Lijkt mij tof!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:54 schreef MrMoon het volgende:
Beste mede Fok!Hattrickers (en dan vooral de mensen die in de Uefa Fok!Cup uit zullen komen),
we hebben nu al een aantal seizoenen 2 verschillende cups. Het leuke hiervan is dat je uiteindelijk 2 finales hebt en 2 winnaars. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen wel eens een keer tegen iemand willen spelen die veel hoger speelt, wat in de huidige opzet niet echt mogelijk is.
Daarom heb ik het idee om 1 grote Fok!Cup te doen, maar ik wil graag peilen wat de meningen hierover zijn. Bij deze wil ik dan ook van jullie weten of jullie voor of tegen een grote Fok!Cup zijn ipv 2.
nou ja tis wel van toepassingquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
One Fok, one Fed, one Cup!
2girls1cup was te makkelijk....
Gijs_ speelt ook niet hoger hoor..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Op pekel na allemaal reacties van mensen die hoger spelen of al een aantal seizoenen mee doen. Ik vind dat je t bij 2 moet houden aangezien het dan ook leuker is voor de newbee's om mee te doen.
Ja, maar de meeste mensen in de VII en zelfs deels de VIII zijn ook geen newbees en die verschillen qua b-teams met waailappen met een paar trainees niet veel van hogere teams! Dan zou je je echt moeten beperken tot de mensen in de X en IX, maar dan blijft er weinig over!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Op pekel na allemaal reacties van mensen die hoger spelen of al een aantal seizoenen mee doen. Ik vind dat je t bij 2 moet houden aangezien het dan ook leuker is voor de newbee's om mee te doen.
Maar zeggen en vinden de newbie's dat zelf ook?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Het hoger spelen heeft er in mijn geval eigenlijk nix mee te maken. Mijn B-team haalt normaal gesproken ook maar een waardeloos middenveld en dito aanval...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom staat er ook :quote:
quote:of al een aantal seizoenen mee doen.
Vandaar ook MrMoon zn vraagquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar zeggen en vinden de newbie's dat zelf ook?
Klopt al zie je dat er in de Champ Fok! veel met A team gespeeld werd. En een A team van een newbee is niette vergelijken met dat van een VIe klasser laat staan als ze nog hoger spelen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het hoger spelen heeft er in mijn geval eigenlijk nix mee te maken. Mijn B-team haalt normaal gesproken ook maar een waardeloos middenveld en dito aanval...
Oeh, hoi.quote:
dat wil ik dus inventariseren.. als blijkt dat de meerderheid van de mensen die in de 7de divisie of lager spelen er op tegen zijn, dan hou ik het bij 2 cups..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar zeggen en vinden de newbie's dat zelf ook?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Oeh, hoi.![]()
Trouwens Outpost. Wedstrijdid's 39798498 en 48913839 geven aan dat zelfs prutsers de cup kunnen winnen.
Mijn twee finales in de Fok!Cup (de IV en V-editie).quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Heb je t ff na gezocht![]()
Zeker van je eigen winsten van Vroegah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |