Waarom zoveel danquote:Op donderdag 23 april 2009 08:18 schreef Jotcha het volgende:
Reminder aan mezelf: Vanavond op z'n minst 10 albums downloaden
Ik kon nooit albums vinden, en nu vind ik ze allemaalquote:Op donderdag 23 april 2009 08:21 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Waarom zoveel danik heb er ook 4 aanstaan nu
Ah zo doe ik dat ook altijd jaquote:Op donderdag 23 april 2009 08:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kon nooit albums vinden, en nu vind ik ze allemaalEn ik wil nummers van bands waarvan ik er bijv. maar 1 ken, zien of de rest ook zo geweldig is
![]()
En nu ga ik naar school, dus tot zo
Meteora is ècht het vetste album van Linkin Park.quote:
Eensch, ze moeten verplichten school dagelijks van 9 tot 5 te maken.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 08:34 schreef Noortje. het volgende:
Altijd fijn dat er zó veel les is uitgevallen door tekort aan leraren enzulks dat nu ik een keer ziek ben, ik alsnog naar school móet.
als je ziek bent moet je niet hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 08:34 schreef Noortje. het volgende:
Altijd fijn dat er zó veel les is uitgevallen door tekort aan leraren enzulks dat nu ik een keer ziek ben, ik alsnog naar school móet.
Jawel want anders mis ik opnieuw de lessen die ik al sinds januari mis en dat kan dus niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als je ziek bent moet je niet hoor
Ik heb ook een pakje paracetamol in mn tas gedaan vanochtendquote:Op donderdag 23 april 2009 08:45 schreef Noortje. het volgende:
Maar goed, ik stop wel een pakje paracetamol in mijn tas en dan moet het goedkomen.Ga vanavond ook lekker weinig slapen.. Woooo
![]()
![]()
![]()
Lalala doei ik ga dus, fijne middag enzulks.
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:45 schreef Noortje. het volgende:
Maar goed, ik stop wel een pakje paracetamol in mijn tas en dan moet het goedkomen.Ga vanavond ook lekker weinig slapen.. Woooo
![]()
![]()
![]()
Lalala doei ik ga dus, fijne middag enzulks.
quote:
maar ik was er dan wel op tijd uitquote:Op donderdag 23 april 2009 09:08 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maar ik had een soort mentoruur ofzoiets, dus ik mis nu belangrijke info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |