Logies als jullie als champ deelnemers maar steeds er over door blijven gaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef Ruudt het volgende:
Sorry MrMoon maar de discussie bleef bij Outpost hangen, vandaar dat ik met een poll kwam in de hoop dat iedereen z'n mond hield en gewoon ging stemmen.
Fok + mond dichthouden =quote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef Ruudt het volgende:
Sorry MrMoon maar de discussie bleef bij Outpost hangen, vandaar dat ik met een poll kwam in de hoop dat iedereen z'n mond hield en gewoon ging stemmen.
er zijn mensen die dat doen hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 21:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoor je gelukkig nooit praten als je tiept....
Ik heb ook 1 cup gestemdquote:Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies als jullie als champ deelnemers maar steeds er over door blijven gaan.
ja maar zo kom ik er dus niet achter wat de Uefa deelnemers vinden... maar goed die hebben ook al 3 dagen de tijd gehad om hun mening te geven.. ik ben benieuwd wat de algehele stemming is..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef Ruudt het volgende:
ja dat is voor iedereen het gemakkelijkstquote:Op maandag 18 mei 2009 11:50 schreef Re het volgende:
makkelijkste voor mij is dat er gewoon door iedereen het hele seizoen gespeeld kan worden
Daar ben ik in ieder geval tegen; dan kan je net zo goed twee cups houden. Die constructie is volgens mij nog meer werk zelfs.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja, het idee is een grote pot, maar een failsafe zodat je niet na 3 wedstrijden uitgeschakeld bent.
idd.. en in de huidige situatie waren er ook ploegen die na 3 wedstrijden klaar waren met de cup.. tsja.. that's life..quote:Op maandag 18 mei 2009 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar ben ik in ieder geval tegen; dan kan je net zo goed twee cups houden. Die constructie is volgens mij nog meer werk zelfs.
Zoals ikquote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. en in de huidige situatie waren er ook ploegen die na 3 wedstrijden klaar waren met de cup.. tsja.. that's life..
ja zoals jijquote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zoals ikDaarna weer lekker vlaggenjagen
Tsja, maar waar trek je de lijn om het a-team te noemen! Als je spelers tegen een bot-team op zondag ernaast zet ivm kaarten of zo, of wanneer je 2 spelers hebt die geschorst waren op zondag en er drie terugkomen van een blessure, vind ik niet dat je daarvoor 'gestraft' moet worden, terwijl je in een dergelijke situatie ook met flink wat a-spelers kunt spelen!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. en in de huidige situatie waren er ook ploegen die na 3 wedstrijden klaar waren met de cup.. tsja.. that's life..
en terugkomend op het feit dat mensen met a-teams gaan spelen.. Indien jullie er voor zijn kunnen we natuurlijk altijd een maximum aantal instellen hiervoor.. wordt dit maximum overschreden dan wordt de wedstrijd als WO genoteerd..
dat is waar, maar er zijn vast zaken om dat te ondervangen en hoe vaak zal het nou voorkomen dat je én 2 geschorste spelers hebt én 3 die terugkomen van een blessurequote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, maar waar trek je de lijn om het a-team te noemen! Als je spelers tegen een bot-team op zondag ernaast zet ivm kaarten of zo, of wanneer je 2 spelers hebt die geschorst waren op zondag en er drie terugkomen van een blessure, vind ik niet dat je daarvoor 'gestraft' moet worden, terwijl je in een dergelijke situatie ook met flink wat a-spelers kunt spelen!
er komt hoe dan ook een cupquote:Maar het boeit mij verder niet zo eigenlijk, als er een cup is vind ik het al mooi
Het gaat meer om het idee!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is waar, maar er zijn vast zaken om dat te ondervangen en hoe vaak zal het nou voorkomen dat je én 2 geschorste spelers hebt én 3 die terugkomen van een blessure
[..]
precies, maar als je dus het maximum op bijv. 3 zet.. dan maakt de hierboven geschetste situatie niet zo veel uitquote:Op maandag 18 mei 2009 14:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het gaat meer om het idee!En als ik tegen een bot moet, wat helaas 4 keer gebeurt dit seizoen, krijgt sowieso 1 IM 'rust' en afhankelijk van kaarten en zo misschien een tweede ook! Met twee a-mids op woensdag zal ik waarschijnlijk hogere ratings halen dan de zondag en zal het al vraagtekens opleveren!
Oké, ik blijf het een beetje overdreven vinden en onnodig veel werk voor de organisatiequote:Op maandag 18 mei 2009 14:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies, maar als je dus het maximum op bijv. 3 zet.. dan maakt de hierboven geschetste situatie niet zo veel uit
mja das waar.. ik haal mezelf op die manier wel heel veel werk op de hals..quote:Op maandag 18 mei 2009 14:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oké, ik blijf het een beetje overdreven vinden en onnodig veel werk voor de organisatiemaar als het mensen blij maakt... prima!
hmmz mja dan wordt zoiets idd nogal lastig..quote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef Flappekz het volgende:
Mja. Ik heb niet 11 vaste A-spelers.....dat wisselt per week/vorm/opstelling....dus ja, dan wil het weleens voorkomen dat er 4 goeie spelers op woensdag mogen acteren
Er zijn zoveel verschillende meningen. Doe wat jou het beste lijkt! Iedereen die t daar niet mee eens is heeft pech. Je kan t nl nooit iedereen naar de zin maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz mja dan wordt zoiets idd nogal lastig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |