Het punt is, we weten niet bepaald wat voor stijl we willen doen. Ik weet het wel, maar denk niet dat de drummer daar zo blij van word.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ga dan opzoek naar een gitarist! Ik ken ongeveer 15 gitaristen maar geen bassist en maar 1 drummer (wat eigenlijk genoeg is) , maar daar heb je ook zo weinig aan
Three Days Grace is niks mis mee man, Seether en Staind probeer ik morgen welquote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik luister teveel Three Days Grace, Seether en Staind. Lekker emo![]()
Goeie muziekquote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik luister teveel Three Days Grace, Seether en Staind. Lekker emo![]()
Ik heb fucking geld nodig, anders kan ik niet eens naar school volgend jaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je nou eens gaat doen wat je wil doen!
En dan zeggen dat je dr niets van weet. Ik begrijp nu al niet meer waar je het over hebtquote:Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich boeit het mij niet heel erg dat ie weg moet. Ik krijg er wat moois voor terug. Bartolini elementen en actieve toonregeling
Ik weet genoeg van de techniek, maar niet van het spelenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je dr niets van weet. Ik begrijp nu al niet meer waar je het over hebt
Het IBG is je beste vriend.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb fucking geld nodig, anders kan ik niet eens naar school volgend jaar.
Je bent niet verplicht 1 stijl aan te houden? Maak desnoods je eigen stijl, toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het punt is, we weten niet bepaald wat voor stijl we willen doen. Ik weet het wel, maar denk niet dat de drummer daar zo blij van word.
Er zitten best pareltjes tussen, heurquote:
En mijn ouders worden godse pissig als ik nu stop met werken en lol ga maken, vooral mijn vader. Die flipt m al als mijn werk belt en ik zeg dat ik niet kan komen, terwijl ik wel kan. Workaholicquote:Op woensdag 22 april 2009 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het IBG is je beste vriend.
Ik kan spelen maar weet niets van de techniekquote:Op woensdag 22 april 2009 23:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet genoeg van de techniek, maar niet van het spelen
Experimenteerquote:Op woensdag 22 april 2009 23:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht 1 stijl aan te houden? Maak desnoods je eigen stijl, toch?
En terecht ook wel. Je moet je gewoon inschrijven voor een opleiding aankomend schooljaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En mijn ouders worden godse pissig als ik nu stop met werken en lol ga maken, vooral mijn vader. Die flipt m al als mijn werk belt en ik zeg dat ik niet kan komen, terwijl ik wel kan. Workaholic. Die kerel is op zijn vrije dagen nog voor anderen aan het werk.
We hebben een andere gitarist, zit momenteel in Ghana maar tochquote:Op woensdag 22 april 2009 23:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht 1 stijl aan te houden? Maak desnoods je eigen stijl, toch?
Mwah. Sommige nummers van Three Days Grace zijn echt te emo soms qua tekst.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Er zitten best pareltjes tussen, heur, en ik noem het liever rock ofzeuiets
Dat klopt, maar sommige zijn geniaalquote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah. Sommige nummers van Three Days Grace zijn echt te emo soms qua tekst.
Ja, dat zeggen ze tegen mij ook, maar als je niet weet wat je wilt is dat niet zo'n slim idee.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En terecht ook wel. Je moet je gewoon inschrijven voor een opleiding aankomend schooljaar.
Dat doe ik ook, heb er ook hartstikke zin inquote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En terecht ook wel. Je moet je gewoon inschrijven voor een opleiding aankomend schooljaar.
Heerlijk juist. Vooral als je kan meeschreeuwen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah. Sommige nummers van Three Days Grace zijn echt te emo soms qua tekst.
Heb je je al ergens voor ingeschreven dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, heb er ook hartstikke zin in.. Weg uit de supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |