dan valt het allemaal wel mee jaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, heb er ook hartstikke zin in.. Weg uit de supermarkt
Daardoor kon ik gister alleen nog maar überlaag pratenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Vooral als je kan meeschreeuwen.
Dat nietquote:Op woensdag 22 april 2009 23:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb je je al ergens voor ingeschreven dan?
Ik ook. Namelijk: slapen. Gegroet allemaal! Kusje voor Heroinjunk.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik weet al wat ik ga doen
quote:
Absoluut! Het is goed dattie nu een eigen identiteit heeft!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey jij had mijn beer een naam gegeven
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Experimenteer
Ga jammen en kijk wat leuk klinkt
Neem dan iets als misschien lul ik nu poep, maar Muse? Naar mijn idee gebruiken zij een heleboel verschillende stijlen, naar hun eigen stijl. Ze hebben harde nummers maar ook rustige enzoquote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We hebben een andere gitarist, zit momenteel in Ghana maar toch.. Maar ik ben van de metal/hard-rock en die gitarist van de jazz, combineer dat met indie/britpop van de drummer
quote:
quote:
Ja, 'beer' is zo onpersoonlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 23:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Absoluut! Het is goed dattie nu een eigen identiteit heeft!
Ik ken dr nietquote:
Goedzo, aan de slag danquote:Op woensdag 22 april 2009 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik weet al wat ik ga doen
Like good old daysquote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja goed hoorEn met u?
Nog leuk in SES?
Wees welkomquote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Like good old days![]()
Nee, alle leuke posters komen niet meerDus ik zoek mijn heil ook ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |