dan valt het allemaal wel mee jaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, heb er ook hartstikke zin in.. Weg uit de supermarkt
Daardoor kon ik gister alleen nog maar überlaag pratenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Vooral als je kan meeschreeuwen.
Dat nietquote:Op woensdag 22 april 2009 23:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb je je al ergens voor ingeschreven dan?
Ik ook. Namelijk: slapen. Gegroet allemaal! Kusje voor Heroinjunk.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik weet al wat ik ga doen
quote:
Absoluut! Het is goed dattie nu een eigen identiteit heeft!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey jij had mijn beer een naam gegeven
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Experimenteer
Ga jammen en kijk wat leuk klinkt
Neem dan iets als misschien lul ik nu poep, maar Muse? Naar mijn idee gebruiken zij een heleboel verschillende stijlen, naar hun eigen stijl. Ze hebben harde nummers maar ook rustige enzoquote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We hebben een andere gitarist, zit momenteel in Ghana maar toch.. Maar ik ben van de metal/hard-rock en die gitarist van de jazz, combineer dat met indie/britpop van de drummer
quote:
quote:
Ja, 'beer' is zo onpersoonlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 23:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Absoluut! Het is goed dattie nu een eigen identiteit heeft!
Ik ken dr nietquote:
Goedzo, aan de slag danquote:Op woensdag 22 april 2009 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik weet al wat ik ga doen
Like good old daysquote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja goed hoorEn met u?
Nog leuk in SES?
Wees welkomquote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Like good old days![]()
Nee, alle leuke posters komen niet meerDus ik zoek mijn heil ook ergens anders
Goedzoquote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Like good old days![]()
Nee, alle leuke posters komen niet meerDus ik zoek mijn heil ook ergens anders
Whehe jaquote:
Ohquote:Op woensdag 22 april 2009 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet specifiek jij.
Gister was het veel stommer.
Post je nu nooit meer daar?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GoedzoIk moet zeggen, ik mis het ook niet erg
Sommige (
) users wel, maar de sfeer, nee, die was niet meer je van het
Dat je mij niet kent is goed voor jou ja, maar ik ben benieuwd naar uquote:
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ohsorry.
[..]
Post je nu nooit meer daar?
Nee idd, beetje veel geslijm enzo
Vraag maar.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat je mij niet kent is goed voor jou ja, maar ik ben benieuwd naar u
Neequote:Op woensdag 22 april 2009 23:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Post je nu nooit meer daar?
Nee idd, beetje veel geslijm enzo
Muse is tofquote:Op woensdag 22 april 2009 23:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
[..]
Neem dan iets als misschien lul ik nu poep, maar Muse? Naar mijn idee gebruiken zij een heleboel verschillende stijlen, naar hun eigen stijl. Ze hebben harde nummers maar ook rustige enzo?
Ik ben 18 dus ik denk dat ik qua leeftijd hier wel tussen pasquote:Op woensdag 22 april 2009 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Gister waren er allemaal ouwe zakken.
quote:
Die post heeft weinig geholpenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeIk heb die ene post gemaakt dat ik het geslijm op jou en Daph zat was en toen ben ik vertrokken
Leeftijd hobby's interessesquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vraag maar.
Ik antwoord wel, mits het een leuke normale vraag is
*Fotoboek lurk.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben 18 dus ik denk dat ik qua leeftijd hier wel tussen pas
Kreppie kwaliteit maarquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Muse is tof, ik zou graag de kant van Staind of Seether op willen. In ieder geval nummers met emotie, met geniale teksten.
Ja hoor. Gister waren ze 32 enzulks.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben 18 dus ik denk dat ik qua leeftijd hier wel tussen pas
Voetbalquote:Op woensdag 22 april 2009 23:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
18, voetbal, muziek, film, theater. En met dit mooie weer terrasjes
Wie wat waar hoe laatquote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hoor. Gister waren ze 32 enzulks.
Picsquote:Op woensdag 22 april 2009 23:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ergerde me net gewoon zo erg aan de sloomheid van internet en de 404's dat ik mezelf voor mijn hoofd heb geslagen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |