Ik wilde niet aan de verwachte reactie voldoenquote:
Maar gast, Koolhaasquote:Op woensdag 22 april 2009 23:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja.. Het ligt maar net waar je interesses liggen
, ik heb persoonlijk niks met architecten.
Hij is geboren in '66quote:Op woensdag 22 april 2009 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde niet aan de verwachte reactie voldoenMaar ik ken hem wel
Maar hij is toch een jaar of 10 ouder dan jij
E Am D G C B7 Equote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef ImTheBase het volgende:
you could be... my unintended
De stemming op een 7 snarige gitaar, of de akkoorden van het nummer?quote:
Moet je nagaanquote:Op woensdag 22 april 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij is geboren in '66, ik in '89.
Maar omdat Deventer destijds maar 2 heren- en 1 jeugdteam had, ik toen 16 was maar binnen de club 'vrij getalenteerd', zat ik in Heren 1, waarin hij dus ook speelde.
Am en B7 lijkt mij erg moeilijk te stemmenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De stemming op een 7 snarige gitaar, of de akkoorden van het nummer?
trustenquote:
Het mag, wat is drquote:
Moet je nagaan hoeveel verstand ik er van heb.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Am en B7 lijkt mij erg moeilijk te stemmenakkoorden dus
Alles zo ongeveerquote:
Hij is in ik meen 88 naar de spelen geweest, en heeft nationaal en internationaal nog wel het 1 en ander gedaan, wat precies weet ik niet maar nog wel wat prijzen geloof ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je nagaan
OkMaar hij is nooit echt bekend geworden in Nederland toch?
Boeiend. Schoolboeken romantiseren Edison terwijl Tesla het echte brein achter menig van zijn uitvindingen was. En daarnaast, je overschat de mensheid, menig persoon heeft de capaciteit of interesse niet om zich met persoonlijke en mentale groei bezig te houden.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Bravebart het volgende:
Dat je Martin Bril niet kent (wat trouwens een schrijver is...) als je weinig tv kijkt, ok, maar Corbijn en Koolhaas niet kennen
Een gitaar stemmen is hetzelfde als een bas. Jij was toch van de bas? De gitaar en de bas hebben (in standaard stemming) de 4 zwaarste snaren gelijk. Gitaar is: E B G D A E, bas G D A E, toch ? (standaardstemming dan)quote:Op woensdag 22 april 2009 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel verstand ik er van heb.
Heb ik je gekwetstquote:
88, toen keek ik net het EK voetbal, toen was ik nog niet met zwemmen bezigquote:Op woensdag 22 april 2009 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij is in ik meen 88 naar de spelen geweest, en heeft nationaal en internationaal nog wel het 1 en ander gedaan, wat precies weet ik niet maar nog wel wat prijzen geloof ik.
Waarom zou dat moeilijk te stemmen zijn. De Am en de B zijn op mening piano terug te vinden.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Am en B7 lijkt mij erg moeilijk te stemmenakkoorden dus
True, ik vind de mensheid als geheel een zielig zootjequote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Boeiend. Schoolboeken romantiseren Edison terwijl Tesla het echte brein achter menig van zijn uitvindingen was. En daarnaast, je overschat de mensheid, menig persoon heeft de capaciteit of interesse niet om zich met persoonlijke en mentale groei bezig te houden.
88, toen was ik nog niet eens geborenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
88, toen keek ik net het EK voetbal, toen was ik nog niet met zwemmen bezig
Ik reken andersom, EADGquote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Een gitaar stemmen is hetzelfde als een bas. Jij was toch van de bas? De gitaar en de bas hebben (in standaard stemming) de 4 zwaarste snaren gelijk. Gitaar is: E B G D A E, bas G D A E, toch ? (standaardstemming dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |