Lijkt mij tof!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:54 schreef MrMoon het volgende:
Beste mede Fok!Hattrickers (en dan vooral de mensen die in de Uefa Fok!Cup uit zullen komen),
we hebben nu al een aantal seizoenen 2 verschillende cups. Het leuke hiervan is dat je uiteindelijk 2 finales hebt en 2 winnaars. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen wel eens een keer tegen iemand willen spelen die veel hoger speelt, wat in de huidige opzet niet echt mogelijk is.
Daarom heb ik het idee om 1 grote Fok!Cup te doen, maar ik wil graag peilen wat de meningen hierover zijn. Bij deze wil ik dan ook van jullie weten of jullie voor of tegen een grote Fok!Cup zijn ipv 2.
nou ja tis wel van toepassingquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
One Fok, one Fed, one Cup!
2girls1cup was te makkelijk....
Gijs_ speelt ook niet hoger hoor..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Op pekel na allemaal reacties van mensen die hoger spelen of al een aantal seizoenen mee doen. Ik vind dat je t bij 2 moet houden aangezien het dan ook leuker is voor de newbee's om mee te doen.
Ja, maar de meeste mensen in de VII en zelfs deels de VIII zijn ook geen newbees en die verschillen qua b-teams met waailappen met een paar trainees niet veel van hogere teams! Dan zou je je echt moeten beperken tot de mensen in de X en IX, maar dan blijft er weinig over!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Op pekel na allemaal reacties van mensen die hoger spelen of al een aantal seizoenen mee doen. Ik vind dat je t bij 2 moet houden aangezien het dan ook leuker is voor de newbee's om mee te doen.
Maar zeggen en vinden de newbie's dat zelf ook?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Het hoger spelen heeft er in mijn geval eigenlijk nix mee te maken. Mijn B-team haalt normaal gesproken ook maar een waardeloos middenveld en dito aanval...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom staat er ook :quote:
quote:of al een aantal seizoenen mee doen.
Vandaar ook MrMoon zn vraagquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar zeggen en vinden de newbie's dat zelf ook?
Klopt al zie je dat er in de Champ Fok! veel met A team gespeeld werd. En een A team van een newbee is niette vergelijken met dat van een VIe klasser laat staan als ze nog hoger spelen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het hoger spelen heeft er in mijn geval eigenlijk nix mee te maken. Mijn B-team haalt normaal gesproken ook maar een waardeloos middenveld en dito aanval...
Oeh, hoi.quote:
dat wil ik dus inventariseren.. als blijkt dat de meerderheid van de mensen die in de 7de divisie of lager spelen er op tegen zijn, dan hou ik het bij 2 cups..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar zeggen en vinden de newbie's dat zelf ook?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Oeh, hoi.![]()
Trouwens Outpost. Wedstrijdid's 39798498 en 48913839 geven aan dat zelfs prutsers de cup kunnen winnen.
Mijn twee finales in de Fok!Cup (de IV en V-editie).quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Heb je t ff na gezocht![]()
Zeker van je eigen winsten van Vroegah
quote:
Klopt maar gelukkig heb ik een eigen mening en dat is dat ik 1 cup niet leuk vind. Sorry als men dat niet begrijpt Maar de meerderheid bepaald dus we merken t wel.quote:Het is toch ook maar 1 federatie, dus 1 Cup. Als er de eerste twee rondes in poules van bijvoorbeeld 4 teams gespeeld wordt dan speel je dus al minimaal 6 wedstrijden!
Toch wel eerlijk dat je jezelf van toen prutser noemtquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Mijn twee finales in de Fok!Cup (de IV en V-editie).![]()
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch wel eerlijk dat je jezelf van toen prutser noemtIk heb nog niet naar de wedstrijden gekeken maar ik dacht dat jij toen altijd met je A team speelde?
Ik vind 1 Cup ideaal, de kans is dan namelijk groot dat ik eens tegen de teams kan spelen waar ik nog nooit tegen heb gespeeld in al die seizoenen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Klopt maar gelukkig heb ik een eigen mening en dat is dat ik 1 cup niet leuk vind. Sorry als men dat niet begrijpt Maar de meerderheid bepaald dus we merken t wel.
nou het is daar nu al wat te laat voor, maar het is misschien ook een idee om vanaf volgend seizoen de mensen die geen beker wedstrijden spelen de eerste 4 weken ook al in poules tegen elkaar te laten spelen.. maar hoe ik dat verder wil uitwerken weet ik nog niet en is ook nog niet van belang.. ik wil nu eerst weten of de Uefa Fok!Cup spelers voor of tegen 1 grote cup zijn..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef Gijs_ het volgende:
Je zou er eventueel nog voor kunnen kiezen in de eerste poulefase de absolute newbees bij elkaar te zetten, als ze een goed plan hebben zullen hun trainees dan ook al wat opgetraind zijn verder in het toernooi!
Logies dat je binnen de cup dan suc6 vol bent als je met je A team speelt. Daarom ben ik dus tegen 1 cup. Daar is voor de lagere teams geen eer tegen te behalen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef pekel het volgende:
[..]
Klopt.
En ik was in die seizoenen succesvol. Zowel binnen als buiten de Fok!Cup.
Dat boeit me dan ook helemaal geen ene reetquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik vind 1 Cup ideaal, de kans is dan namelijk groot dat ik eens tegen de teams kan spelen waar ik nog nooit tegen heb gespeeld in al die seizoenen.
1 niveau hoger maakt ook lekker veel uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef Gijs_ het volgende:
Je zou er eventueel nog voor kunnen kiezen in de eerste poulefase de absolute newbees bij elkaar te zetten, als ze een goed plan hebben zullen hun trainees dan ook al wat opgetraind zijn verder in het toernooi!
Ik iig tegen dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou het is daar nu al wat te laat voor, maar het is misschien ook een idee om vanaf volgend seizoen de mensen die geen beker wedstrijden spelen de eerste 4 weken ook al in poules tegen elkaar te laten spelen.. maar hoe ik dat verder wil uitwerken weet ik nog niet en is ook nog niet van belang.. ik wil nu eerst weten of de Uefa Fok!Cup spelers voor of tegen 1 grote cup zijn..
Weet ik maar ik dacht als men dat nou ff over neemt zo als ik dat deed. Maar dan met eigen stem. Dan is t wat overzichtelijker voor jequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ook als je dat meerdere keren zegt telt je stem maar voor 1 hoor
Tja dat zegt iedereen. In jou geval geloof ik dat dan ook wel. Het is all1 zo jammer dat men veel met A teams speelt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
Mijn team is nu toch al zwak genoeg om te verliezen in de UEFA
Ik vind eer net zoiets als principes, brengt je meer narigheid dan goeds als je het nastreeft. Wat voor eer is er nou te behalen om er als beginneling elk seizoen weer vroeg uit te liggen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
What about 2 cups, maar men mag zelf kiezen waarin die meespeelt, organiseert Outpost de loser cup![]()
[serieus]Ik vind 1 cup steeds meer een goed idee namelijk, zelfs als er twee cups zijn, schrijf ik me bij deze in voor de hoofdcup, ik vind namelijk itt Outpost, dat er daar voor kleine teams júist eer te behalen valt![/serieus]
Als er geen verbod op komt en er blijven 2 Cups dan kun je in de UEFA Cup ook sterke A-teams tegenkomen van teams die expres een paar divisies afgezakt zijn en nu weer omhoog willen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
Tja dat zegt iedereen. In jou geval geloof ik dat dan ook wel. Het is all1 zo jammer dat men veel met A teams speelt.
Als daar een verbod op komt doe ik mee met 1 cup!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waar kan ik me alvast inschrijven? Mij boeit het niet wat het wordt, ik doe mee.
404...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
schrijfjehierinvoordehattrickfokcup.org
mja idd..quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef pekel het volgende:
Wat nou als ik zeg dat ik niet meer mee doe als er 2 cups komen?
Lijkt wel alsof men "zijn" eigen hachie interessanter vindt dan de algehele mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |