goh dat ik deze reactie van jou nog mag meemakenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verschillende meningen. Doe wat jou het beste lijkt! Iedereen die t daar niet mee eens is heeft pech. Je kan t nl nooit iedereen naar de zin maken.
ja maar niet iedereen denkt zo als jij (en ik).. het zal mij ook werkelijk aan mn reet roesten, als iemand met zn a-team tegen mij speelt..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef rompompom het volgende:
Nee joh, geen beperkingen met spelers, dat is niet na te gaan inderdaad. En als er knuppels zijn die een week training willen wegsmijten voor de winst in een friendly mogen ze wat mij betreft hun gang gaan..
Tja men begrijpt toch niet wat ik bedoel getruige FVP en Ruudt reactie. Dus leg ik me er maar eens bij neer.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goh dat ik deze reactie van jou nog mag meemaken![]()
quote:maar om er even serieus op in te gaan.. ik hak woensdag gewoon de knoop door.. dus als de poll dan in het voordeel is van 1 cup dan wordt het 1 en anders worden het gewoon weer 2..
Nee jij zou t niet eens leuk vinden om verder te komen dan de 1e of 2e ronde?quote:ja maar niet iedereen denkt zo als jij (en ik).. het zal mij ook werkelijk aan mn reet roesten, als iemand met zn a-team tegen mij speelt..
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
Tja men begrijpt toch niet wat ik bedoel getruige FVP en Ruudt reactie. Dus leg ik me er maar eens bij neer.
ik heb een oproepje gedaan dus je weet maar nooitquote:En jij denkt dat er nog wat veranderd aan die uitslag??
dat is wat anders.. ik ga er echt niet voor met mn a-team spelen.. de kans op blessures is het me niet waard.. maar als iemand met zn a-team tegen mij speelt hoop ik natuurlijk wel dat ik lui eraf schop voor een weekje of 5quote:Nee jij zou t niet eens leuk vinden om verder te komen dan de 1e of 2e ronde?
ijdele hoop imo.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik heb een oproepje gedaan dus je weet maar nooit
Tja ik zal niet gaan beweren dat ik nooit met mn A team heb gespeeld. Maar met 1 cup is t wel zo eerlijk als iedereen met zn B team speelt.quote:dat is wat anders.. ik ga er echt niet voor met mn a-team spelen.. de kans op blessures is het me niet waard.. maar als iemand met zn a-team tegen mij speelt hoop ik natuurlijk wel dat ik lui eraf schop voor een weekje of 5
mja.. tis alleen totaal niet haalbaar..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ijdele hoop imo.![]()
[..]
Tja ik zal niet gaan beweren dat ik nooit met mn A team heb gespeeld. Maar met 1 cup is t wel zo eerlijk als iedereen met zn B team speelt.
Klopt vandaar ook mijn standpunt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. tis alleen totaal niet haalbaar..
mja maar je hebt je er zelf ook schuldig aan gemaakt.. is het dan niet een beetje hypocriet om dan het nu als voorwaarde te willen?quote:
Ik heb je er blijkbaar wel mee kunnen overtuigenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja men begrijpt toch niet wat ik bedoel getruige FVP en Ruudt reactie. Dus leg ik me er maar eens bij neer.
Die voorwaarde stel ik voor omdat t niet te vergelijken is om als bv een XI team tegen een V team te moeten met A teams of 2 teams uit de VII die tegen elkaar spelen met A teams. Ik blijf er bij dat t simpel weg niet leuk is voor de lagere teams om uit te komen in 1 cup. Helaas komen we er nu toch weer op terug. Ik zei net al bepaal jij maar. Mij boeit t niet meer want ik heb geen zin om 10x uit te leggen wat ik bedoel. Van iedere keer weer de zelfde vragen wordt ik een beetje erg moedeloos.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar je hebt je er zelf ook schuldig aan gemaakt.. is het dan niet een beetje hypocriet om dan het nu als voorwaarde te willen?
Waarvan?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb je er blijkbaar wel mee kunnen overtuigen
Daar tegenover staat weer dat ik vorig seizoen in de IX makkelijk ELKE wedstrijd met mijn A-team had kunnen spelen, en elke competitie wedstrijd met mijn B, iemand in de VI vermoedelijk niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die voorwaarde stel ik voor omdat t niet te vergelijken is om als bv een XI team tegen een V team te moeten met A teams of 2 teams uit de VII die tegen elkaar spelen met A teams. Ik blijf er bij dat t simpel weg niet leuk is voor de lagere teams om uit te komen in 1 cup. Helaas komen we er nu toch weer op terug. Ik zei net al bepaal jij maar. Mij boeit t niet meer want ik heb geen zin om 10x uit te leggen wat ik bedoel. Van iedere keer weer de zelfde vragen wordt ik een beetje erg moedeloos.
Er is trouwens een duidelijkere manier om er achter te komen wat men vind. De inschrijvingen starten en dan zo :
Team , Teamid , Welke div , 1 of 2 Cups
RK Deo , 1008648 , VII , 2
Zo is er van alles wel wat te zeggen. Al stelt ie all1 maar zn B trainies op. De rest van t A team kan er dan nog steeds bij.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar tegenover staat weer dat ik vorig seizoen in de IX makkelijk ELKE wedstrijd met mijn A-team had kunnen spelen, en elke competitie wedstrijd met mijn B, iemand in de VI vermoedelijk niet.
je hoeft niet te reageren.. dat doe je geheel uit vrije wil..quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die voorwaarde stel ik voor omdat t niet te vergelijken is om als bv een XI team tegen een V team te moeten met A teams of 2 teams uit de VII die tegen elkaar spelen met A teams. Ik blijf er bij dat t simpel weg niet leuk is voor de lagere teams om uit te komen in 1 cup. Helaas komen we er nu toch weer op terug. Ik zei net al bepaal jij maar. Mij boeit t niet meer want ik heb geen zin om 10x uit te leggen wat ik bedoel. Van iedere keer weer de zelfde vragen wordt ik een beetje erg moedeloos.
Er is trouwens een duidelijkere manier om er achter te komen wat men vind. De inschrijvingen starten en dan zo :
Team , Teamid , Welke div , 1 of 2 Cups
RK Deo , 1008648 , VII , 2
Misschien moet ik dat ook maar doen. Zeker als ik mn FC op wonderbaarlijk wil krijgen qua ervaring.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb besloten om de Cup een seizoen over te slaan... ik wil dit seizoen wat exotische vlaggetjes gaan jagen!
neen..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:28 schreef TheVulture het volgende:
leveren speciale vlaggetjes meer ervaring op dan anderen dan?
Wel een internationale friendly levert iets meer ervarings punten op dan een nationale friendly.quote:
maar dat vroeg tie nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel een internationale friendly levert iets meer ervarings punten op dan een nationale friendly.
dat was echter niet de vraag..quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel een internationale friendly levert iets meer ervarings punten op dan een nationale friendly.
Dat ben jij ezel.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wie is de burgemeester van wezel?
wij wel ja, valt het ook op dat het alleen op niveau is als jij er niet bent?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG jullie waren wel weer lekker op niveau gisteren avond
was sceptisch bedoeld vent. Fijn dat je inziet dat er met mij erbij wel een respectabel niveau te halen valt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wij wel ja, valt het ook op dat het alleen op niveau is als jij er niet bent?
ohw je was weer een sceptischquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
was sceptisch bedoeld vent. Fijn dat je inziet dat er met erbij mij wel een respectabel niveau te halen valt.
serieus niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee zoals jij t schreef kon ik niet echt volgen wat je bedoelde.
quote:
Met 70% van de stemmen is gekozen voor 1 cup.. dit betekend dat er komend seizoen maar 1 cup zal zijn..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:12 schreef Ruudt het volgende:
Poll: Hoeveel Cups?1 2
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik zal komende week een nieuw Fok!Cup topic openen waarin gestemd kan worden..quote:
Eindelijkquote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Met 70% van de stemmen is gekozen voor 1 cup.. dit betekend dat er komend seizoen maar 1 cup zal zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |