Ja maar hij had het over stemming per snaar. Het lijkt me moeilijk 1 snaar als akkoord te stemmenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeilijk te stemmen zijn. De Am en de B zijn op mening piano terug te vinden.
Nee, ik voel me gewoon waardeloos, nutteloos en gefaald.quote:
Nouja ik vind mezelf ook geen held in gitaar spelen. Ik wil 2 gitaren halen. Nouja ik heb dr 2, maar k wil dr een electrische bij. Ik heb nu dus mn BC rich, daar gooi ik dan dikkere snaren op en gooi hem in C, en dan doe ik mn nieuwe in Standaard /Drop Dquote:Op woensdag 22 april 2009 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik reken andersom, EADG, klote dat ik geen Dropped C kan spelen zonder het kreng eerst helemaal af te stellen. Want ik wissel toch steeds tussen stemmingen
.. En tja, ik ben gewoon newb
Die eerste 2 komen mij bekend voor, maar verklaar u? Hoeft neitquote:Op woensdag 22 april 2009 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, ik voel me gewoon waardeloos, nutteloos en gefaald.
Ik verkloot voor optredens altijd met opzet mijn stemming, kijk dan even naar die toetsenist en dan gaan we samen in 10 seconden even de EADG af. Menig respect van het publiek krijg je dan.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik reken andersom, EADG, klote dat ik geen Dropped C kan spelen zonder het kreng eerst helemaal af te stellen. Want ik wissel toch steeds tussen stemmingen
.. En tja, ik ben gewoon newb
Ik heb het idee dat niemand wat aan me heeft.. En het idee dat ik nergens geschikt voor ben. Ik heb al zoiets gehad, ben toen nogal ingestort en gestopt met school. Wat ik beter niet had kunnen doen, want daardoor zit ik nu in de supermarktquote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die eerste 2 komen mij bekend voor, maar verklaar u? Hoeft neit
Haha maar dat is gewoon faalquote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik verkloot voor optredens altijd met opzet mijn stemming, kijk dan even naar die toetsenist en dan gaan we samen in 10 seconden even de EADG af. Menig respect van het publiek krijg je dan.
Er komt een nieuwe bas, ik hoop deze zomer nogquote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nouja ik vind mezelf ook geen held in gitaar spelen. Ik wil 2 gitaren halen. Nouja ik heb dr 2, maar k wil dr een electrische bij. Ik heb nu dus mn BC rich, daar gooi ik dan dikkere snaren op en gooi hem in C, en dan doe ik mn nieuwe in Standaard /Drop D
Je zit in een depressie.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat niemand wat aan me heeft.. En het idee dat ik nergens geschikt voor ben. Ik heb al zoiets gehad, ben toen nogal ingestort en gestopt met school. Wat ik beter niet had kunnen doen, want daardoor zit ik nu in de supermarkt, terwijl mijn vrienden lol maken. Ik mis allerlei momenten waar ik bij had willen zijn.
Nouja het is toch ook wel even lekker om dr gewoon even tussen uit te zijn? Wel kut dat je allerlei dingen mist, maar ik denk dat je echt niet de enige bent die dit soort momenten kent.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat niemand wat aan me heeft.. En het idee dat ik nergens geschikt voor ben. Ik heb al zoiets gehad, ben toen nogal ingestort en gestopt met school. Wat ik beter niet had kunnen doen, want daardoor zit ik nu in de supermarkt, terwijl mijn vrienden lol maken. Ik mis allerlei momenten waar ik bij had willen zijn.
En bij de laatste zin ging er een traan over mijn wangquote:Op woensdag 22 april 2009 23:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat mijn moeder dat dan ook gaat zeggen. Maar mijne brengt nu niets meer op (en ik wil hem gewoon niet wegdoen!!!)quote:Op woensdag 22 april 2009 23:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe bas, ik hoop deze zomer nog. Maar mijn ouders eisen dat ik dan mijn huidige wegdoe.
Paul Elstak - Here Comes The Prozacquote:Op woensdag 22 april 2009 23:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Je zit in een depressie.ik raad je aan naar de psych te gaan, prozac will make you better.
"Band".. Niet bepaald serieus, ik en de drummer hebben samengespeeld met een gitarist die ongelooflijk goed is. Maar hij heeft het te druk om samen te jammen, conservatoriumshizzle. En ik denk niet dat ik al zelfverzekerd genoeg ben om eens op te treden, hoe graag ik ook wil.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nouja het is toch ook wel even lekker om dr gewoon even tussen uit te zijn? Wel kut dat je allerlei dingen mist, maar ik denk dat je echt niet de enige bent die dit soort momenten kent.
Je zit toch in een band?
Aan wat voor'n momenten denk je dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En bij de laatste zin ging er een traan over mijn wang
Opzich boeit het mij niet heel erg dat ie weg moet. Ik krijg er wat moois voor terug. Bartolini elementen en actieve toonregelingquote:Op woensdag 22 april 2009 23:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat mijn moeder dat dan ook gaat zeggen. Maar mijne brengt nu niets meer op (en ik wil hem gewoon niet wegdoen!!!)
Niks speciaals. Maar als ik van vrienden hoor wat voor lol ze op school en daarbuiten hebben, dan voel ik me kut. Want ik ben aan het vakkenvullen in een supermarkt. Ik heb medelijden met de mensen die echt eindigen met een supermarktbaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Aan wat voor'n momenten denk je dan?
One-X - Three Days Gracequote:Op woensdag 22 april 2009 23:24 schreef Onorgineel het volgende:
We are the ones
We get knocked down
We get back up and stand above the crowd
We are one
Ik mag jou welquote:
Ik luister teveel Three Days Grace, Seether en Staind. Lekker emoquote:Op woensdag 22 april 2009 23:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik mag jou wel![]()
Maar sterkte verder met shit happens enzo, veel meer kan ik er niet over uitbrengen
Ga dan opzoek naar een gitarist! Ik ken ongeveer 15 gitaristen maar geen bassist en maar 1 drummer (wat eigenlijk genoeg isquote:Op woensdag 22 april 2009 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"Band".. Niet bepaald serieus, ik en de drummer hebben samengespeeld met een gitarist die ongelooflijk goed is. Maar hij heeft het te druk om samen te jammen, conservatoriumshizzle. En ik denk niet dat ik al zelfverzekerd genoeg ben om eens op te treden, hoe graag ik ook wil.
als je nou eens gaat doen wat je wil doen!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niks speciaals. Maar als ik van vrienden hoor wat voor lol ze op school en daarbuiten hebben, dan voel ik me kut. Want ik ben aan het vakkenvullen in een supermarkt. Ik heb medelijden met de mensen die echt eindigen met een supermarktbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |