Ik heb je al een keer verslagen, lijkt me dus al wel duidelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 18:19 schreef KirkLazarus het volgende:
Hehe, heeft de verliezer van de andere halve finale zin om volgende week een troostfinale tegen Landgraaf Calcio te spelen?
Wassie spannend genoeg? De wedstrijdquote:Op donderdag 23 april 2009 02:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb je al een keer verslagen, lijkt me dus al wel duidelijk
Nee, even serieus.. Ik ga proberen dit seizoen nog een paar extra vlaggetjes te bemachtigen. Wie weet volgend seizoen weer een nieuwe poging..
Oja, en Kristiansund en nicker100 natuurlijk gefeliciteerd met het halen van de finale!
Spannend genoeg idd.. Ik denk dat ik qua ratings best nog recht op een tweede doelpuntje had, maar het heeft niet zo mogen zijn..quote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wassie spannend genoeg? De wedstrijd
Nogmaals gefeliciteerd en suc6 in de finale!quote:3e keer finale voor mij, 2x verloren tot nu toe
Voor mij volgens mij de 3e finale achter elkaar. Nog geeneen keer gewonnenquote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wassie spannend genoeg? De wedstrijd
3e keer finale voor mij, 2x verloren tot nu toe
Wat een eer, in mijn stadionquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:25 schreef ArTiC het volgende:
Je daagt nu 1 teams uit
F.C. Gokwerk (VIII) in The Viking Hall 29-04-2009 17:10
And the winner is.......Twisteddlogic met nicker100quote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef MrMoon het volgende:
Vandaag is de finale van de Champions Fok!Cup.. Voeg deze wedstrijd toe aan je HT-Live om em te kunnen volgen.
Kristiansund - nicker100 (221558323)
29-04-2009 17:10
spuit 11quote:Op woensdag 29 april 2009 18:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
And the winner is.......Twisteddlogic met nicker100![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd.. en 13 mei vrijhouden voor de Super Fok!Cup
Hoe heb je dat gedaan?? Ik wilde het ook doen, maar ik kon het nergens vinden op de website..quote:
KO staat los van dat systeem van de poules, dat moest even andersquote:Op woensdag 29 april 2009 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan?? Ik wilde het ook doen, maar ik kon het nergens vinden op de website..
aha oke, dat verklaart een hoop..quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
KO staat los van dat systeem van de poules, dat moest even andersvandaar!
En Bacardi Boys zijn de winnaar.. Volgende week hebben we de Fok!Supercup..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef MrMoon het volgende:
De Finale van de Uefa Fok!Cup is momenteel bezig.. Bacardi Boys - F.C. Gokwerk (221855147)
Dank je wel! Dit seizoen dus de dubbel, zonder puntverlies kampioen en bekerwinnaar....quote:
maakt mij niet uit hoor.. de meesten spelen overigens finales met hun a-team..quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef twisteddlogic het volgende:
Bacardi Boys uitgedaagd.
Sorry van vorige week, ik was m'n opstelling vergeten te maken
Feli met het winnen van de 'kleine' Fok! Cupquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:01 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Dank je wel! Dit seizoen dus de dubbel, zonder puntverlies kampioen en bekerwinnaar....
Dank je wel!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Feli met het winnen van de 'kleine' Fok! Cup
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Dank je wel!
Supercup is nu geregeld.
je loopt nu al net zo op de zaken vooruit als in je signature..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef The_Hives het volgende:
thnx. Moet ik ook maar naar de bbq-meet komen. Kan ik mijn prijs alvast innen
quote:nicker100 - Bacardi Boys (222158211)
13-05-2009 17:10
Lijkt mij tof!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:54 schreef MrMoon het volgende:
Beste mede Fok!Hattrickers (en dan vooral de mensen die in de Uefa Fok!Cup uit zullen komen),
we hebben nu al een aantal seizoenen 2 verschillende cups. Het leuke hiervan is dat je uiteindelijk 2 finales hebt en 2 winnaars. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen wel eens een keer tegen iemand willen spelen die veel hoger speelt, wat in de huidige opzet niet echt mogelijk is.
Daarom heb ik het idee om 1 grote Fok!Cup te doen, maar ik wil graag peilen wat de meningen hierover zijn. Bij deze wil ik dan ook van jullie weten of jullie voor of tegen een grote Fok!Cup zijn ipv 2.
nou ja tis wel van toepassingquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
One Fok, one Fed, one Cup!
2girls1cup was te makkelijk....
Gijs_ speelt ook niet hoger hoor..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Op pekel na allemaal reacties van mensen die hoger spelen of al een aantal seizoenen mee doen. Ik vind dat je t bij 2 moet houden aangezien het dan ook leuker is voor de newbee's om mee te doen.
Ja, maar de meeste mensen in de VII en zelfs deels de VIII zijn ook geen newbees en die verschillen qua b-teams met waailappen met een paar trainees niet veel van hogere teams! Dan zou je je echt moeten beperken tot de mensen in de X en IX, maar dan blijft er weinig over!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Op pekel na allemaal reacties van mensen die hoger spelen of al een aantal seizoenen mee doen. Ik vind dat je t bij 2 moet houden aangezien het dan ook leuker is voor de newbee's om mee te doen.
Maar zeggen en vinden de newbie's dat zelf ook?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Het hoger spelen heeft er in mijn geval eigenlijk nix mee te maken. Mijn B-team haalt normaal gesproken ook maar een waardeloos middenveld en dito aanval...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom staat er ook :quote:
quote:of al een aantal seizoenen mee doen.
Vandaar ook MrMoon zn vraagquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar zeggen en vinden de newbie's dat zelf ook?
Klopt al zie je dat er in de Champ Fok! veel met A team gespeeld werd. En een A team van een newbee is niette vergelijken met dat van een VIe klasser laat staan als ze nog hoger spelen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het hoger spelen heeft er in mijn geval eigenlijk nix mee te maken. Mijn B-team haalt normaal gesproken ook maar een waardeloos middenveld en dito aanval...
Oeh, hoi.quote:
dat wil ik dus inventariseren.. als blijkt dat de meerderheid van de mensen die in de 7de divisie of lager spelen er op tegen zijn, dan hou ik het bij 2 cups..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar zeggen en vinden de newbie's dat zelf ook?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Oeh, hoi.![]()
Trouwens Outpost. Wedstrijdid's 39798498 en 48913839 geven aan dat zelfs prutsers de cup kunnen winnen.
Mijn twee finales in de Fok!Cup (de IV en V-editie).quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Heb je t ff na gezocht![]()
Zeker van je eigen winsten van Vroegah
quote:
Klopt maar gelukkig heb ik een eigen mening en dat is dat ik 1 cup niet leuk vind. Sorry als men dat niet begrijpt Maar de meerderheid bepaald dus we merken t wel.quote:Het is toch ook maar 1 federatie, dus 1 Cup. Als er de eerste twee rondes in poules van bijvoorbeeld 4 teams gespeeld wordt dan speel je dus al minimaal 6 wedstrijden!
Toch wel eerlijk dat je jezelf van toen prutser noemtquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Mijn twee finales in de Fok!Cup (de IV en V-editie).![]()
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch wel eerlijk dat je jezelf van toen prutser noemtIk heb nog niet naar de wedstrijden gekeken maar ik dacht dat jij toen altijd met je A team speelde?
Ik vind 1 Cup ideaal, de kans is dan namelijk groot dat ik eens tegen de teams kan spelen waar ik nog nooit tegen heb gespeeld in al die seizoenen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Klopt maar gelukkig heb ik een eigen mening en dat is dat ik 1 cup niet leuk vind. Sorry als men dat niet begrijpt Maar de meerderheid bepaald dus we merken t wel.
nou het is daar nu al wat te laat voor, maar het is misschien ook een idee om vanaf volgend seizoen de mensen die geen beker wedstrijden spelen de eerste 4 weken ook al in poules tegen elkaar te laten spelen.. maar hoe ik dat verder wil uitwerken weet ik nog niet en is ook nog niet van belang.. ik wil nu eerst weten of de Uefa Fok!Cup spelers voor of tegen 1 grote cup zijn..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef Gijs_ het volgende:
Je zou er eventueel nog voor kunnen kiezen in de eerste poulefase de absolute newbees bij elkaar te zetten, als ze een goed plan hebben zullen hun trainees dan ook al wat opgetraind zijn verder in het toernooi!
Logies dat je binnen de cup dan suc6 vol bent als je met je A team speelt. Daarom ben ik dus tegen 1 cup. Daar is voor de lagere teams geen eer tegen te behalen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef pekel het volgende:
[..]
Klopt.
En ik was in die seizoenen succesvol. Zowel binnen als buiten de Fok!Cup.
Dat boeit me dan ook helemaal geen ene reetquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik vind 1 Cup ideaal, de kans is dan namelijk groot dat ik eens tegen de teams kan spelen waar ik nog nooit tegen heb gespeeld in al die seizoenen.
1 niveau hoger maakt ook lekker veel uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef Gijs_ het volgende:
Je zou er eventueel nog voor kunnen kiezen in de eerste poulefase de absolute newbees bij elkaar te zetten, als ze een goed plan hebben zullen hun trainees dan ook al wat opgetraind zijn verder in het toernooi!
Ik iig tegen dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou het is daar nu al wat te laat voor, maar het is misschien ook een idee om vanaf volgend seizoen de mensen die geen beker wedstrijden spelen de eerste 4 weken ook al in poules tegen elkaar te laten spelen.. maar hoe ik dat verder wil uitwerken weet ik nog niet en is ook nog niet van belang.. ik wil nu eerst weten of de Uefa Fok!Cup spelers voor of tegen 1 grote cup zijn..
Weet ik maar ik dacht als men dat nou ff over neemt zo als ik dat deed. Maar dan met eigen stem. Dan is t wat overzichtelijker voor jequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ook als je dat meerdere keren zegt telt je stem maar voor 1 hoor
Tja dat zegt iedereen. In jou geval geloof ik dat dan ook wel. Het is all1 zo jammer dat men veel met A teams speelt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
Mijn team is nu toch al zwak genoeg om te verliezen in de UEFA
Ik vind eer net zoiets als principes, brengt je meer narigheid dan goeds als je het nastreeft. Wat voor eer is er nou te behalen om er als beginneling elk seizoen weer vroeg uit te liggen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
What about 2 cups, maar men mag zelf kiezen waarin die meespeelt, organiseert Outpost de loser cup![]()
[serieus]Ik vind 1 cup steeds meer een goed idee namelijk, zelfs als er twee cups zijn, schrijf ik me bij deze in voor de hoofdcup, ik vind namelijk itt Outpost, dat er daar voor kleine teams júist eer te behalen valt![/serieus]
Als er geen verbod op komt en er blijven 2 Cups dan kun je in de UEFA Cup ook sterke A-teams tegenkomen van teams die expres een paar divisies afgezakt zijn en nu weer omhoog willen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
Tja dat zegt iedereen. In jou geval geloof ik dat dan ook wel. Het is all1 zo jammer dat men veel met A teams speelt.
Als daar een verbod op komt doe ik mee met 1 cup!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waar kan ik me alvast inschrijven? Mij boeit het niet wat het wordt, ik doe mee.
404...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
schrijfjehierinvoordehattrickfokcup.org
mja idd..quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef pekel het volgende:
Wat nou als ik zeg dat ik niet meer mee doe als er 2 cups komen?
Lijkt wel alsof men "zijn" eigen hachie interessanter vindt dan de algehele mening.
Op het WK 2006 deed Trinidad & Tobago mee, op het EK 2004 Letland. Wat zouden hun wel niet moeten denken... "We mogen dan wel meedoen, we doen niet mee! Want we kunnen niet winnen!"quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
wat het ook wordt ik doe wel mee, maar ik vind 2 cups leuker omdat ik dan meer het gevoel heb een kans te maken te kunnen winnen, maarja denk dat het voor beginnelingen ook en de 2de zwakkere cup moeilijk is om te winnen dus mischien maakt het idd weinig uit.....
Alleen heb je dus bij 1 cup meer teams denk ik die het idee hebben alleen voor spek en bonen mee te doen ipv daadwerkelijk kans te maken.........
Ik denk dat ik voor heel veel leden spreek als ik zeg dat deelnemen belangrijker is dan winnen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:53 schreef MrMoon het volgende:
Gaat het allemaal dan om het winnen van de cup? Gaat het er ook niet om dat het gewoon leuk is om met federatieleden onderling tegen elkaar te spelen?
ja, maar dat idee krijg ik niet bij sommige reacties..quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:57 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor heel veel leden spreek als ik zeg dat deelnemen belangrijker is dan winnen.
agreedquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:57 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor heel veel leden spreek als ik zeg dat deelnemen belangrijker is dan winnen.
ja.. dan zou je het leuk moeten indelen op basis van hatstats of divisie. Dat je poules heb met 2 hogere divisies en 2 of 3 lagere en dat er in die poule dan 3 doorgaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:34 schreef Jaheur het volgende:
1 Cup, maar de teams wel eerlijk verdelen en na de poules een winnaar en een verliezers bracket zodat de "Uefa" Cup spelers ook wat langer kunnen spelen.
Dan moet je dat vooral niet doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef pekel het volgende:
Wat nou als ik zeg dat ik niet meer mee doe als er 2 cups komen?
Ik wist dat er mensen zo zouden denken. Beetje jammer. Moet ik dan mn gevoel en mening laten varen omdat jullie er anders over denken? Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik niet mee doe! Ik zei dat ik DENK dat ik dan niet mee doe. En ik heb al gepost dat de meerderheid bepaald dus waar heb je t over?quote:Lijkt wel alsof men "zijn" eigen hachie interessanter vindt dan de algehele mening.
Klopt. Ik ben zo wie zo van mening dat die regel ingevoerd mag worden maar goed. Dat is weer een andere discussie die nu niet aan de orde is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:34 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als er geen verbod op komt en er blijven 2 Cups dan kun je in de UEFA Cup ook sterke A-teams tegenkomen van teams die expres een paar divisies afgezakt zijn en nu weer omhoog willen.
hij zegt ook het lijkt wel zo.. net zoals jij nu nuanceert dat jij denkt aan niet meedoen. Dat is dus allebei geen definitieve mening.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je dat vooral niet doen.
[..]
Ik wist dat er mensen zo zouden denken. Beetje jammer. Moet ik dan mn gevoel en mening laten varen omdat jullie er anders over denken? Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik niet mee doe! Ik zei dat ik DENK dat ik dan niet mee doe. En ik heb al gepost dat de meerderheid bepaald dus waar heb je t over?![]()
Je hebt gelijk. Sorry moeders.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hij zegt ook het lijkt wel zo.. net zoals jij nu nuanceert dat jij denkt aan niet meedoen. Dat is dus allebei geen definitieve mening.
Nu gewoon allemaal lief blijven discussieseren
Als de organisatie het maar leest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:35 schreef Jaheur het volgende:
volledige cup met poules en daarna een Winner/Losers bracket, is dat geen goed idee of lezen mensen over mijn post ofzo?
Klopt al is t mee doen niet leuk als je er na 1 ronde al weer uit ligt na 3x bv met 5-0 te verliezen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:57 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee hoor. Er is zelfs gereageerd op je eerdere postquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:35 schreef Jaheur het volgende:
volledige cup met poules en daarna een Winner/Losers bracket, is dat geen goed idee of lezen mensen over mijn post ofzo?
Ben ik 100% met je eens. Helaas zijn er bijna all1 maar champions deelnemers die graag 1 cup willen. Maar MrMoon vroeg t aan de Uefa deelnemers.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:11 schreef Jaheur het volgende:
Hmm jammer, als er dan geen ander idee komt om er 1 Cup van te maken dan stem ik denk tegen. Het gaat inderdaad niet om tegen wie je speelt, maar als je geen schijn van kans maakt is dat ook niet leuk, want:
Als er bijna evenveel Champions als Uefa teams zijn, en de eerste 2 van een poule gaan door dan gaan waarschijnlijk alleen de Champions teams door en dan heb je alsnog een Champions cup. Vandaar dat ik met mijn idee kwam.
Ik wil het wel, maar niet met de huidige opzetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik 100% met je eens. Helaas zijn er bijna all1 maar champions deelnemers die graag 1 cup willen. Maar MrMoon vroeg t aan de Uefa deelnemers.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:43 schreef Flappekz het volgende:
Mijn mening, en dit is het laatste wat ik over dit onderwerp ga zeggen:
Wat een gemiep allemaal![]()
Mij boeit die hele cup geen cent. Het gaat er om dat m'n trainees hun speeltijd krijgen, en verder telt die hele friggin' woensdagwedstrijd geen ene hol. Lekker boeiend als ik met 9-0 verlies. Als mn trainees maar heel blijven. En of ik dat nou in wat-voor-cup-vorm-dan-ook doe, of dat ik zelf friendlies moet gaan regelen, is compleet bijzaak.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou het is daar nu al wat te laat voor, maar het is misschien ook een idee om vanaf volgend seizoen de mensen die geen beker wedstrijden spelen de eerste 4 weken ook al in poules tegen elkaar te laten spelen.. maar hoe ik dat verder wil uitwerken weet ik nog niet en is ook nog niet van belang.. ik wil nu eerst weten of de Uefa Fok!Cup spelers voor of tegen 1 grote cup zijn..
Moet ik al MrMoon zn posts er bij halen om zijn beweeg redenen te verklarenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef Ruudt het volgende:
Het is natuurlijk onzin om maar 1 groep deelnemers om hun mening te vragen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat wil ik dus inventariseren.. als blijkt dat de meerderheid van de mensen die in de 7de divisie of lager spelen er op tegen zijn, dan hou ik het bij 2 cups..
ik ben namelijk zelf ook wel voor 1 cup, maar ik vind het ook belangrijk wat de lager spelende teams er van vinden omdat ik die niet te kort wil doen..
Dat heb ik ook wel gelezen maar dan laat je de andere groep dus geen keuze.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet ik al MrMoon zn posts er bij halen om zijn beweeg redenen te verklaren
[..]
Ik zie niet in wat de andere groep er tegen zal hebben om een aantal teams er bij te krijgen die in een veel lagere div spelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:12 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gelezen maar dan laat je de andere groep dus geen keuze.
Zo kun je elke discussie wel doodlullen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat de andere groep er tegen zal hebben om een aantal teams er bij te krijgen die in een veel lagere div spelen.
Noem eens wat redenen op dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zo kun je elke discussie wel doodlullen.
Dat voordeel gaat niet meer op aangezien je je team gewoon aan de pot kan toevoegen en zo nooit meer naar friendlies hoeft te zoeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:30 schreef Flappekz het volgende:
De hele fok!cup bestaat uit 1 voordeel: Je hoeft zelf niet meer op zoek naar een friendly.
Als je zo denkt over de cup als jij doet idd. Er zijn ook mensen die met een cup willen mee doen om dat dat meer spanning met zich mee brengt dan zomaar een friendly. Als je dan tegen bijna allemaal hogere teams moet en je in 3 wedstrijden bent uitgeschakeld is er toch geen lol aan.quote:Nadelen zijn er verder voor niemand, vergeleken met normale friendlies
quote:EDIT - fuck, m'n vorige post zou mijn laatste zijn in dit topic![]()
ik heb er over nagedacht, maar ik denk dat je qua tijd dan in de problemen komt, omdat je dan na de eerste ronde nog geen enkele afvaller hebt..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:35 schreef Jaheur het volgende:
die leest allesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als de organisatie het maar leest.
jawel, want de rest reageert toch welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:12 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gelezen maar dan laat je de andere groep dus geen keuze.
Huidig systeem:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb er over nagedacht, maar ik denk dat je qua tijd dan in de problemen komt, omdat je dan na de eerste ronde nog geen enkele afvaller hebt..
[..]
die leest alles
[..]
jawel, want de rest reageert toch welmaar ik ben vooral benieuwd naar de lagere teams, omdat die waarschijnlijk tegen de grote nederlagen aan zullen lopen.. en misschien zijn er wel mensen daar tussen die dat niet leuk vinden... maar ik heb ook nog niemand uit VI of hoger gehoord die er tegen was..
en je wilt dan geen reserve weken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Huidig systeem:
2x Poules en dan de cups, minimaal 6 wedstrijden voor de cups en daarna heb je nog 4 wedstrijden nodig om de cup af te maken:
Mijn systeem:
1x Poules en dan de cups, minimaal 3 wedstrijden en bij 64 deelnemers of minder heb je maximaal 7 wedstrijden nodig om de brackets af te maken. (De winnaars van de winners/losers brackets komen dan nog tegen elkaar)
Oftewel met 64 deelnemers komt het op hetzelfde neer, terwijl we vorige cup zelfs met de poule wedstrijden 8 weken nodig hadden voor de poules (1 reserve week en 2 poules met 5 deelnemers)
ik zal het meenemen in mn overweging.. maar het blijft afhankelijk van het aantal aanmeldingen.. bekerhelden e.d.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef Jaheur het volgende:
Je hebt dan nog zelfs een reserve week meer met mijn systeem? Vorige cup hadden we 7 poule wedstrijden en 4 bracket wedstrijden en volgens mij 2 reserve weken en met mijn systeem heb je met 64 deelnemers 3 poule wedstrijden en 7 bracket wedstrijden. Oftewel 1 reserve week meer.
Huidig: 11 wedstrijden
Mijn verzinsel: 10 wedstrijden. (indien meer dan 64, wat ik niet verwacht heb je 11 wedstrijden mits je onder de 128 deelnemers blijft)
Hieronder staat dus precies een reden waarom sommige hogere teams ook tegen 1 Cup kunnen zijn.quote:Ik zie niet in wat de andere groep er tegen zal hebben om een aantal teams er bij te krijgen die in een veel lagere div spelen.
quote:Er zijn ook mensen die met een cup willen mee doen om dat dat meer spanning met zich mee brengt dan zomaar een friendly.
Nee want hogere teams zullen weinig moeite hebben om een veel lager spelend team te verslaan. En daarom ga ik er van uit dat de meeste dat geen probleem zullen vinden. Wat trouwens ook wel blijkt uit de reacties tot nu toe. En dus slaat die 2e quote ook meer op de lagere teams dan de hogere teams. Mocht je de 2 cups in 1 cup doen en t zou verdeeld worden in poules van 4 is de kans aanwezig dat je met 4 hoge teams in 1 poule zit net zo groot als met 4 lage teams maar toch is t dan na de poule fase vaak snel afgelopen. Stel dat je t per poule 2 om 2 verdeeld en de beste 2 gaan door is t dus ook meteen afgelopen voor de lagere teams. hoe dan ook t is voor de lagere pouls teams imho leuker om 2 cups te houden of de optie zoals Jaheur voorstelt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:19 schreef Ruudt het volgende:
Outpost, alles goed en wel maar je praat echt poep!
2 quotes van jou:
[..]
Hieronder staat dus precies een reden waarom sommige hogere teams ook tegen 1 Cup kunnen zijn.
[..]
Ik heb toch echt met 0-5 verloren van Bacardi Boys. En 1-1 gelijk gespeeld tegen bubbafat. Hell, bubbafat wint zelf met 4-1 van MrMoon...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want hogere teams zullen weinig moeite hebben om een veel lager spelend team te verslaan.
Iets quotevern*kend, sorry flap.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:43 schreef Flappekz het volgende:
Mijn mening:
Mij boeit die hele cup geen cent. Het gaat er om dat m'n trainees hun speeltijd krijgen, en verder telt die hele friggin' woensdagwedstrijd geen ene hol. Lekker boeiend als ik met 9-0 verlies. Als mn trainees maar heel blijven. En of ik dat nou in wat-voor-cup-vorm-dan-ook doe, of dat ik zelf friendlies moet gaan regelen, is compleet bijzaak.
Ben het met jullie eens maar ALS ik zou moeten kiezen dan zou ik voor 1 Cup kiezen ivm grotere kans op nieuwe tegenstanders.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Iets quotevern*kend, sorry flap.. Maar het is wel hoe ik de FOK!-cup zie: een systeem waarin m'n trainees training krijgen. De keren dat m'n A-team erin stond waren slechts omdat ik was vergeten een opstelling te maken.
Ik vind het ook totaal niet erg als ik eruit lig, kan ik weer gaan flagchasen.
Zelfs dat boeit me niet. Trainees die 90 minuten spelen en heel blijven is wmb het enige wat telt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ben het met jullie eens maar ALS ik zou moeten kiezen dan zou ik voor 1 Cup kiezen ivm grotere kans op nieuwe tegenstanders.
Je maakt dan alleen kans op de loserscup. Geloof me, die wil je niet winnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wil graag 2 cups, anders kan ik nooit winnen
En dat terwijl jij vorig seizoen mee deed in de Champions. Daar voor zat je in de uefa. Jij hebt dus al aardig wat nieuwe tegenstanders de afgelopen 2 seizoenenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ben het met jullie eens maar ALS ik zou moeten kiezen dan zou ik voor 1 Cup kiezen ivm grotere kans op nieuwe tegenstanders.
psies t is een eer om m te winnen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:41 schreef pekel het volgende:
Mensen die de Fok!Cup zien als een vriendschappelijk cupje om je trainees minuten te geven.![]()
![]()
Wat jij losers cup vind, vinden anders juist weer leuk. Ik ben trots dat ik die "losers" Uefa Fok!cup 3x heb gewonnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Je maakt dan alleen kans op de loserscup. Geloof me, die wil je niet winnen.
Daarom is het ook mooi dat uiteindelijk maar 1 iemand de knoop hoeft door te hakken!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:58 schreef Puala het volgende:zo kom je er nooit uit met al deze discussies.
En daar heb je geen A-team voor gebruikt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
Wat jij losers cup vind, vinden anders juist weer leuk. Ik ben trots dat ik die "losers" Uefa Fok!cup 3x heb gewonnen.
Of je smijt er een poll tegenaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daarom is het ook mooi dat uiteindelijk maar 1 iemand de knoop hoeft door te hakken!
Eindelijk 1 die daar wat over zegtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En daar heb je geen A-team voor gebruikt?
Dan ben ik ook voor!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
1, maar wel met het systeem van Jaheur.
Ik word zo moe van jou.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al zie je dan niet wat MrMoon wilde weten! De uefa keuze!
Ik ook van jullie. Er zijn al seizoenen lang 2 cups en dit met veel plezier. Waarom moet dan nu ineens de champ zich zo uitspreken voor 1 cup?quote:
Je komt zo aangevallen over, net of je het idee hebt dat het iedereen tegen jou is..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook van jullie. Er zijn al seizoenen lang 2 cups en dit met veel plezier. Waarom moet dan nu ineens de champ zich zo uitspreken voor 1 cup?
Maak jij dan even een uefa en champions poll apart?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al zie je dan niet wat MrMoon wilde weten! De uefa keuze!
Oh nee wacht, misschien liegen mensen dan welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maak jij dan even een uefa en champions poll apart?
Dat lijkt er soms op maar dat is niet de bedoeling hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:02 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je komt zo aangevallen over, net of je het idee hebt dat het iedereen tegen jou is..
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:23 schreef The_Hives het volgende:
ik ging net lekker zitten voor een Fok!Hattrick-rel
mee eensquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Misschien moet je bij 1 de optie 1-Jaheur en die andere optie even makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:12 schreef Ruudt het volgende:
Poll: Hoeveel Cups?1 2
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ja, het idee is een grote pot, maar een failsafe zodat je niet na 3 wedstrijden uitgeschakeld bent.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:28 schreef rompompom het volgende:
Dat systeem van Jaheur is dat er gesplitst wordt tussen afvallers en winnaars na de eerste ronde? Wordt er dan nog een prijs verbonden aan de winnaar van de verliezers? Want dan heb je dus gewoon 2 cups, zeker qua organisatie.
heb je al medelijden met me?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:58 schreef Puala het volgende:zo kom je er nooit uit met al deze discussies.
mja mooi is dat.. als ik dit allemaal zo lees, maakt het niet uit welke beslissing ik maak.. men komt toch wel met rieken en fakkels achter me aanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daarom is het ook mooi dat uiteindelijk maar 1 iemand de knoop hoeft door te hakken!
dat heb ik bewust NOG niet gedaan om te inventariseren wat de lagere teams willen..quote:
en bedankt.. geduld was ook makkelijk geweestquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:12 schreef Ruudt het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
mja idd.. daarom wilde ik de mening van de meerderheid peilen, maar het is allemaal verzand in een discussie tussen een beperkt aantal leden..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef GotC het volgende:
Weet je..het is nooit goed. Dr is altijd wel iemand die t niet leuk vindt
Logies als jullie als champ deelnemers maar steeds er over door blijven gaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef Ruudt het volgende:
Sorry MrMoon maar de discussie bleef bij Outpost hangen, vandaar dat ik met een poll kwam in de hoop dat iedereen z'n mond hield en gewoon ging stemmen.
Fok + mond dichthouden =quote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef Ruudt het volgende:
Sorry MrMoon maar de discussie bleef bij Outpost hangen, vandaar dat ik met een poll kwam in de hoop dat iedereen z'n mond hield en gewoon ging stemmen.
er zijn mensen die dat doen hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 21:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoor je gelukkig nooit praten als je tiept....
Ik heb ook 1 cup gestemdquote:Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies als jullie als champ deelnemers maar steeds er over door blijven gaan.
ja maar zo kom ik er dus niet achter wat de Uefa deelnemers vinden... maar goed die hebben ook al 3 dagen de tijd gehad om hun mening te geven.. ik ben benieuwd wat de algehele stemming is..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef Ruudt het volgende:
ja dat is voor iedereen het gemakkelijkstquote:Op maandag 18 mei 2009 11:50 schreef Re het volgende:
makkelijkste voor mij is dat er gewoon door iedereen het hele seizoen gespeeld kan worden
Daar ben ik in ieder geval tegen; dan kan je net zo goed twee cups houden. Die constructie is volgens mij nog meer werk zelfs.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja, het idee is een grote pot, maar een failsafe zodat je niet na 3 wedstrijden uitgeschakeld bent.
idd.. en in de huidige situatie waren er ook ploegen die na 3 wedstrijden klaar waren met de cup.. tsja.. that's life..quote:Op maandag 18 mei 2009 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar ben ik in ieder geval tegen; dan kan je net zo goed twee cups houden. Die constructie is volgens mij nog meer werk zelfs.
Zoals ikquote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. en in de huidige situatie waren er ook ploegen die na 3 wedstrijden klaar waren met de cup.. tsja.. that's life..
ja zoals jijquote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zoals ikDaarna weer lekker vlaggenjagen
Tsja, maar waar trek je de lijn om het a-team te noemen! Als je spelers tegen een bot-team op zondag ernaast zet ivm kaarten of zo, of wanneer je 2 spelers hebt die geschorst waren op zondag en er drie terugkomen van een blessure, vind ik niet dat je daarvoor 'gestraft' moet worden, terwijl je in een dergelijke situatie ook met flink wat a-spelers kunt spelen!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. en in de huidige situatie waren er ook ploegen die na 3 wedstrijden klaar waren met de cup.. tsja.. that's life..
en terugkomend op het feit dat mensen met a-teams gaan spelen.. Indien jullie er voor zijn kunnen we natuurlijk altijd een maximum aantal instellen hiervoor.. wordt dit maximum overschreden dan wordt de wedstrijd als WO genoteerd..
dat is waar, maar er zijn vast zaken om dat te ondervangen en hoe vaak zal het nou voorkomen dat je én 2 geschorste spelers hebt én 3 die terugkomen van een blessurequote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, maar waar trek je de lijn om het a-team te noemen! Als je spelers tegen een bot-team op zondag ernaast zet ivm kaarten of zo, of wanneer je 2 spelers hebt die geschorst waren op zondag en er drie terugkomen van een blessure, vind ik niet dat je daarvoor 'gestraft' moet worden, terwijl je in een dergelijke situatie ook met flink wat a-spelers kunt spelen!
er komt hoe dan ook een cupquote:Maar het boeit mij verder niet zo eigenlijk, als er een cup is vind ik het al mooi
Het gaat meer om het idee!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is waar, maar er zijn vast zaken om dat te ondervangen en hoe vaak zal het nou voorkomen dat je én 2 geschorste spelers hebt én 3 die terugkomen van een blessure
[..]
precies, maar als je dus het maximum op bijv. 3 zet.. dan maakt de hierboven geschetste situatie niet zo veel uitquote:Op maandag 18 mei 2009 14:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het gaat meer om het idee!En als ik tegen een bot moet, wat helaas 4 keer gebeurt dit seizoen, krijgt sowieso 1 IM 'rust' en afhankelijk van kaarten en zo misschien een tweede ook! Met twee a-mids op woensdag zal ik waarschijnlijk hogere ratings halen dan de zondag en zal het al vraagtekens opleveren!
Oké, ik blijf het een beetje overdreven vinden en onnodig veel werk voor de organisatiequote:Op maandag 18 mei 2009 14:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies, maar als je dus het maximum op bijv. 3 zet.. dan maakt de hierboven geschetste situatie niet zo veel uit
mja das waar.. ik haal mezelf op die manier wel heel veel werk op de hals..quote:Op maandag 18 mei 2009 14:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oké, ik blijf het een beetje overdreven vinden en onnodig veel werk voor de organisatiemaar als het mensen blij maakt... prima!
hmmz mja dan wordt zoiets idd nogal lastig..quote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef Flappekz het volgende:
Mja. Ik heb niet 11 vaste A-spelers.....dat wisselt per week/vorm/opstelling....dus ja, dan wil het weleens voorkomen dat er 4 goeie spelers op woensdag mogen acteren
Er zijn zoveel verschillende meningen. Doe wat jou het beste lijkt! Iedereen die t daar niet mee eens is heeft pech. Je kan t nl nooit iedereen naar de zin maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz mja dan wordt zoiets idd nogal lastig..
goh dat ik deze reactie van jou nog mag meemakenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verschillende meningen. Doe wat jou het beste lijkt! Iedereen die t daar niet mee eens is heeft pech. Je kan t nl nooit iedereen naar de zin maken.
ja maar niet iedereen denkt zo als jij (en ik).. het zal mij ook werkelijk aan mn reet roesten, als iemand met zn a-team tegen mij speelt..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef rompompom het volgende:
Nee joh, geen beperkingen met spelers, dat is niet na te gaan inderdaad. En als er knuppels zijn die een week training willen wegsmijten voor de winst in een friendly mogen ze wat mij betreft hun gang gaan..
Tja men begrijpt toch niet wat ik bedoel getruige FVP en Ruudt reactie. Dus leg ik me er maar eens bij neer.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goh dat ik deze reactie van jou nog mag meemaken![]()
quote:maar om er even serieus op in te gaan.. ik hak woensdag gewoon de knoop door.. dus als de poll dan in het voordeel is van 1 cup dan wordt het 1 en anders worden het gewoon weer 2..
Nee jij zou t niet eens leuk vinden om verder te komen dan de 1e of 2e ronde?quote:ja maar niet iedereen denkt zo als jij (en ik).. het zal mij ook werkelijk aan mn reet roesten, als iemand met zn a-team tegen mij speelt..
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
Tja men begrijpt toch niet wat ik bedoel getruige FVP en Ruudt reactie. Dus leg ik me er maar eens bij neer.
ik heb een oproepje gedaan dus je weet maar nooitquote:En jij denkt dat er nog wat veranderd aan die uitslag??
dat is wat anders.. ik ga er echt niet voor met mn a-team spelen.. de kans op blessures is het me niet waard.. maar als iemand met zn a-team tegen mij speelt hoop ik natuurlijk wel dat ik lui eraf schop voor een weekje of 5quote:Nee jij zou t niet eens leuk vinden om verder te komen dan de 1e of 2e ronde?
ijdele hoop imo.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik heb een oproepje gedaan dus je weet maar nooit
Tja ik zal niet gaan beweren dat ik nooit met mn A team heb gespeeld. Maar met 1 cup is t wel zo eerlijk als iedereen met zn B team speelt.quote:dat is wat anders.. ik ga er echt niet voor met mn a-team spelen.. de kans op blessures is het me niet waard.. maar als iemand met zn a-team tegen mij speelt hoop ik natuurlijk wel dat ik lui eraf schop voor een weekje of 5
mja.. tis alleen totaal niet haalbaar..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ijdele hoop imo.![]()
[..]
Tja ik zal niet gaan beweren dat ik nooit met mn A team heb gespeeld. Maar met 1 cup is t wel zo eerlijk als iedereen met zn B team speelt.
Klopt vandaar ook mijn standpunt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. tis alleen totaal niet haalbaar..
mja maar je hebt je er zelf ook schuldig aan gemaakt.. is het dan niet een beetje hypocriet om dan het nu als voorwaarde te willen?quote:
Ik heb je er blijkbaar wel mee kunnen overtuigenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja men begrijpt toch niet wat ik bedoel getruige FVP en Ruudt reactie. Dus leg ik me er maar eens bij neer.
Die voorwaarde stel ik voor omdat t niet te vergelijken is om als bv een XI team tegen een V team te moeten met A teams of 2 teams uit de VII die tegen elkaar spelen met A teams. Ik blijf er bij dat t simpel weg niet leuk is voor de lagere teams om uit te komen in 1 cup. Helaas komen we er nu toch weer op terug. Ik zei net al bepaal jij maar. Mij boeit t niet meer want ik heb geen zin om 10x uit te leggen wat ik bedoel. Van iedere keer weer de zelfde vragen wordt ik een beetje erg moedeloos.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar je hebt je er zelf ook schuldig aan gemaakt.. is het dan niet een beetje hypocriet om dan het nu als voorwaarde te willen?
Waarvan?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb je er blijkbaar wel mee kunnen overtuigen
Daar tegenover staat weer dat ik vorig seizoen in de IX makkelijk ELKE wedstrijd met mijn A-team had kunnen spelen, en elke competitie wedstrijd met mijn B, iemand in de VI vermoedelijk niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die voorwaarde stel ik voor omdat t niet te vergelijken is om als bv een XI team tegen een V team te moeten met A teams of 2 teams uit de VII die tegen elkaar spelen met A teams. Ik blijf er bij dat t simpel weg niet leuk is voor de lagere teams om uit te komen in 1 cup. Helaas komen we er nu toch weer op terug. Ik zei net al bepaal jij maar. Mij boeit t niet meer want ik heb geen zin om 10x uit te leggen wat ik bedoel. Van iedere keer weer de zelfde vragen wordt ik een beetje erg moedeloos.
Er is trouwens een duidelijkere manier om er achter te komen wat men vind. De inschrijvingen starten en dan zo :
Team , Teamid , Welke div , 1 of 2 Cups
RK Deo , 1008648 , VII , 2
Zo is er van alles wel wat te zeggen. Al stelt ie all1 maar zn B trainies op. De rest van t A team kan er dan nog steeds bij.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar tegenover staat weer dat ik vorig seizoen in de IX makkelijk ELKE wedstrijd met mijn A-team had kunnen spelen, en elke competitie wedstrijd met mijn B, iemand in de VI vermoedelijk niet.
je hoeft niet te reageren.. dat doe je geheel uit vrije wil..quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die voorwaarde stel ik voor omdat t niet te vergelijken is om als bv een XI team tegen een V team te moeten met A teams of 2 teams uit de VII die tegen elkaar spelen met A teams. Ik blijf er bij dat t simpel weg niet leuk is voor de lagere teams om uit te komen in 1 cup. Helaas komen we er nu toch weer op terug. Ik zei net al bepaal jij maar. Mij boeit t niet meer want ik heb geen zin om 10x uit te leggen wat ik bedoel. Van iedere keer weer de zelfde vragen wordt ik een beetje erg moedeloos.
Er is trouwens een duidelijkere manier om er achter te komen wat men vind. De inschrijvingen starten en dan zo :
Team , Teamid , Welke div , 1 of 2 Cups
RK Deo , 1008648 , VII , 2
Misschien moet ik dat ook maar doen. Zeker als ik mn FC op wonderbaarlijk wil krijgen qua ervaring.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb besloten om de Cup een seizoen over te slaan... ik wil dit seizoen wat exotische vlaggetjes gaan jagen!
neen..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:28 schreef TheVulture het volgende:
leveren speciale vlaggetjes meer ervaring op dan anderen dan?
Wel een internationale friendly levert iets meer ervarings punten op dan een nationale friendly.quote:
maar dat vroeg tie nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel een internationale friendly levert iets meer ervarings punten op dan een nationale friendly.
dat was echter niet de vraag..quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel een internationale friendly levert iets meer ervarings punten op dan een nationale friendly.
Dat ben jij ezel.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wie is de burgemeester van wezel?
wij wel ja, valt het ook op dat het alleen op niveau is als jij er niet bent?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG jullie waren wel weer lekker op niveau gisteren avond
was sceptisch bedoeld vent. Fijn dat je inziet dat er met mij erbij wel een respectabel niveau te halen valt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wij wel ja, valt het ook op dat het alleen op niveau is als jij er niet bent?
ohw je was weer een sceptischquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
was sceptisch bedoeld vent. Fijn dat je inziet dat er met erbij mij wel een respectabel niveau te halen valt.
serieus niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee zoals jij t schreef kon ik niet echt volgen wat je bedoelde.
quote:
Met 70% van de stemmen is gekozen voor 1 cup.. dit betekend dat er komend seizoen maar 1 cup zal zijn..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:12 schreef Ruudt het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ik zal komende week een nieuw Fok!Cup topic openen waarin gestemd kan worden..quote:
Eindelijkquote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Met 70% van de stemmen is gekozen voor 1 cup.. dit betekend dat er komend seizoen maar 1 cup zal zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |