Ik heb toetsweek / vakantie. Uitslapen, naar school 1 dingetje doen. Overdag actief bezig zijn, auto rijden, ouwehoeren met vrienden, leren af en toe. Als je overdag niets doet word je daar juist lui vanquote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef Canisfire het volgende:
*Gaapt waar trekken jullie de energie vandaan ?
Oh sorry, ik had je post over het hoofd gezienquote:
Hij wil 4 uur in de trein zitten om naar Arnhem te komenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hip
Waar gaan jullie überhaupt heen?Sneek?
Ah, wat is dat ongeveerquote:Op donderdag 23 april 2009 00:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had je post over het hoofd gezien![]()
Ik luister echt van alles. Vanavond heb ik veel peter murray geluisterd
En ik moet juist elke dag werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb toetsweek / vakantie. Uitslapen, naar school 1 dingetje doen. Overdag actief bezig zijn, auto rijden, ouwehoeren met vrienden, leren af en toe. Als je overdag niets doet word je daar juist lui van
musequote:Op donderdag 23 april 2009 00:14 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga direct weer even een muse op de MP3speler zetten
Volgens mij was Absolution zo ongeveer de eerste muziekcd die ik in m'n leven kocht
Een meet in frieslandquote:Op donderdag 23 april 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hip
Waar gaan jullie überhaupt heen?Sneek?
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij wil 4 uur in de trein zitten om naar Arnhem te komen
quote:
Vette muziek, zeker welquote:Op donderdag 23 april 2009 00:14 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga direct weer even een muse op de MP3speler zetten
Volgens mij was Absolution zo ongeveer de eerste muziekcd die ik in m'n leven kocht
Emotiesquote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef Canisfire het volgende:
*Gaapt waar trekken jullie de energie vandaan ?
Dat is lekkerquote:Op donderdag 23 april 2009 00:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En ik moet juist elke dag werken
Ah okequote:
quote:
Of niet het binnenlandquote:Op donderdag 23 april 2009 00:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Friesland is gewoon het buitenland.
Gameshop twentequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |