Ik ben niet goed genoeg voor Musequote:
Nee, het was gewoon engquote:
Oke, en je downloads uitdoen kan ook weleens bijdragen aan de snelheid van het internetquote:
Ik voetbal zelf, maar volg het verder niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voetbal? Hoe wat waar
?
Wat voorn muziek, bespeel je ee ninstrument of meerdere?
Film/theater, je opleiding/studie/werk, of...?
Heb geen downloads aan staan. Telkens die 404 op Fok..quote:Op woensdag 22 april 2009 23:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oke, en je downloads uitdoen kan ook weleens bijdragen aan de snelheid van het internet
Alles kan je le;ren. Denk je dat toen ik de gitaar pakte gelijk deze solo konquote:
Ik voetbal zelf niet en volg het ook nietquote:Op woensdag 22 april 2009 23:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik voetbal zelf, maar volg het verder niet.
Verder bespeel ik geen insturment en luister heel veel soorten muziek
Sinds afgelopen maandag ben ik klaar met stage en heb ik vakantie. Ik heb stage gelopen bij een schouwburg en doe commerciele economie. Nu nog in Doetinchem en volgend jaar in Utrecht.
Doe maar nietquote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb geen downloads aan staan. Telkens die 404 op Fok..
Damn ik besef me nu dat ik gewoon dus in staat ben om mezelf wat aan te doen
Ik kom wel een eind met Hysteria, alleen heb geen lang uithoudingsvermogen om zulke dingen lang te kunnen. En alleen het riffje uit de intro kan ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Alles kan je le;ren. Denk je dat toen ik de gitaar pakte gelijk deze solo kon?
Sorryquote:
Jah.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Alles kan je le;ren. Denk je dat toen ik de gitaar pakte gelijk deze solo kon?
Nee truequote:Op donderdag 23 april 2009 00:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja aan jou heeft het niet gelegen.
Ik heb vrijdag met Piles afgesproken
Weet ik nietquote:Op donderdag 23 april 2009 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee true
Ik hoorde zoietsWat gaan jullie doen?
Je hoeft ook geen Hysteria te kunnen?! In het begin iig?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kom wel een eind met Hysteria, alleen heb geen lang uithoudingsvermogen om zulke dingen lang te kunnen. En alleen het riffje uit de intro kan ik.
Tofquote:Op donderdag 23 april 2009 00:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik nietDenk wat drinken ofzo
De intro van Hysteria was wel het eerste van Muse dat ik kon geloof ikquote:Op donderdag 23 april 2009 00:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen Hysteria te kunnen?! In het begin iig?
Je kan beginnen met een 'Muscle Museum', die bas is (vind ik) superlekker om te spelen, 'Time is Running Out', ook een lekker nummer om te doen. Daarna kan je een 'Plug in Baby' bekijken, en zo ga je gewoon steeds verder, toch? Ik speel nu 5 jaar en het soleren lukt me nog niet eens goed.. .DOORZETTEN
Omdat ik bij de vorige meet niet konquote:Op donderdag 23 april 2009 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TofHoe dat zo opeens?
Omdat het kan?
Hipquote:Op donderdag 23 april 2009 00:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat ik bij de vorige meet niet kon
Dus nu maar een mini-meet.
Nou je weet wat je te doen staat. Gewoon nummers gaan oefenen! Invincible heeft ook geen moeilijke bas geloof ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De intro van Hysteria was wel het eerste van Muse dat ik kon geloof ik. En ik ben trots op mijn Orion van Metallica, die kan ik voor een heel groot gedeelte
.. Daarnaast is Starlight ongelooflijk makkelijk
Je negert me nu alquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vraag maar.
Ik antwoord wel, mits het een leuke normale vraag is
Wat ook zo leuk is, nummers die ik wil spelen hebben vaak een andere stemming die mijn bas niet aan kan... Veel te laag enzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou je weet wat je te doen staat. Gewoon nummers gaan oefenen! Invincible heeft ook geen moeilijke bas geloof ik.
Dan speel je hem gewoon een octaafje hoger, dat is toch niet zo'n probleem? Zet je de tab een beetje om naar jouw stemmingquote:Op donderdag 23 april 2009 00:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat ook zo leuk is, nummers die ik wil spelen hebben vaak een andere stemming die mijn bas niet aan kan... Veel te laag enzo.
Ik heb toetsweek / vakantie. Uitslapen, naar school 1 dingetje doen. Overdag actief bezig zijn, auto rijden, ouwehoeren met vrienden, leren af en toe. Als je overdag niets doet word je daar juist lui vanquote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef Canisfire het volgende:
*Gaapt waar trekken jullie de energie vandaan ?
Oh sorry, ik had je post over het hoofd gezienquote:
Hij wil 4 uur in de trein zitten om naar Arnhem te komenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hip
Waar gaan jullie überhaupt heen?Sneek?
Ah, wat is dat ongeveerquote:Op donderdag 23 april 2009 00:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had je post over het hoofd gezien![]()
Ik luister echt van alles. Vanavond heb ik veel peter murray geluisterd
En ik moet juist elke dag werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb toetsweek / vakantie. Uitslapen, naar school 1 dingetje doen. Overdag actief bezig zijn, auto rijden, ouwehoeren met vrienden, leren af en toe. Als je overdag niets doet word je daar juist lui van
musequote:Op donderdag 23 april 2009 00:14 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga direct weer even een muse op de MP3speler zetten
Volgens mij was Absolution zo ongeveer de eerste muziekcd die ik in m'n leven kocht
Een meet in frieslandquote:Op donderdag 23 april 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hip
Waar gaan jullie überhaupt heen?Sneek?
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij wil 4 uur in de trein zitten om naar Arnhem te komen
quote:
Vette muziek, zeker welquote:Op donderdag 23 april 2009 00:14 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga direct weer even een muse op de MP3speler zetten
Volgens mij was Absolution zo ongeveer de eerste muziekcd die ik in m'n leven kocht
Emotiesquote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef Canisfire het volgende:
*Gaapt waar trekken jullie de energie vandaan ?
Dat is lekkerquote:Op donderdag 23 april 2009 00:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En ik moet juist elke dag werken
Ah okequote:
quote:
Of niet het binnenlandquote:Op donderdag 23 april 2009 00:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Friesland is gewoon het buitenland.
Gameshop twentequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |