Gewoon om verwarring te voorkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef Lyzio het volgende:
Ja baas
[Hattrick] Fok!Cup XVI: Op naar de knock-out fase
Mooi. Dan kan ik dan pas vertellen dat ik niet meedoequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Week 4/5 volgend seizoen. Dus over een week of 10.
Want?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik dan pas vertellen dat ik niet meedoe
Ik meld lekker wat ik wilquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te melden als je wel meedoet.
Als ik dat niet wil melden, doe ik dat lekker nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Behalve dat die meid wat nu bij je op schoot zit niet GotC is.
Jullie ambtenaren doen toch niks... Dus dat beetje warmte maakt geen verschil...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik dat niet wil melden, doe ik dat lekker niet![]()
Ben blij dat er hier op mn werk niemand op mn schoot zit trouwens....pffffffff
Als er iemand op mn schoot gaat zitten, word ik wakkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jullie ambtenaren doen toch niks... Dus dat beetje warmte maakt geen verschil...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik dat niet wil melden, doe ik dat lekker niet![]()
Ben blij dat er hier op mn werk niemand op mn schoot zit trouwens....pffffffff
Dat is dus nieuw.. bizar dat je dat expliciet moet aangeven maar goedquote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
![]()
[..]
Op je 'uitdagingenpagina' staat rechtsboven een vakje 'uitdaagbaar' (oid... ik heb een Fryske versie). Dat kun je aan/uitvinken.. Zou voldoende moeten zijn..
Nou ja, half a-team, want de helft is geblesseerdquote:Ga je trouwens wéér je A-team (200 HatStats) opstellen of maken we er nog een spannende halve finale van met 2 B-teams (+- 150 HatStats)?
Voorheen (voor introductie van de Oefenpot) kon je dat ook al ergens instellen.. Misschien dat je het per abuis hebt aangevinkt recent? Of heb je tot dusver alle uitdagingen zelf moeten regelen en is het niemand eerder opgevallen? Nouja, boeiend ook..quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is dus nieuw.. bizar dat je dat expliciet moet aangeven maar goed
Pff, überhaupt je a-team gebruiken in de Fok!Cup.. Bang dat je anders niet kunt winnen?quote:[..]
Nou ja, half a-team, want de helft is geblesseerdMn echte a-team haalt 250 hatstats
Prima. Bij deze ben jij het eerst UEFA team wat de Halve Finale heeft bereikt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Dieptriest het volgende:
Heb geprobeerd Deportiva de La Coruna uit te dagen. Maar helaas: Deportivo de La Coruna heeft al een vriendschappelijke wedstrijd geregeld en kan niet meer uitgedaagd worden.
Tof dat je het toch sportief opvat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:35 schreef Silver_Shark het volgende:
anyway suc6 in de halve finales. ook al dat UEFA fok!cup winnen me doelstelling was.
Is het ook natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik vond het cool om jouw naam ervoor te laten staan...
Ah, daar zijn ook een stuk of wat bekenden van mij! Veel plezier!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zo, nog even penaltynemers gecheckt (niet dat die tegen het A-team van maniack nodig zullen zijn, maar je weet nooit of 'ie toch (sportief) een B-team opstelt) en nu richting Volendam alwaar ik een andere halve finale (en een stukkie belangrijker) live zal gaan aanschouwen
Nogmaals suc6 allen vanmiddag!
Zolang je m'n twee a-spelers maar heel houdt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |