Dat ben jij ezel.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wie is de burgemeester van wezel?
wij wel ja, valt het ook op dat het alleen op niveau is als jij er niet bent?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG jullie waren wel weer lekker op niveau gisteren avond
was sceptisch bedoeld vent. Fijn dat je inziet dat er met mij erbij wel een respectabel niveau te halen valt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wij wel ja, valt het ook op dat het alleen op niveau is als jij er niet bent?
ohw je was weer een sceptischquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
was sceptisch bedoeld vent. Fijn dat je inziet dat er met erbij mij wel een respectabel niveau te halen valt.
serieus niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee zoals jij t schreef kon ik niet echt volgen wat je bedoelde.
quote:
Met 70% van de stemmen is gekozen voor 1 cup.. dit betekend dat er komend seizoen maar 1 cup zal zijn..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:12 schreef Ruudt het volgende:
Poll: Hoeveel Cups?1 2
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik zal komende week een nieuw Fok!Cup topic openen waarin gestemd kan worden..quote:
Eindelijkquote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Met 70% van de stemmen is gekozen voor 1 cup.. dit betekend dat er komend seizoen maar 1 cup zal zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |