Ik heb je al een keer verslagen, lijkt me dus al wel duidelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 18:19 schreef KirkLazarus het volgende:
Hehe, heeft de verliezer van de andere halve finale zin om volgende week een troostfinale tegen Landgraaf Calcio te spelen?
Wassie spannend genoeg? De wedstrijdquote:Op donderdag 23 april 2009 02:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb je al een keer verslagen, lijkt me dus al wel duidelijk
Nee, even serieus.. Ik ga proberen dit seizoen nog een paar extra vlaggetjes te bemachtigen. Wie weet volgend seizoen weer een nieuwe poging..
Oja, en Kristiansund en nicker100 natuurlijk gefeliciteerd met het halen van de finale!
Spannend genoeg idd.. Ik denk dat ik qua ratings best nog recht op een tweede doelpuntje had, maar het heeft niet zo mogen zijn..quote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wassie spannend genoeg? De wedstrijd
Nogmaals gefeliciteerd en suc6 in de finale!quote:3e keer finale voor mij, 2x verloren tot nu toe
Voor mij volgens mij de 3e finale achter elkaar. Nog geeneen keer gewonnenquote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wassie spannend genoeg? De wedstrijd
3e keer finale voor mij, 2x verloren tot nu toe
Wat een eer, in mijn stadionquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:25 schreef ArTiC het volgende:
Je daagt nu 1 teams uit
F.C. Gokwerk (VIII) in The Viking Hall 29-04-2009 17:10
And the winner is.......Twisteddlogic met nicker100quote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef MrMoon het volgende:
Vandaag is de finale van de Champions Fok!Cup.. Voeg deze wedstrijd toe aan je HT-Live om em te kunnen volgen.
Kristiansund - nicker100 (221558323)
29-04-2009 17:10
spuit 11quote:Op woensdag 29 april 2009 18:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
And the winner is.......Twisteddlogic met nicker100![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd.. en 13 mei vrijhouden voor de Super Fok!Cup
Hoe heb je dat gedaan?? Ik wilde het ook doen, maar ik kon het nergens vinden op de website..quote:
KO staat los van dat systeem van de poules, dat moest even andersquote:Op woensdag 29 april 2009 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan?? Ik wilde het ook doen, maar ik kon het nergens vinden op de website..
aha oke, dat verklaart een hoop..quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
KO staat los van dat systeem van de poules, dat moest even andersvandaar!
En Bacardi Boys zijn de winnaar.. Volgende week hebben we de Fok!Supercup..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef MrMoon het volgende:
De Finale van de Uefa Fok!Cup is momenteel bezig.. Bacardi Boys - F.C. Gokwerk (221855147)
Dank je wel! Dit seizoen dus de dubbel, zonder puntverlies kampioen en bekerwinnaar....quote:
maakt mij niet uit hoor.. de meesten spelen overigens finales met hun a-team..quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef twisteddlogic het volgende:
Bacardi Boys uitgedaagd.
Sorry van vorige week, ik was m'n opstelling vergeten te maken
Feli met het winnen van de 'kleine' Fok! Cupquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:01 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Dank je wel! Dit seizoen dus de dubbel, zonder puntverlies kampioen en bekerwinnaar....
Dank je wel!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Feli met het winnen van de 'kleine' Fok! Cup
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Dank je wel!
Supercup is nu geregeld.
je loopt nu al net zo op de zaken vooruit als in je signature..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef The_Hives het volgende:
thnx. Moet ik ook maar naar de bbq-meet komen. Kan ik mijn prijs alvast innen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |