiden tof vond, dus jij ook
Ja? En dat zal je ongetwijfeld niets doen dat ik dit zeg, maar pleur gewoon je kut gevoel weg joh. Je hebt er zo weinig aan. Makkelijker gezegd dan gedaan, maargoed. Serieus hoor ookal word je 80, als je overal mee gaat zitten dan is dat gewoon kut. klaar OKE? Luister naar ome nijn. ZET HET VAN JE AF
Maar onderneem dan iets joh, serieus. Dit gevoel is kut en zal je blijven achtervolgen. Maar als ze je niet moet is ze het niet eens waard joh.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb dat geprobeerd. En geprobeerd... En nogmaals geprobeerd... Maar het wil gewoon niet, ze blijft door mijn hoofd en dromen spoken. Hoe graag ik het ook van me af wil zetten, het lukt gewoon niet.
Ik moet mijn nest in. Kheb sowieso al een pesthumeur 's ochtends. En ik moet er om half 8 uit.quote:
Gozer echt, zie dit als advies. Ga naar de psych. Als je dit zo blijft houden ga je er aan kapot, zie mij maar als ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet mijn nest in. Kheb sowieso al een pesthumeur 's ochtends. En ik moet er om half 8 uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |